Nederlands Elftal

Hoe kan zo'n Oosterveen Guus eruit knikkeren wegens slechte resultaten, en nu doodleuk beweren dat Blind het goed doet en mag blijven zitten zelfs als we ons niet kwalificeren voor het EK.....
 
Hoe kan zo'n Oosterveen Guus eruit knikkeren wegens slechte resultaten, en nu doodleuk beweren dat Blind het goed doet en mag blijven zitten zelfs als we ons niet kwalificeren voor het EK.....

Omdat hij dan zelf ook moet ophoepelen, omdat hij Blind/Hiddink heeft aangesteld en dus zichzelf een brevet van onvermogen geeft als ook Blind nog weg moet. Hij heeft geen keuze.
 
Laatst bewerkt:
Omdat hij dan zelf ook moet ophoepelen. Hij heeft geen keuze.
Ook een goede keuze, zelf opsodemieteren en Scholletje meenemen in zijn val !!
Och wat lul ik toch, die man verdiend goud met vrijwel niks doen, die zal echt niet zo dom zijn om zelf op te stappen.
 
Omdat hij dan zelf ook moet ophoepelen. Hij heeft geen keuze.

Eens. Als je 2 coaches verslijt gedurende 1 kwalificatiereeks, dan gaan mensen zich ook afvragen welke clown ze heeft aangesteld. Oostveen beschermt zichzelf, meer is het niet.
Hoorde nog een mooie opmerking tijdens SV hierover: met Hiddink stonden we tenminste nog 3e....
 
Ben benieuwd, zie nog wel het scenario voor ogen dat Ijsland zijn sportieve plicht vervuld en wint van Turkije, en dat Nederland niet verder komt dan een klote gelijk spelletje of zelfs verlies tegen de Tjechen.......


Ik hoop nog steeds dat we doorgaan, maakt de zomer van 2016 toch net iets aangenamer, maar vertrouwen heb ik er niet in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan