NAC - PSV | Donderdag 23 januari | Eindstand 2-0 (uitgeschakeld)

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ach, Faber hangt de populist uit. Gooit het op gebrek aan eergevoel. Makkelijk scoren. Wat een onzin - steek je hand ook in eigen boezem.
Misschien raar om te zeggen, maar Faber moet eigenlijk ook alweer weg. Ik weet dat het ontrealistisch is, maar die gaat dit team niet meer aan het voetballen krijgen. Zoveel is na 2 potjes wel duidelijk.
 
Misschien raar om te zeggen, maar Faber moet eigenlijk ook alweer weg. Ik weet dat het ontrealistisch is, maar die gaat dit team niet meer aan het voetballen krijgen. Zoveel is na 2 potjes wel duidelijk.
Zolang we niet degraderen kan ik er wel mee leven.
 
Misschien raar om te zeggen, maar Faber moet eigenlijk ook alweer weg. Ik weet dat het ontrealistisch is, maar die gaat dit team niet meer aan het voetballen krijgen. Zoveel is na 2 potjes wel duidelijk.

Tja, maar dan toch alleen als er een echt goed alternatief is.
 
Ach, Faber hangt de populist uit. Gooit het op gebrek aan eergevoel. Makkelijk scoren. Wat een onzin - steek je hand ook in eigen boezem.

Denk niet dat ie de populist uit wil hangen, maar oprecht pisnijdig is, net als wij hier.
Makkelijk scoren, misschien wel, maar het voelt ff lekker dat het pisnijdige door de trainer op tv wordt geuit
 
Tja, maar dan toch alleen als er een echt goed alternatief is.
Is natuurlijk niet echt serieus bedoeld, maak nu maar bekend dat we na dit seizoen afscheid nemen van Toon en JdJ en ga op zoek naar een goede trainer. Wie, ik zou het niet weten?
 
Ernest Faber: "PSV onwaardig. Ik mis de trots om voor PSV te spelen. Van achteruit te angstig om te voetballen.
Schandalig. Dit heb ik nog nooit gezien. Laten zien wat je ambities zijn heb ik gemist vandaag."
"We kunnen trainen wat we willen, maar uiteindelijk gaat het erom dat die knop om moet."
De eer trots is veel belangrijker. Je kan laten zien wat je werkelijk waard bent. Je uiterste best doen om er iets van te maken. De ambitie om wat goed te maken voor de supporters en de club dat is het enige wat we kunnen doen en voor de rest moeten we ons kapot schamen."
 
Denk niet dat ie de populist uit wil hangen, maar oprecht pisnijdig is, net als wij hier.
Makkelijk scoren, misschien wel, maar het voelt ff lekker dat het pisnijdige door de trainer op tv wordt geuit
Hij kan wel boos zijn, maar dat moet hij dan toch ook vooral op zichzelf zijn. Ik heb het niet gezien/gehoord, maar het is alleen acceptabel als hij gezegd heeft: ik heb dit team niet goed voorbereid en ik heb ze niet aan het voetballen gekregen. En overigens mijn collega John de Jong heeft een onacceptabel team bijeengekocht voor een godsvermogen. Ik vermoed echter dat dat niet is wat hij ghezegd heeft, maar dat hij z'n spelers heeft af staan zeiken. Geef mij dan maar een chique MvB die z'n spelers uit de wind houdt.
 
  • Leuk
Reactions: 666
Allerhoogste prioriteit is John de Jong per direct de laan uitsturen en een ervaren TD op die plek zetten. Dan in het verdere verloop van het seizoen een nieuwe trainer kiezen, wat mij betreft Wim Jonk. Toon Gerbrands moet ondertussen buitenspel worden gezet, omdat hij heeft aangetoond niet de juiste keuzes te kunnen maken, en moet later worden ontslagen. De RvC moet in samenwerking met GuusHiddink de kar uit de modder trekken.
 
Dacht dat het seizoen 13/14 niet erger kon, maar blijkbaar dus wel.

Kut elftal. Alles is kut aan dit PSV. Van Guardado's, Arias's, Moreno's, Van Ginkel's, De Jong's, naar dit. Besef dat ff heel goed mensen. Als je ook Schwaab en Rosario blijft opstellen, dan ga je steenvast uit de top 3 eindigen, misschien wel met top 5.

Tis huilen geblazen tot de zomer, en dan maar hopen dat er gigantisch veel zal veranderen.
 
Weet je wat het allerergste is ik word op het werk niet eens meer in de maling genomen ze vinden het zielig, welterusten allemaal.
idem en ik wordt ondertussen over een kam geschoren met de Feyenoord-collega's.
 
Technische mannetjes, een trainer, iets van 7 nieuwe spelers, dat allemaal voor augustus met een slap saldo lol..
De schade en vernederingen die we nu zien kunnen zich makkelijk nog jaren rekken. Niet in de extreme zin als nu maar dat het slappe hap word die rond plek 3 gaat spelen zit er dik in
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan