Mikasa
Internationale Legende
Eens. Viel me ook best positief op voor een 15-jarige.Die Merien vond ik wel interessant om aan het werk te zien. 15 jaar pas.
Babadi weer heel goed ook.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Eens. Viel me ook best positief op voor een 15-jarige.Die Merien vond ik wel interessant om aan het werk te zien. 15 jaar pas.
Babadi weer heel goed ook.
Achja vaak met zomerse oefen potjes. Of het lijkt er niet op of spelers als Funzu Ojo lijken plots basis waardige spelers.Het is allemaal wat minder met al deze onbekende jeugdspelers.
Mocht die Fernandez nu slechts 5 minuten spelen tijdens de blessure van Obispo?
Spel van het 1e was best prima in de eerste 65min, snap de paniek van een aantal forummers dan ook totaal niet. Driouech had een paar goede acties, Flamingo buiten 2 fouten om ook prima gespeeld. Saibari speelde een hele prima pot net als Obispo, hopen dat zijn blessure meevalt. Van het 2e team nog niet alles kunnen kijken maar Merién viel zeker positief op. Hopelijk gaat Groenendijk hem dan ook echt gebruiken en krijgen we niet weer zo'n situatie waarin oudere spelers voorrang kriigen.
Toch een beetje een terugkerend fenomeen die voorbereiding hysterie. Dat gezegd hebbende, weet jij zo meer te vertellen over die Merién Bas? Komt die nu ineens boven drijven of was hij altijd al een van de betere talenten?
Programma PSV
6 juli: PSV-Anderlecht 0-3
13 juli: PSV-Club Brugge 1-1
20 juli: SC Paderborn-PSV
24 juli: PSV-FC Eindhoven (Lichtstadbokaal)
26 juli: Jong PSV-Club NXT (Jong FC Brugge)
27 juli: PSV-Valencia
Morgen is er weer een oefenwedstrijd.
En daarmee zou het een eenvoudige overwinning moeten zijn? We gaan het zien morgen.SC Paderborn, 2de bundesliga en totale marktwaarde nog geen 22 m.
Wordt t uitgezonden dan?En daarmee zou het een eenvoudige overwinning moeten zijn? We gaan het zien morgen.
Weer via AD.nl.Wordt t uitgezonden dan?
Via het Eindhovens Dagblad denk ik.Wordt t uitgezonden dan?
Zoiets noemen ze een koppelverkoop. Ik pas er ook voor en hoop op een herhaling.Wel zonde dat de helft van onze oefenwedstrijden wéér door het Eindhovens Dagblad worden uitgezonden. Ik ben best bereid om 5 euro voor twee of drie oefenduels in te leggen maar een abonnement bij een krant nemen natuurlijk niet. PSV zou toch moeten zorgen voor zijn fans dat er een optie is om gewoon voor een paar euro die wedstrijden te zien.
Twee oefenwedstrijden morgen zelfs, twee teams spelen volgens mij twee hele wedstrijden tegen elkaar. Volgens mij eerst reserves tegen reserves om 12:00 en dan 1e tegen 1e om 14:00.