Mohamed Ihattaren (M)

znq

Aanvoerder
Eerst is hij geblesseerd toen was die stiekem naar marokko gegaan en nu wordt hij bedreigt..... Is het niet gewoon handig om te vertellen wat er aan de hand is. Want nu zijn er twee verhalen uit de duim gezogen.

Penalty

Internationale Legende
Eerst is hij geblesseerd toen was die stiekem naar marokko gegaan en nu wordt hij bedreigt..... Is het niet gewoon handig om te vertellen wat er aan de hand is. Want nu zijn er twee verhalen uit de duim gezogen.
De duimen zijn op.

Penalty

Internationale Legende
Dat is gewoon werkelijk van de pot gerukt. Hele vreemde is dat, volgends de geruchten, het niet voetbal gerelateerd zou zijn. Hele vreemde maar ook trieste situatie.
We weten dan ook niet wat hij allemaal buiten het voetbal uitspookt.
Gelukkig niet. Wat hij binnen het voetbal uitspookt overigens ook niet.
Hij doet maar wat hij niet laten kan.

Bart Zwolle

Ballenjongen
Daar dacht ik ook aan. Misschien houdt het aantrekken van die gast wel een verband met de situatie rondom Mo. Na Antony was volgens mij Mo de tweede keus toch?
Volgens mij wel. Al lees ik nu weer berichten dat ie bedreigd zou zijn. Als t waar is heel sneu, maar iets zegt me dat t niet waar is, eerlijk gezegd

Ozymandias

Routinier
Ik wil niet de deugkneus uithangen hier en ook ik hoop dat Mo bij ajax sportief gezien faalt en ook ik kijk met walging naar berichten van hem in een ajax shirt, maar ik vind het een beetje triest om te doen alsof de verhalen die nu naar buiten komen leugens zijn of er vervolgens grapjes over te maken…even het voetbal buiten beschouwing gelaten is het toch zielig voor zo’n gast dat veel tegen lijkt te zitten in de privé sfeer, om daar nu leedvermaak over te hebben…? Poeh, vind ik echt wat niveaus te laag hoor…

Ralf Edström

International
Ik wil niet de deugkneus uithangen hier en ook ik hoop dat Mo bij ajax sportief gezien faalt en ook ik kijk met walging naar berichten van hem in een ajax shirt, maar ik vind het een beetje triest om te doen alsof de verhalen die nu naar buiten komen leugens zijn of er vervolgens grapjes over te maken…even het voetbal buiten beschouwing gelaten is het toch zielig voor zo’n gast dat veel tegen lijkt te zitten in de privé sfeer, om daar nu leedvermaak over te hebben…? Poeh, vind ik echt wat niveaus te laag hoor…
Hij is miljonair. Hij kan ook kiezen voor een club/beroep in de luwte.

Bovenaan Onderaan