Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou er niet te vast op rekenenAls je deze ook nog wint dan heb je eindelijk een interlandbreak en hebben we toch best wel netjes de serie zonder Schouten en Veerman doorstaan. Ik ga er toch vanuit dat daarna in ieder geval Veerman weer fit is.
Hoe dan ook is die interlandbreak dit keer heel fijn voor ons.Ik zou er niet te vast op rekenen
Nee eens. Veerman staat al wel weer op het veld (net als Chucky), maar ze zullen over 2 week echt nog niet basis staan. Misschien wel een invalbeurtje.Ik zou er niet te vast op rekenen
Aangezien het PSV betreft ga ik daar maar niet vanuit.Als je deze ook nog wint dan heb je eindelijk een interlandbreak en hebben we toch best wel netjes de serie zonder Schouten en Veerman doorstaan. Ik ga er toch vanuit dat daarna in ieder geval Veerman weer fit is.
Ja daarna. Alleen weten we niet hoe lang daarna.Als je deze ook nog wint dan heb je eindelijk een interlandbreak en hebben we toch best wel netjes de serie zonder Schouten en Veerman doorstaan. Ik ga er toch vanuit dat daarna in ieder geval Veerman weer fit is.
Goed nieuws in ieder gevalNee eens. Veerman staat al wel weer op het veld (net als Chucky), maar ze zullen over 2 week echt nog niet basis staan. Misschien wel een invalbeurtje.
Plus PSV heeft nu..(66?) Wedstrijden op rij en Goal gescoord... dus 0-0 bijna niet mogelijk.NAC staat in de middenmoot, 5x gewonnen, 6x verloren. Geen gelijke spelen. Kortom, de kans op 0-0 is zaterdag vrij klein. Temeer omdat van de vorige 50 onderlinge eredivisieduels in Breda er slechts 1 in 0-0 eindigde.
NAC pakte thuis de winst tegen (tussen haakjes de huidige positie vd tegenstanders):
Ajax, 2-1 (2)
Fortuna, 1-0 (7)
NEC, 1-0 (10)
RKC, 4-1 (18)
Uit wonnen ze nog van
PEC 1-2 (16)
Verder gingen de overige 5 uitduels verloren
Feyenoord, 2-0 (4)
Groningen, 4-1 (15)
Heerenveen, 4-0 (14)
Heracles, 2-0 (12)
Twente, 1-0 (5)
Laten we hopen dat onze spelers zich weten op te laden en vlot op 0-2 komen.
Nog onterecht ook.Ik herinner me nu ineens die pot waar Willems er na 20 seconden er al van af moest. En die pot waar cocu van de middenlijn de bal erin rost!
En de aansteller bij NAC was Gill Swerts, zoals vorig jaar 15 van de 25 deelnemers van de forumkerstquiz nog goed wisten te beantwoorden.Was
Nog onterecht ook.
Blom was de scheids.
PSV won wel.