Mooiste Vrouw

Zeg, dit topic is wel ultiem seksistisch en ik vraag me serieus af of het wel hier op het forum thuishoort.

NLw0511_17.jpg


;P
 
Volgens mij is er ooit wel een Mooiste Man geweest, maar dat heeft de tand des tijds niet doorstaan. Dat is gewoon marktwerking.

Dat gezegd hebbend, als ik er dan toch ben gooi ik nog maar wat Barbara Palvin tegenaan:

Voortaan iets minder hard gooien... ze ziet re verdwaasd uit
 
Aandachthoeren die zichzelf zoals op die laatste foto publiekelijk op internet gooien. Bah.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Leuke kop, maar wel een iets te afgetraind lichaam.
 
Ja leuk, alleen heeft ze een verschrikkelijke kledingstijl. Allemaal veel te 'hipster' en veel te wijd dus veel te man onvriendelijk.
 
Romy Monteiro
694

Die zag ik op AD.nl met blond haar en toen dacht ik: wauw, da's is echt helemaal niet mijn type. (Of beter gezegd: dat is de vriendelijke vertaling van wat ik dacht)

Smaken verschillen dus, en dat is maar goed ook. Anders liepen 3 miljard mannen achter dezelfde vrouw aan. ;)
 
Die zag ik op AD.nl met blond haar en toen dacht ik: wauw, da's is echt helemaal niet mijn type. (Of beter gezegd: dat is de vriendelijke vertaling van wat ik dacht)

Smaken verschillen dus, en dat is maar goed ook. Anders liepen 3 miljard mannen achter dezelfde vrouw aan. ;)

Gelukkig had ze slechts even blond haar (voor een fotoshoot). Maar inderdaad; zo vind ik de door RAZINHO genoemde Nooshin helemaal niks (naar mijn smaak te klein en narcistisch).
 
Gelukkig had ze slechts even blond haar (voor een fotoshoot). Maar inderdaad; zo vind ik de door RAZINHO genoemde Nooshin helemaal niks (naar mijn smaak te klein en narcistisch).
Er zullen weinig Perzische vrouwen zijn die en mooi en lang genoeg zijn. Zoek gewoon niet meer in die hoek :maniac:
 
Gelukkig had ze slechts even blond haar (voor een fotoshoot). Maar inderdaad; zo vind ik de door RAZINHO genoemde Nooshin helemaal niks (naar mijn smaak te klein en narcistisch).

Te klein ja? Dat heb ik maar zelden bij een vrouw gedacht. Meestal heb ik geen idee van de lengte.

Of laat ik het zo zeggen: als je kunt zien dat ze te klein is, dan wordt het al snel crimineel. :maniac:
 
Terug
Bovenaan Onderaan