Natuur en milieu

Mijn zusje had vroeger een hamster. Jerry. Alleen Jerry’s worden niet zo oud. Ik denk dat mijn ouders Jerry zeker 5 keer vervangen hebben zonder dat mijn zusje het doorhad.
Ze is tot op de dag van vandaag overtuigd van het feit dat haar Jerry een van de oudste hamsters op aarde moet zijn geweest.

Mijn zusje had vroeger een hamster. Jerry. Alleen Jerry’s worden niet zo oud. Ik denk dat mijn ouders Jerry zeker 5 keer vervangen hebben zonder dat mijn zusje het doorhad.
Ze is tot op de dag van vandaag overtuigd van het feit dat haar Jerry een van de oudste hamsters op aarde moet zijn geweest.
Go Jerry, go Jerry!

Een reïncarnatie van Jerry naar Jerry

Vandaag weer een stukkie in de krant waar ik een abbo op heb over een man die in 3 jaar tijd een stuk weiland omgetoverd heeft tot een natuurgebied met een zeer hoge biodiversiteit. De natuur is weerbaarder dan we denken, als we haar maar de ruimte geven.

Vandaag weer een stukkie in de krant waar ik een abbo op heb over een man die in 3 jaar tijd een stuk weiland omgetoverd heeft tot een natuurgebied met een zeer hoge biodiversiteit. De natuur is weerbaarder dan we denken, als we haar maar de ruimte geven.
Je ziet ook in steeds meer gemeentes dat ze gras bijv langer laten groeien. Prima ontwikkeling.

Je ziet ook in steeds meer gemeentes dat ze gras bijv langer laten groeien. Prima ontwikkeling.
In de bermen, ja daar heb ik al weer weer andere studies over gelezen dat een flink deel van de insecten dan weer het loodje leggen tgv de langsrijdende auto's. Wat dat betreft is het de vraag hoeveel winst het geeft op lange termijn, maar niet geschoten is altijd mis. Zie hier wel veel meerwaarde in op onder meer dijken, hebben daar aardig wat kilometers van, zijn veelal rustiger qua verkeer. Mikasa hoe is jullie beleid daarin?

Hier zijn ze overal in de stad in rap tempo groen zones aan het aanleggen. Ik ben vorig jaar verhuisd en de parkeerplaats Hier is opgeleukt met gras bomen en heel de rataplan. Nadeel is meer vogels natuurlijk die je auto van een leuk nieuw kleurtje voorzien. 😖

Terug
Bovenaan Onderaan