Maar hij houdt wel van zijn moeder, bro…niet haten vieze haterzzzz anders komt zijn moeder op je af bro yo…Jesus het lijkt die dikke Adriano wel
Dat is al beter dan wat Mo in de microfoon boertDe ondertiteling ontbreekt nog maar wordt spoedig toegevoegd:
“Fuck alle haterzzzz bro…mama altijd nummer 1…fuck alle haterzzzz alleen love voor mama…”
Hij houdt z’n buik mooi uit beeld.
Dit hele filmpje toont aan hoe ver deze jongen vd realiteit is. Mooie idyllische beelden posten met hoe goed hij bezig is. Hij heeft inmiddels bijna twee jaar een miljoenen salaris gekregen en hier werkelijk geen zak voor gedaan. Enige nederigheid is hem echter totaal vreemd zo blijkt wel weer.
Nee, die sport ik er nog wel uit op een hoop onderdelen. Dat twijfel ik niet aan.Ik denk dat de gemiddelde sportschool fanaat hier niet van onder de indruk raakt, onze Remi, het beest van leerdam Bacchus is stukken beter afgetraind en die is max het dubbele kwa leeftijd
Ze proberen het bij Jong Juventus.
Of bij de Oude Dames.Ze kunnen beter beginnen met het seniorenteam, dat kan hij nog wel bijhouden
Speelt hij straks tegen SjaakZe kunnen beter beginnen met het seniorenteam, dat kan hij nog wel bijhouden
Xavi was dan misschien wel nooit gekomen als Mo hier nu nog had gezeten en het ''Cody'' pad had bewandeld. Zo is het dan ook wel weer.Het blijft doodzonde. Nu vind ik dat Mo een lul is maar stel je eens voor dat Mo niet het verkeerde pad op ging.. Xavi en Mo in je elftal is wel echt feest dan
De meeste dromen zijn bedrog.Het blijft doodzonde. Nu vind ik dat Mo een lul is maar stel je eens voor dat Mo niet het verkeerde pad op ging.. Xavi en Mo in je elftal is wel echt feest dan
We hebben een half seizoentje Cody en Simons samen in 1 elftal gehad, dat was best aardig.De meeste dromen zijn bedrog.![]()
![]()
Vond Cambuur ook.We hebben een half seizoentje Cody en Simons samen in 1 elftal gehad, dat was best aardig.
Ha. Ik kan me nog de storm van verontwaardiging herinneren toen Schmidt hem even bij jong wilde zetten omdat hij te weinig leverde. Nu zijn we 2 jaar verder en hij mag volgend seizoen aansluiten bij….het 2e van Juventus. Zouden de fans van Juventus ook gek worden?
Ze proberen het bij Jong Juventus.
Juve wil gewoon zijn investering terug en PSV hoopte dat hij alsnog zou doorbreken. Juve heeft hem allang opgegeven hoor.Ha. Ik kan me nog de storm van verontwaardiging herinneren toen Schmidt hem even bij jong wilde zetten omdat hij te weinig leverde. Nu zijn we 2 jaar verder en hij mag volgend seizoen aansluiten bij….het 2e van Juventus. Zouden de fans van Juventus ook gek worden?
Der Roger had het gewoon goed gezien.
Ik denk dat ze de investering al hebben afgeschreven.Juve wil gewoon zijn investering terug en PSV hoopte dat hij alsnog zou doorbreken. Juve heeft hem allang opgegeven hoor.
Haha, is er hier al gefactcheckt wie toen op het forum kamp Mo waren en wie kamp Ro?Ha. Ik kan me nog de storm van verontwaardiging herinneren toen Schmidt hem even bij jong wilde zetten omdat hij te weinig leverde. Nu zijn we 2 jaar verder en hij mag volgend seizoen aansluiten bij….het 2e van Juventus. Zouden de fans van Juventus ook gek worden?
Der Roger had het gewoon goed gezien.
Dat gaan we tijdens het tribunaal uitzoeken.Haha, is er hier al gefactcheckt wie toen op het forum kamp Mo waren en wie kamp Ro?![]()