Nederlands Elftal

En dan heb je altijd van die mensen die voor de aanvang van de extra tijd het stadion verlaten om zo snel mogelijk naar de auto te lopen. Dan horen ze buiten het stadion 2 x juichen. :rolleyes: :p
Dat vint ik zo triest, blijf dan lekker thuis de wedstrijd kijken
 
Jeeeeetje moet ik na al mijn bedankjes aan het adres van PSV voor de overwinning op Rosenborg nu ook al bloemen gaan sturen voor de overwinning van Oranje?

VRIENDELIJK BEDANKT! EEN BOSSIE ROOIE ROZEN UIT AMSTERDAM KOMT UW KANT OP!
Hejje geen oranje tulpen :mad:
 
En dan heb je altijd van die mensen die voor de aanvang van de extra tijd het stadion verlaten om zo snel mogelijk naar de auto te lopen. Dan horen ze buiten het stadion 2 x juichen. :rolleyes: :p
Daar kan ik zo van genieten. Kan me nog de kop van een Barcafan herinneren die helemaal in de rats zat omdat hij weg was gegaan nadat PSG de 3-1 had gescoord en Barca nog 6-1 won. Heerlijk! Nepsupporters.
 
Snel vergeten deze wedstrijd en op naar de volgende.
Je kan verder zien dat De Ligt ontzettend onzeker is geworden bij Juve. Weinig lef en bravoure meer van de speler die hij was bij Ajax.
Wijnaldum niet gezien, had een dagje vrij..
Dumfries toont veel inzet maar dat is niet genoeg. Wanneer Dest voor Oranje kiest, moet Denzel gaan vrezen voor zijn plek.
Memphis laat zien waarom de topclubs niet in de rij staan voor hem: te veel balverlies net als Ziyech. Schitterende acties en goals maar dit kun je je bij een City of Barca niet veroorloven.
De Roon hoort niet bij een Oranje die het spel moet maken.
De enige met een voldoende waren Bergwijn, van Dijk en Frenkie.
Malen viel weer goed in.
En ik was erg blij voor onze Luuk!
 
Snel vergeten deze wedstrijd en op naar de volgende.
Je kan verder zien dat De Ligt ontzettend onzeker is geworden bij Juve. Weinig lef en bravoure meer van de speler die hij was bij Ajax.
Wijnaldum niet gezien, had een dagje vrij..
Dumfries toont veel inzet maar dat is niet genoeg. Wanneer Dest voor Oranje kiest, moet Denzel gaan vrezen voor zijn plek.
Memphis laat zien waarom de topclubs niet in de rij staan voor hem: te veel balverlies net als Ziyech. Schitterende acties en goals maar dit kun je je bij een City of Barca niet veroorloven.
De Roon hoort niet bij een Oranje die het spel moet maken.
De enige met een voldoende waren Bergwijn, van Dijk en Frenkie.
Malen viel weer goed in.
En ik was erg blij voor onze Luuk!
Vond je F. De Jong echt goed? Allemaal maar balletjes achterin ophalen, ontzettend vertragend.. en als ie wat dieper speelt dan werd het te moeilijk voor hem.
Zie liever iemand die het spel versnelt. Zoals Rosario of Hendrix...;)
 
Door het oog van de naald. Maar goed, ook deze overwinningen kunnen ook lekker zijn. Maar oei oei, wat ging het toch verschrikkelijk moeilijk. Als je hier had verloren, dan was het 80 procent bye bye EK.

Hoe Daisy zich ook laat wegzetten bij de 0-1. Blijft het een natte krant vinden op linksback. Malen 2 assist in zijn invalbeurt, heerlijk.
 
Vond je F. De Jong echt goed? Allemaal maar balletjes achterin ophalen, ontzettend vertragend.. en als ie wat dieper speelt dan werd het te moeilijk voor hem.
Zie liever iemand die het spel versnelt. Zoals Rosario of Hendrix...;)
Echt goed heb ik niet gezegd;) Ik zei een voldoende. En dat zegt eigenlijk wel veel want van zulke spelers moet je het hebben. Koeman kon eigenlijk iedereen wel wisselen. Frenkie is iig balvast en lijdt geen balverlies.
 
Stand
1 Nederland 5-12 17-6
2 Duitsland 5-12 17-6
3 Noord Ierland 6-12 8-7
4 Wit Rusland 6-4 3-10
5 Estland 6-1 2-18

Nederland en Duitsland hebben evenveel punten evenveel goals voor en evenveel goals tegen.
Nederland staat op de 1e plaats vanwege een beter onderling resultaat.
 
Stand
1 Nederland 5-12 17-6
2 Duitsland 5-12 17-6
3 Noord Ierland 6-12 8-7
4 Wit Rusland 6-4 3-10
5 Estland 6-1 2-18

Nederland en Duitsland hebben evenveel punten evenveel goals voor en evenveel goals tegen.
Nederland staat op de 1e plaats vanwege een beter onderling resultaat.
Mooi he?
 
Stand
1 Nederland 5-12 17-6
2 Duitsland 5-12 17-6
3 Noord Ierland 6-12 8-7
4 Wit Rusland 6-4 3-10
5 Estland 6-1 2-18

Nederland en Duitsland hebben evenveel punten evenveel goals voor en evenveel goals tegen.
Nederland staat op de 1e plaats vanwege een beter onderling resultaat.

Het klopt wat je zegt. Daar nog aan toevoegend: wat ik begreep is het doelsaldo niet van belang. Ook met 1-0 vanavond waren we eerste in de poule geweest. Als we evenveel punten als de Duitsers halen is de volgende variabele voor de groepsvolgorde het onderlinge resultaat (althans, voor zover ik het begreep) - waar we dus per definitie een streepje voor hebben op de oosterburen.
 
Stand
1 Nederland 5-12 17-6
2 Duitsland 5-12 17-6
3 Noord Ierland 6-12 8-7
4 Wit Rusland 6-4 3-10
5 Estland 6-1 2-18

Nederland en Duitsland hebben evenveel punten evenveel goals voor en evenveel goals tegen.
Nederland staat op de 1e plaats vanwege een beter onderling resultaat.

Ze kijken toch eerst naar onderlinge resultaat en dan naar doelsaldo? Dan staan we sowieso op de 1e plaats.
 
Het klopt wat je zegt. Daar nog aan toevoegend: wat ik begreep is het doelsaldo niet van belang. Ook met 1-0 vanavond waren we eerste in de poule geweest. Als we evenveel punten als de Duitsers halen is de volgende variabele voor de groepsvolgorde het onderlinge resultaat (althans, voor zover ik het begreep) - waar we dus per definitie een streepje voor hebben op de oosterburen.
Klopt helemaal.
 
Goals zouden in theorie nog uit kunnen maken als we uit verliezen bij Noord Ierland (ja jongens, na vanavond hoeven we dat ook niet af te doen als onrealistisch, ook al zou het natuurlijk niet mogen gebeuren). Daar ga ik echter niet van uit, gezien we ook Estland nog thuis krijgen voor punten en hopelijk zondag ook punten pakken.
 
Snel vergeten deze wedstrijd en op naar de volgende.
Je kan verder zien dat De Ligt ontzettend onzeker is geworden bij Juve. Weinig lef en bravoure meer van de speler die hij was bij Ajax.
Wijnaldum niet gezien, had een dagje vrij..
Dumfries toont veel inzet maar dat is niet genoeg. Wanneer Dest voor Oranje kiest, moet Denzel gaan vrezen voor zijn plek.
Memphis laat zien waarom de topclubs niet in de rij staan voor hem: te veel balverlies net als Ziyech. Schitterende acties en goals maar dit kun je je bij een City of Barca niet veroorloven.
De Roon hoort niet bij een Oranje die het spel moet maken.
De enige met een voldoende waren Bergwijn, van Dijk en Frenkie.
Malen viel weer goed in.
En ik was erg blij voor onze Luuk!


Ik zou deze wedstrijd niet zo snel vergeten - dit was nog niet zo lang geleden beslist uitgelopen op een drama. Koeman - die beslist als trainer een wanprestatie heeft geleverd - heeft zo veel mogelijkheden om te schakelen, om zo toch een zaadwedstrijd binnen te slepen. Mind my words: er komt een wedstrijd op het aanstaande EK dat aan deze pot wordt gerefereerd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan