Mohamed Ihattaren (M)

Denk dat gezien eerdere periodes bij PSV en Ajax hij daar niet terug zal keren. Mocht het zover komen dat topclubs weer interesse tonen, dan gok ik dat hij naar Feyenoord of AZ zal gaan, waar hij geen verleden en eventueel geschaadde reputatie heeft. Een eerste vervolgstap naar Utrecht zie ik ook nog wel gebeuren. Daar komt hij vandaan en het is een niet al te grote stap omhoog.
Utrecht zou een perfecte stap zijn als hij RKC is ontgroeid. Zeker als Ron Jans daar nog zit, volgens mij is dat een ideale trainer voor hem.

Utrecht zou een perfecte stap zijn als hij RKC is ontgroeid. Zeker als Ron Jans daar nog zit, volgens mij is dat een ideale trainer voor hem.
Ik twijfel, dan is hij meer dan nu in de.omgeving waar het fout (stad) waar het fout ging. Meer kans van invloed door (verkeerde) kennissen. Wat dat betreft zou Twente beter zijn.

En ja, hij woont nu ook vast in Utrecht maar reistijd slokt toch wel.wat tijd op zogezegd.

Ik twijfel, dan is hij meer dan nu in de.omgeving waar het fout (stad) waar het fout ging. Meer kans van invloed door (verkeerde) kennissen. Wat dat betreft zou Twente beter zijn.

En ja, hij woont nu ook vast in Utrecht maar reistijd slokt toch wel.wat tijd op zogezegd.
Ja, ik kijk vooral naar het sportieve aspect: Utrecht is een mooie (tussen)stap hogerop en Jans lijkt me iemand die het beste uit die jongen kan halen. Daarnaast: als hij ondanks de harde lessen van de afgelopen jaren die verkeerde invloeden nog steeds niet kan weerstaan, is hij definitief niet geschikt voor topsport en houdt het wat mij betreft sowieso op.

Zoals pubers die fouten maakten ook niet meer jaren later bij hun ouders thuis mogen komen uit angst dat het weer misgaat? ;)
Ik denk overigens ook dat het goed is dat hij nu een ander pad bewandelt en dat PSV hem kansen genoeg gegeven heeft, maar weer terug bij PSV hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het misgaat.

• Leuk
Reactions: IPF

Goede punten.

Zoals pubers die fouten maakten ook niet meer jaren later bij hun ouders thuis mogen komen uit angst dat het weer misgaat? ;)
Ik denk overigens ook dat het goed is dat hij nu een ander pad bewandelt en dat PSV hem kansen genoeg gegeven heeft, maar weer terug bij PSV hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het misgaat.
Ik zeg dat ik twijfel, niet dat het.ondenkbaar ia.

Als hij het hele seizoen zo blijft doorgaan en zich mentaal heeft herpakt en fysiek weer op niveau komt lekker terughalen. Toptalent

Als hij het hele seizoen zo blijft doorgaan en zich mentaal heeft herpakt en fysiek weer op niveau komt lekker terughalen. Toptalent
Ik zou er niet aan beginnen. Als je na 4 maanden elke dag trainen nog steeds bijloopt als Patty Brard na een lange vakantie, geef ik het op. Vind het overigens wel heel leuk dat ie weer lekker aan het ballen is en hij komt sympathiek over voor de camera.

Terug
Bovenaan Onderaan