NŠ MURA - PSV | Donderdag 24 september | Eindstand 1-5

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ondanks de 4 goals vind ik het allemaal erg broos ogen op het middenveld en in de verdediging met vooral Boscagli en een onervaren Teze die het niet onaardig doet maar twee van dit soort spelers in de as is gewoon niet goed. Als een Mura 4 goede kansen krijgt tegen ons, dan zullen de ploegen die verder zijn dan dit amateurselftal wel degelijk 2 van die 4 kansen benutten. PSV heeft echt een goede middenvelder en een goede ervaren cv nodig. Te weinig body en persoonlijkheden in dit elftal die de lijnen uitzet en de rest aanstuurt. Rosario doet zijn best maar hij komt zelf al uit een diep dal..

Dat klopt. PSV is kwetsbaar in de verdediging. Als daar geen versterking komt is het zaak om voorin genoeg te scoren om dat te compenseren.
 
Ik denk dat Schmidt het Ihattaren niet aan wil doen om hem in deze wedstrijd in dit team in te laten vallen. PSV maakt er dan wel vier, maar dat verbloemt wel het eea vind ik...
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik heb genoeg gezien...nog meer te doen vandaag

Goed
- Teze, Gakpo, Thomas, Max, Junior, Rosario
Voldoende
- Malen, Dumfries
Slecht
- Mvogo, Boscagli, Bruma

Schmidt heeft wellicht Mura toch goed ingeschat (KK divisie) en gaf enkele vriendenpeople een kans. Gaf een rommelig aangezicht maar kan er vrede mee hebben. Maar niet voor herhaling vatbaar.
Bruma stond erin op verzoek van JdJ. Maar hier heb ik liever dat we ons verlies nemen, en hem verhuren (voor nop) aan FC Eindhoven.
 
Ondanks de 4 goals vind ik het allemaal erg broos ogen op het middenveld en in de verdediging met vooral Boscagli en een onervaren Teze die het niet onaardig doet maar twee van dit soort spelers in de as is gewoon niet goed. Als een Mura 4 goede kansen krijgt tegen ons, dan zullen de ploegen die verder zijn dan dit amateurselftal wel degelijk 2 van die 4 kansen benutten. PSV heeft echt een goede middenvelder en een goede ervaren cv nodig. Te weinig body en persoonlijkheden in dit elftal die de lijnen uitzet en de rest aanstuurt. Rosario doet zijn best maar hij komt zelf al uit een diep dal..

Er moet gewoon nog steeds die CV en die 'lopende' of passende middenvelder komen. In feite is er nooit een alternatief gekomen voor het vertrek van Guardado en Van Ginkel.
 
Bruma laat de bal van zijn been ketsen bij de middenlijn en 10 seconden later corner tegen. :sad:
 
Zou dat nog een dingetje kunnen worden dat Ihattaren een verkeerd shirt aanhad blijkbaar? Was het niet de bedoeling dat hij erin kwam ipv Gakpo?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan