Nederlands Elftal

Ik snap alleen de wissel van Simons niet. Is de enige speler die dit niveau aankan.
Ja, deed het toch leuk. Jammer dat hij eruit moest en dan ook nog voor Klaassen.
Malen valt lekker in
Klopt. Lijkt weer wat op de weg terug.
We zijn gespaard door een oppermachtig Frankrijk. Met een beetje pushen was het 10-0 geworden.
Zeker. Of in ieder geval meer dan 4. Maar de Fransen spelen altijd wat lafjes
te korte aanloop
Irritant hè. Ik snap dat ook niet. Hij kan ook echt wel beter.
 
Hahahaha die Memphis. Nam de penalty alsof die 3-0 voorstond. Honderd keer adem in adem uit. Maar zoals ik al zei. Geen zorgen kerel, thuis tegen Gibraltar kan die weer de arrogante kwal spelen en zal die er wel 2 of 3 maken tegen amateurs.

Van Gaal had hier met zijn 532 opstelling nooit met 4-0 verloren.

Dit oranje gaat het ook lastig hebben met Ierland en Griekenland

Precies het niveau van het Nederlands Elftal. Geloof me, vooral uit gaat dit Oranje het heel erg moeilijk krijgen.
 
Statistieken
Frankrijk - Nederland 4-0
1.71 Expected Goals (xG) 1.69
42% Balbezit 58%
12 Doelpogingen 11
8 Schoten op doel 5

o.O

Ik heb een hele andere "wedstrijd" gezien. :maniac: :shrug:
 
Laatst bewerkt:
Vriendjespolitiek Koeman. Heb liever dat hij doorselecteerd en daarmee 2de wordt dan dit. De helft van de selectie heeft niet eens een basisplaats bij hun club. Wat een armoede man. Simons eraf en drama Depay laten staan. Starten met Taylor... kom op zeg. Wijnaldum een jaar niet gevoetbald.. 2 keer gespeeld en meteen volle bak een hele wedstrijd en laat ik maar zwijgen over De Roon. Super creatief allemaal... ahum.... Doorselecteren Ronald... en niet met halfbakken oude spelers doorgaan.
 
Koeman weet nu waarom van Gaal 5-3-2 speelde. Hij wilde laten zien dat hij als de hoeder van de Hollandse school wel iets voor elkaar kon krijgen. Komen aanzetten met Taylor en Klaasen en Blind zijn 100e gunnen. Nu al vertellen dat Frimpong eigenlijk niet bij Oranje onder hem past. Zelfs bij een schorsing van Dumfries die jongen niet uitnodigen. Hij die Wijnaldum wel het respect terug wilde geven. Alsof Van Gaal blind was en niet kon zien dat Gini het na zijn vertrek bij Liverpool niet echt meer had.
Als je toch zoveel spelers mist, laat dan iig diegene spelen die in vorm zijn en niet de reserve spelers van Ajax. Laat Wieffer maar spelen. Laat Weghorst maar beginnen. Waarom speelt Berghuis? Malen heeft in 20 minuten 5x zoveel laten zien.
En even voor mensen die steeds roepen dat Simons de nieuwe Robben is: nee dat is hij niet. Simons is een groot talent en gaat ver komen maar hij mag God op zijn blote knieën danken als hij in de buurt van een Sneijder komt. Wesley was op zijn 19e vele malen verder dan Xavi Simons. En ja, ik weet ook wel dat deze wedstrijd niet maatgevend moet zijn. Maar dit zeg ik al langer.
Heel goed voor PSV dat deze wedstrijd zo afloopt en Simons eigenlijk op een moment na niet in het spel voorkwam.
 
Koeman weet nu waarom van Gaal 5-3-2 speelde. Hij wilde laten zien dat hij als de hoeder van de Hollandse school wel iets voor elkaar kon krijgen. Komen aanzetten met Taylor en Klaasen en Blind zijn 100e gunnen. Nu al vertellen dat Frimpong eigenlijk niet bij Oranje onder hem past. Zelfs bij een schorsing van Dumfries die jongen niet uitnodigen. Hij die Wijnaldum wel het respect terug wilde geven. Alsof Van Gaal blind was en niet kon zien dat Gini het na zijn vertrek bij Liverpool niet echt meer had.
Als je toch zoveel spelers mist, laat dan iig diegene spelen die in vorm zijn en niet de reserve spelers van Ajax. Laat Wieffer maar spelen. Laat Weghorst maar beginnen. Waarom speelt Berghuis? Malen heeft in 20 minuten 5x zoveel laten zien.
En even voor mensen die steeds roepen dat Simons de nieuwe Robben is: nee dat is hij niet. Simons is een groot talent en gaat ver komen maar hij mag God op zijn blote knieën danken als hij in de buurt van een Sneijder komt. Wesley was op zijn 19e vele malen verder dan Xavi Simons. En ja, ik weet ook wel dat deze wedstrijd niet maatgevend moet zijn. Maar dit zeg ik al langer.
Heel goed voor PSV dat deze wedstrijd zo afloopt en Simons eigenlijk op een moment na niet in het spel voorkwam.
Helemaal eens behalve wat betreft Simons. Die heeft veel meer drive dan heel veel andere spelers en die drive gaat hem dan ook bij de top brengen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan