Mooiste Vrouw

Ja, die is leuk. Heeft ze ook een naam of roepen we gewoon "hé!"?

Deze foto is alweer van een paar jaar geleden, maar ze ziet nog steeds meer dan jummie uit. En zoals Penalty al zei, Sofia Vergara. Colombiaans model/actrice.

Om even te laten zien dat ze bijzonder goed indroogt:

Sofia-Vergara-Dress-Oscars-Vanity-Fair-Party-2016.jpg


Geboren in 1972. Blijkt toch een bijzonder goed jaar te zijn....
 
Nadia Moussaid, presentatrice van De Nieuwe Maan.

nadia-de-nieuwe-maan.jpg
 
Die clubarts van Go Ahead, Suzanne Huurman, zou niet misstaan in dienst van PSV...ik weet zeker dat sommige spelers van PSV een stuk harder zouden werken, gretiger zouden zijn en beter zouden presteren in haar aanwezigheid om indruk op haar te maken...Billen, Borsten en Brains...!!!!
 
Die clubarts van Go Ahead, Suzanne Huurman, zou niet misstaan in dienst van PSV...ik weet zeker dat sommige spelers van PSV een stuk harder zouden werken, gretiger zouden zijn en beter zouden presteren in haar aanwezigheid om indruk op haar te maken...Billen, Borsten en Brains...!!!!

Dan gaan onze spelers om de haverklap op de grond liggen. Dat schiet ook niet op. Voor het publiek is ze wel weer leuk.
 
Die clubarts van Go Ahead, Suzanne Huurman, zou niet misstaan in dienst van PSV...ik weet zeker dat sommige spelers van PSV een stuk harder zouden werken, gretiger zouden zijn en beter zouden presteren in haar aanwezigheid om indruk op haar te maken...Billen, Borsten en Brains...!!!!

Zet er dan ook een foto bij. Een foto zegt meer dan woorden. :D

57bcba9813b68-Suzanne_Huurman.png


Suzanne Huurman ..... Een mooie vrouw is het zeker. :kwijl:
 
Michela Chiappa, Italiaans/Welshe presentatrice van kookprogramma's...

chef-michaela-easy-living.jpg


f71a7d2d-960a-460d-97ea-fd84c0a6185a.jpg


622620_431599490241387_253494973_o.jpg


Daar wil ik wel een beschuitje mee eten...
 
Laatst bewerkt:
Gewoontjes, zou ik zeggen. Is Chiappa een artiestennaam ? Combinatie grappa en chiabatta?

Ik zag overigens foto's van Victoria's Secret. Die zijn me toch een partijtje mager. Je zou zo'n model zo meenemen naar de Chinees om vol te douwen met voedsel.
 
Gewoontjes, zou ik zeggen. Is Chiappa een artiestennaam ? Combinatie grappa en chiabatta?

Ik zag overigens foto's van Victoria's Secret. Die zijn me toch een partijtje mager. Je zou zo'n model zo meenemen naar de Chinees om vol te douwen met voedsel.

Als dit voor jou gewoontjes is...
 
Terug
Bovenaan Onderaan