Penalty
Forum Hall of Fame Inductee
Troost je met de gedachte dat NAC eigenlijk gewoon een Eredivisieclub is.
De Bijna Eredivisieclub PSV had de vorige ronde al bijna verloren van de amateurs van GVVV.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Troost je met de gedachte dat NAC eigenlijk gewoon een Eredivisieclub is.
Mee eens. We doen maar wat. Maar we moeten Faber ook wat tijd gunnen denk ik.Leuk voetballen krijg je pas als je vastigheden in het elftal hebt. Er is geen vastigheid te zoeken.
Ja, gewoon met z'n allen voor de goal en Lammers alleen in de spits. En dan hopen dat je niet met meer dan 2-3 goals verschil verliestDie wedstrijd wordt alleen maar damage control.
Ben benieuwd hoever dit PSV het zou schoppen in de KKD.Ach uitwedstrijden tegen AZ en daarna Feyenoord is kansloos. Neemt niet weg dat elke tegenstander zelfs amateurs die thuis spelen gewoon punten pakken tegen dit PSV. Zit goed mis in de selectie en JDJ houdoe.
Mee eens. We doen maar wat. Maar we moeten Faber ook wat tijd kunnen denk ik.
Al speelt Mo met een gebroken been, dan nog laat je zo’n jongen er in staan en wissel je al je middelmaten.
+je voor de Mods die de stand zo snel verwerkt hebben in de titel.
Nou, ik vond Faber niet zo'n gekke aanstelling, maar wat hij tot nu toe heeft laten zien tart elke verwachting. Wat is het idee achter dit spel? Ik zie het niet.Mee eens. We doen maar wat. Maar we moeten Faber ook wat tijd kunnen denk ik.
Nee laten we Hendrix voor Gakpo er in zetten of Mo er uit voor Gakpo ipv onze aanvallers er in laten ( hoe slecht ze ook spelen), omdat ze als ze samen zijn, dan wel iets kunnen forceren. Nee weer een aanvaller voor aanvaller of een middenvelder zelfs voor een aanvaller.ja ja hoe vaak is hij dan zo beslissend geweest? als je kut speelt gewoon banken.
Laat lekker gaan die Trabelsi trol.
Ik weet het ook niet meer hoor.....het is echt uitzitten tot augustus
Faber kon dit zinkende schip ook niet redden.Nou, ik vond Faber niet zo'n gekke aanstelling, maar wat hij tot nu toe heeft laten zien tart elke verwachting. Wat is het idee achter dit spel? Ik zie het niet.
Mee eens. We hebben niets meer te winnen maar nog wel veel te verliezen.En daarna hebben we geen selectie meer over. De beste spelers gaan weg en alleen de spelers die geen club kunnen vinden blijven achter.![]()
![]()
Perez heeft gelijk. Geen persoonlijkheid op de bank. De enige persoonlijkheid zit nu bij MVV op de tribune.