Nederlands Elftal

4-3-3 straks weer. Malacia of Blind eruit en Danjuma erin. Malen eruit, Bergwijn erin. Berghuis eruit en wijnaldum erin. Koopmeiners eruit en Clasie of De Roon erin.
 
Tadic verliest, Blind en Berghuis spelen niet best, Martinez geblesseerd, Tagliafico speelt in de basis bij Argentinie deze week, Antony in Brazilië, Alvarez in Mexico, Onana speelt nu.
Ik zie mogelijkheden voor Groningen.

PSV is inmiddels redelijk fit. Sangaré op het bankie bij Ivoorkust in Engeland, lekker dichtbij.
Zahavi: zit niet eens op de bank bij Israël; is hij geblesseerd?

Lang leve de (oefen)interlands.
 
Laatst bewerkt:
Wat is het toch jammer dat Duitsers en Fransen iedere keer weer leuke nieuwe spelers hebben en wij al sinds 2014 grossieren in middelmaat. En dan heb ik het niet over Virgil of Frenkie, maar over wereldklasse die wedstrijden voor je wint. En volgens mij komt er voorlopig ook niks aan. Zirkzee, Mo, Gravenberch of Simons. Allemaal hoge verwachtingen, maar geen wereldtop. Zo jammer.
 
Wat is het toch jammer dat Duitsers en Fransen iedere keer weer leuke nieuwe spelers hebben en wij al sinds 2014 grossieren in middelmaat. En dan heb ik het niet over Virgil of Frenkie, maar over wereldklasse die wedstrijden voor je wint. En volgens mij komt er voorlopig ook niks aan. Zirkzee, Mo, Gravenberch of Simons. Allemaal hoge verwachtingen, maar geen wereldtop. Zo jammer.
In jong Oranje zit inderdaad geen topper.
Bakker misschien.
Maar die staat linksback.
 
Terug
Bovenaan Onderaan