Davitamonnetje
Routinier
Keiharde woorden van Faber. Lichtpuntje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Misschien raar om te zeggen, maar Faber moet eigenlijk ook alweer weg. Ik weet dat het ontrealistisch is, maar die gaat dit team niet meer aan het voetballen krijgen. Zoveel is na 2 potjes wel duidelijk.Ach, Faber hangt de populist uit. Gooit het op gebrek aan eergevoel. Makkelijk scoren. Wat een onzin - steek je hand ook in eigen boezem.
Zolang we niet degraderen kan ik er wel mee leven.Misschien raar om te zeggen, maar Faber moet eigenlijk ook alweer weg. Ik weet dat het ontrealistisch is, maar die gaat dit team niet meer aan het voetballen krijgen. Zoveel is na 2 potjes wel duidelijk.
Misschien raar om te zeggen, maar Faber moet eigenlijk ook alweer weg. Ik weet dat het ontrealistisch is, maar die gaat dit team niet meer aan het voetballen krijgen. Zoveel is na 2 potjes wel duidelijk.
Ach, Faber hangt de populist uit. Gooit het op gebrek aan eergevoel. Makkelijk scoren. Wat een onzin - steek je hand ook in eigen boezem.
Scoren? volgens mij schaamt Faber zich kapot.Ach, Faber hangt de populist uit. Gooit het op gebrek aan eergevoel. Makkelijk scoren. Wat een onzin - steek je hand ook in eigen boezem.
Is natuurlijk niet echt serieus bedoeld, maak nu maar bekend dat we na dit seizoen afscheid nemen van Toon en JdJ en ga op zoek naar een goede trainer. Wie, ik zou het niet weten?Tja, maar dan toch alleen als er een echt goed alternatief is.
Is natuurlijk niet echt serieus bedoeld, maak nu maar bekend dat we na dit seizoen afscheid nemen van Toon en JdJ en ga op zoek naar een goede trainer. Wie, ik zou het niet weten?
Hij kan wel boos zijn, maar dat moet hij dan toch ook vooral op zichzelf zijn. Ik heb het niet gezien/gehoord, maar het is alleen acceptabel als hij gezegd heeft: ik heb dit team niet goed voorbereid en ik heb ze niet aan het voetballen gekregen. En overigens mijn collega John de Jong heeft een onacceptabel team bijeengekocht voor een godsvermogen. Ik vermoed echter dat dat niet is wat hij ghezegd heeft, maar dat hij z'n spelers heeft af staan zeiken. Geef mij dan maar een chique MvB die z'n spelers uit de wind houdt.Denk niet dat ie de populist uit wil hangen, maar oprecht pisnijdig is, net als wij hier.
Makkelijk scoren, misschien wel, maar het voelt ff lekker dat het pisnijdige door de trainer op tv wordt geuit
Daar heb ik gelukkig helemaal geen last vanWeet je wat het allerergste is ik word op het werk niet eens meer in de maling genomen ze vinden het zielig, welterusten allemaal.
idem en ik wordt ondertussen over een kam geschoren met de Feyenoord-collega's.Weet je wat het allerergste is ik word op het werk niet eens meer in de maling genomen ze vinden het zielig, welterusten allemaal.
Weet je wat het allerergste is ik word op het werk niet eens meer in de maling genomen ze vinden het zielig, welterusten allemaal.
Daar heb ik gelukkig helemaal geen last van
Ik heb nog wel een kaartWanneer start de verkoop van seizoenkaarten 20/21? wil niet misgrijpen
Tja, bij mij loop er een diehard Ajacied rond en die pest me ook niet meer. Zo zielig vind die het.