Oefenwedstrijden

Verdediging/keeper was voor het overgrote deel zowel in de eerste als tweede helft eredivisiewaardig en weer 2 goals geincasseerd.
Prima, dus niets veranderd.
Beter nu dan tijdens CL-kwal en competitie.
Werk aan de winkel op de burelen van PSV.

Want het ligt natuurlijk altijd 100% aan de verdediging als er een tegendoelpunt valt. Je hebt niks van de wedstrijd gezien en je kan nu al vertellen waar het aan ligt, dat vind ik heel knap.
 
Want het ligt natuurlijk altijd 100% aan de verdediging als er een tegendoelpunt valt. Je hebt niks van de wedstrijd gezien en je kan nu al vertellen waar het aan ligt, dat vind ik heel knap.
Zie best veel wedstrijden van PSV niet live. Toch kan ik zo ongeveer wel bedenken hoe wedstrijden verlopen adhv scoreverloop/gele kaarten en zo. Met de samenvatting daarna zie ik dan zelden verrassingen. Daarvoor heb ik waarschijnlijk teveel voetbal gezien in mijn leven.

(PSV was de tweede helft veel sterker, wachten op 2-1 voor en het wordt 1-2. Zoiets, verwacht ik.)

Je hoeft er, wat mij betreft, niets van te zien wanneer Aanholt, Baumgartl, Ramalho, Teze, Boscagli en Drommel het niet voor elkaar weten te krijgen een 17-jarige van het scoren af te houden.

Na zoveel seizoenen met 75plus tegendoelpunten in de competitie; da’s ogen dicht doen en uittekenen.

Deze verdedigers hebben minimaal twee types Sangaré en Guti voor zich nodig, want solo iets voor elkaar krijgen zit er niet/nauwelijks in. Dat bewijzen de afgelopen jaren.
 
Nou, dit wordt helemaal niks dit seizoen. Als je niet eens van de nummer 12 van België kunt winnen... Hoe hebben ze Bosz kunnen aanstellen? Die gast wint nooit wat! Het spel leek ook helemaal nergens op, waar trainen ze op?!

#BoszOut
 
Nou, dit wordt helemaal niks dit seizoen. Als je niet eens van de nummer 12 van België kunt winnen... Hoe hebben ze Bosz kunnen aanstellen? Die gast wint nooit wat! Het spel leek ook helemaal nergens op, waar trainen ze op?!

#BoszOut
Ach we hebben verloren van de nr 16,17 en 18 van Nederland.
De weg omhoog komt nog wel. :shrug:
 
Want het ligt natuurlijk altijd 100% aan de verdediging als er een tegendoelpunt valt. Je hebt niks van de wedstrijd gezien en je kan nu al vertellen waar het aan ligt, dat vind ik heel knap.
Nee zeker niet. Maar waar Humtoezje wel gelijk in heeft is dat twee tegengoals ook dit duel weer tot nul punten leidde.
Als is het natuurlijk onzin om waarde te hechten aan de uitslag van zo'n duel.

Ik ben met je eens dat er geen conclusies getrokken mogen worden uit zo'n duel tenzij een paar zeer voorlopige door mensen die de 90 minuten hebben gezien.
En zelfs die zeggen nog vrijwel niets, gezien de opstelling en trainingsfase.:)
 
Zo'n duel gaat voor 99% om fitheid en om taken uitvoeren. Bekend worden met het systeem van Bosz wat ze vandaag voor het eerst spelen en afgelopen maandag (?) voor het eerst mee zijn gaan trainen. Anderzijds voor de coach om wat spelers uit te proberen op verschillende plekken. Dus de uitslag, maar ook individuele prestaties zeggen vrij weinig
 
Zo'n duel gaat voor 99% om fitheid en om taken uitvoeren. Bekend worden met het systeem van Bosz wat ze vandaag voor het eerst spelen en afgelopen maandag (?) voor het eerst mee zijn gaan trainen. Anderzijds voor de coach om wat spelers uit te proberen op verschillende plekken. Dus de uitslag, maar ook individuele prestaties zeggen vrij weinig
En zeker gezien er beide helften 4 of 5 a selectie spelers maar meededen. Qua beoogde basis spelers nog minder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan