Oefenwedstrijden

Fijn om weer in het stadion te zijn, maar wat erger ik me aan dit spandoek. Doe er iets aan, PSV!
Bekijk bijlage 2189
Besef je even he jongens. We leven in een tijd waarin spandoeken met 'All Lives Matter' uit het stadion verwijderd moeten worden. Ik snap dat het 'tegen de boodschap' in gaat, maar als je er een beetje over nadenkt is het toch vrij absurd.
Dit dus. Ik vind persoonlijk all lives matter een mooiere en inclusievere uitspraak.
En de spelers klaargestoomd worden voor 'ik fluit consequent inconsequent'
Man, wat een drama. Nog slechter dan PSV.
Was dit echt hands, leek me niet opzettelijk
Nieuwe regel. Aanvallend hands is affluiten.

Ik verbaas me over het gebrek aan 1,5m in het stadion. Dat lijken me niet allemaal gezinnen.
 
De waarnemer van de KNVB kan weer een vaardigheid van de scheids aankruisen, onnodig doodfluiten is hij nog niet verleerd.
 
Ik hoop dat Mo die oogkleppen die hij opheeft snel af doet (viel me de andere oefenpotjes ook al op). Leuk dat je je wil laten zien aan de nieuwe trainer, maar hij gaat wel erg vaak voor eigen succes
 
Dan nodig ik je eens uit om een kruisband revalidatie te doorlopen... (doe maar niet trouwens, niet zo prettig)
Wat heeft dat met zijn massa te maken? In het begin loop je met krukken maar vervolgens kun je cardio weer oppakken.

En nee dank je, dat wil ik dat niet nog een keer meemaken. Ik kwam er toen wel sterker van terug
 
Terug
Bovenaan Onderaan