Mentos
Mister Stomme Klup
Ik ga wel kijken hoor!Gaat er uberhaupt iemand kijken, live of op televee?
Ik ga wel kijken hoor!Gaat er uberhaupt iemand kijken, live of op televee?
Gaat er uberhaupt iemand kijken, live of op televee?
Ik ook, supporter ben je in goede en slechte tijdenIk ga wel kijken hoor!
NAC kan zomaar winnen hoor, we moeten op onze hoede zijn....Lekker aanvallend middenveld, dat wordt weer smullen
En goede tijden zijn het!Ik ook, supporter ben je in goede en slechte tijden
Dus tov wedstrijd tegen NAC een logische wissel, Viergever voor Boscagli (Viergever was geschorst zondag). En Hendrix voor Gakpo waardoor Mo naar de voorste linie schuift.Opstelling PSV tegen NAC:
Unnerstall
Dumfries Schwaab Baumgartl Viergever
Rosario Thomas Hendrix
Ihattaren Bergwijn Bruma
En laat die wijziging Hendrix-Gakpo nou de reden zijn dat we gelijk achter de feiten aanliepen tegen VVV. Ik snap het echt niet: gaan we nu tegen NAC, ik bedoel NAC..., Gakpo op de bank houden en met Hendrix spelen omdat we dan zogenaamd meer controle zouden hebben? Bah!Dus tov wedstrijd tegen NAC een logische wissel, Viergever voor Boscagli (Viergever was geschorst zondag). En Hendrix voor Gakpo waardoor Mo naar de voorste linie schuift.
We gaan t zien, 1e helft was minder slecht dan de 2e helft.En laat die wijziging Hendrix-Gakpo nou de reden zijn dat we gelijk achter de feiten aanliepen tegen VVV. Ik snap het echt niet: gaan we nu tegen NAC, ik bedoel NAC..., Gakpo op de bank houden en met Hendrix spelen omdat we dan zogenaamd meer controle zouden hebben? Bah!
OMGOpstelling PSV tegen NAC:
Unnerstall
Dumfries Schwaab Baumgartl Viergever
Rosario Thomas Hendrix
Ihattaren Bergwijn Bruma
Lijkt me meer omdat Gakpo nog heel jong is en 2 wedstrijden in de week wellicht wat veel is voor hem.En laat die wijziging Hendrix-Gakpo nou de reden zijn dat we gelijk achter de feiten aanliepen tegen VVV. Ik snap het echt niet: gaan we nu tegen NAC, ik bedoel NAC..., Gakpo op de bank houden en met Hendrix spelen omdat we dan zogenaamd meer controle zouden hebben? Bah!
Lammers kan misschien 20 minuten spelen, hopelijk gaan we die in de 2e helft nog zienWaarom zou je niet gewoon met Lammers spelen en Gakpo? Of een beetje voetbal op je middenveld ipv die houten klazen? Bergwijn is een prima buitenspeler maar geen spits. En Bruma? Why????? Ik krijg het angstige gevoel dat we gewoon van Bommel 2 als trainer hebben nu en het nog verder afglijdt.
Zit Lammers wel op de bank?
Bij de 0-2 bedoel je natuurlijkYes yes. Die mag invallen bij de 2-0