NEC - PSV | Zaterdag 30 maart | Eindstand 3-1

In de vorm die gisteren is vertoond zijn naast die twee ook Fortuna uit en Excelsior uit lastige potentiele bananenschillen.

Veel van de mood op t forum hier zal afhangen van dinsdag a.s.
Elke wedstrijd zal lastig zijn. Maar we hoeven nog maar 4 wedstrijden te winnen. Dat lijkt mij geen probleem. Excelsior uit, rkc, Vitesse en Sparta thuis. Dan kan je nog punten verspelen tegen Heerenveen en Fortuna uit en az thuis. Ik ben niet bang hoor. Zet de platte kar maar klaar
 
Elke wedstrijd zal lastig zijn. Maar we hoeven nog maar 4 wedstrijden te winnen. Dat lijkt mij geen probleem. Excelsior uit, rkc, Vitesse en Sparta thuis. Dan kan je nog punten verspelen tegen Heerenveen en Fortuna uit en az thuis. Ik ben niet bang hoor. Zet de platte kar maar klaar
Verlies je er 3 zijn 9 punten. Je staat er 7 voor. Verlies je er 2 en 1 gelijk ben je 8 punten kwijt.
 
Elke wedstrijd zal lastig zijn. Maar we hoeven nog maar 4 wedstrijden te winnen. Dat lijkt mij geen probleem. Excelsior uit, rkc, Vitesse en Sparta thuis. Dan kan je nog punten verspelen tegen Heerenveen en Fortuna uit en az thuis. Ik ben niet bang hoor. Zet de platte kar maar klaar

Verlies je er 3 zijn 9 punten. Je staat er 7 voor. Verlies je er 2 en 1 gelijk ben je 8 punten kwijt.

Precies. 5 vd 7 moeten gewonnen worden.
4 vd 7 geldt enkel als ze er max 1 verliezen.
 
Verlies je er 3 zijn 9 punten. Je staat er 7 voor. Verlies je er 2 en 1 gelijk ben je 8 punten kwijt.
Is toch voldoende dan? Het doelsaldo heb je ook nog.
Feyenoord moet trouwens ook nog naar gae, Fortuna en nec. En Ajax thuis. Die zullen er ook wel eentje laten liggen. Maar nogmaals ik ben er relaxt over en wacht rustig op het seintje dat ik zo’n kartonnen schaal de lucht in mag steken in het stadion.
 
Is toch voldoende dan? Het doelsaldo heb je ook nog.
Feyenoord moet trouwens ook nog naar gae, Fortuna en nec. En Ajax thuis. Die zullen er ook wel eentje laten liggen. Maar nogmaals ik ben er relaxt over en wacht rustig op het seintje dat ik zo’n kartonnen schaal de lucht in mag steken in het stadion.
Als je er 3 verliest van de 7 ben je 9 punten kwijt. Dan sta je gewoon 2e met 2 punten achterstand.
 
Ik heb niet gezegd(en anders moet ik dat rectificeren) dat ze al die wedstrijden verliezen. Met punten verspelen kun je ook gelijkspelen
 
Ik ga er vooralsnog wel van uit.
Maar durf mn spaargeld er niet op in te zetten.

Ben zéér benieuwd naar de reactie vh team a.s. dinsdag.
Ach in alle competities hebben we er nu 4 verloren. En na zo’n nederlaag kwam er weer een overwinning denk ik.
 
Ik heb het gisteren niet kunnen zien, maar als ik het forum zo lees zijn we van de eerste tot de laatste minuut compleet van de mat gespeeld. Toch bijzonder met deze statistieken en dit spelbeeld.

Of is het weer een typisch gevalletje 'wedstrijd vergeten in het slot te gooien'?

Bekijk bijlage 6542

Bekijk bijlage 6543
Het laatste half uur van de eerste helft was PSV echt de bovenliggende partij. Het vergat echter om het af te maken (zoals wel vaker). De tweede helft was van PSV zijde echt heel slap en het leek alsof ze geen idee hadden wat ze nu moesten. De invallers brachten daar geen verandering in. Het feit dat iedereen heel veel moeite heeft om een top drie in de speler van de week samen te stellen zegt genoeg.
 
Ik heb het gisteren niet kunnen zien, maar als ik het forum zo lees zijn we van de eerste tot de laatste minuut compleet van de mat gespeeld. Toch bijzonder met deze statistieken en dit spelbeeld.

Of is het weer een typisch gevalletje 'wedstrijd vergeten in het slot te gooien'?

Bekijk bijlage 6542

Bekijk bijlage 6543
dit is zo’n gevalletje, cijfers zeggen niet alles😉
Al sta ik er wel van te kijken dat we 27 schoten gelost hebben. Zo staat het mij zeker niet bij.
 
Dus ik zet op 7x winst in en als het niet klopt compenseer jij het verlies?
Prima 👍
Als alles wat ik zei klopte was ik niet meer aan het werk :lol: maar ik zit er niet vaak naast, Feijenoord speelt op het moment beter dan wij en zij ruiken bloed. Begrijp ik als ik onze wanvertoning zag van gisteren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan