Oefenwedstrijden

Eerste helft was indrukwekkend. Daar had je binnen 10 minuten al 3 goals moeten scoren.

Flamingo viel me sterk op. Driehoek was zoekende, maar dat is logisch. Komt wel goed.

Lozano vond ik wel echt belabberd. Echt geen schim meer van zijn eerste jaren bij PSV. Lang zag er in die 20 minuten wel goed uit.

Ach, kwestie van veel minuten maken, fit worden en dan de eerste prijs pakken tegen Feyenoord.

Spel van het 1e was best prima in de eerste 65min, snap de paniek van een aantal forummers dan ook totaal niet. Driouech had een paar goede acties, Flamingo buiten 2 fouten om ook prima gespeeld. Saibari speelde een hele prima pot net als Obispo, hopen dat zijn blessure meevalt. Van het 2e team nog niet alles kunnen kijken maar Merién viel zeker positief op. Hopelijk gaat Groenendijk hem dan ook echt gebruiken en krijgen we niet weer zo'n situatie waarin oudere spelers voorrang kriigen.

Spel van het 1e was best prima in de eerste 65min, snap de paniek van een aantal forummers dan ook totaal niet. Driouech had een paar goede acties, Flamingo buiten 2 fouten om ook prima gespeeld. Saibari speelde een hele prima pot net als Obispo, hopen dat zijn blessure meevalt. Van het 2e team nog niet alles kunnen kijken maar Merién viel zeker positief op. Hopelijk gaat Groenendijk hem dan ook echt gebruiken en krijgen we niet weer zo'n situatie waarin oudere spelers voorrang kriigen.

Toch een beetje een terugkerend fenomeen die voorbereiding hysterie. Dat gezegd hebbende, weet jij zo meer te vertellen over die Merién Bas? Komt die nu ineens boven drijven of was hij altijd al een van de betere talenten?

Toch een beetje een terugkerend fenomeen die voorbereiding hysterie. Dat gezegd hebbende, weet jij zo meer te vertellen over die Merién Bas? Komt die nu ineens boven drijven of was hij altijd al een van de betere talenten?

Speelde vorig seizoen op zijn 15e al voor PSV onder 17 als min of meer vaste rechtsback dus hij staat er wel goed op in de opleiding, eerste wedstrijd die ik van hem zag was ook pas de kampioenswedstrijd tegen Feyenoord O17.

Programma PSV

6 juli: PSV-Anderlecht 0-3
13 juli: PSV-Club Brugge 1-1
20 juli: SC Paderborn-PSV
24 juli: PSV-FC Eindhoven (Lichtstadbokaal)
26 juli: Jong PSV-Club NXT (Jong FC Brugge)
27 juli: PSV-Valencia

Morgen is er weer een oefenwedstrijd.

Jaja ik ga hem gewoon jynxen maar de weg naar boven is ingezet!

Wel zonde dat de helft van onze oefenwedstrijden wéér door het Eindhovens Dagblad worden uitgezonden. Ik ben best bereid om 5 euro voor twee of drie oefenduels in te leggen maar een abonnement bij een krant nemen natuurlijk niet. PSV zou toch moeten zorgen voor zijn fans dat er een optie is om gewoon voor een paar euro die wedstrijden te zien.

Wel zonde dat de helft van onze oefenwedstrijden wéér door het Eindhovens Dagblad worden uitgezonden. Ik ben best bereid om 5 euro voor twee of drie oefenduels in te leggen maar een abonnement bij een krant nemen natuurlijk niet. PSV zou toch moeten zorgen voor zijn fans dat er een optie is om gewoon voor een paar euro die wedstrijden te zien.
Zoiets noemen ze een koppelverkoop. Ik pas er ook voor en hoop op een herhaling.

Twee oefenwedstrijden morgen zelfs, twee teams spelen volgens mij twee hele wedstrijden tegen elkaar. Volgens mij eerst reserves tegen reserves om 12:00 en dan 1e tegen 1e om 14:00.

Terug
Bovenaan Onderaan