Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Echt, wat een ontiegelijk vaag gedoe allemaal zeg
Maar maar, kun je dan ook niet een verklaring geven waarom je er niet bent bij Ajax? Zou ik willen vragen aan Mo (want is toch officiële insta?)
Tja ksn ook de link naar het telegraafartikel plaatsen waar het op gebaseerd is. Maar aangezien dat achter de betaalmuur zit heeft t gros daar weinig aan.Een bot die een vaag bericht op Twitter slingert. Dat men dat soort berichten überhaupt hier post is gewoon triest.
Tja ksn ook de link naar het telegraafartikel plaatsen waar het op gebaseerd is. Maar aangezien dat achter de betaalmuur zit heeft t gros daar weinig aan.
Tja, toen ie bij ons zat werd ook werkelijk alles bij elkaar gespeculeerd, zie geen reden om berichten die nu doorsijpelen niet te plaatsen. Zeker daar zijn werkgever er geen bal aan doet om ook maar iets van duidelijkheid te scheppen.Telegraaf of twitter, voor mij hetzelfde afvoerputje als de rioolsbuis van De Bouterbaas zijn toilet.
Serieus? Hij wordt bedreigd door criminelen (als het waar is) en jij vindt het karma omdat hij PSV te kakken heeft gezet? Come on.Het valt natuurlijk niet volledig goed te praten, maar ik moet hier toch wel een beetje aan karma denken...
Uh, waarom doe je het dan met oorspronkelijke post?Tja, toen ie bij ons zat werd ook werkelijk alles bij elkaar gespeculeerd, zie geen reden om berichten die nu doorsijpelen te plaatsen. Zeker daar zijn werkgever er geen bal aan doet om ook maar iets van duidelijkheid te scheppen.
Is dit zijn officiële account?
Ah het woordje niet ontbreekt.Uh, waarom doe je het dan met oorspronkelijke post?
Ik snapte er al niks van.Ah het woordje niet ontbreekt.
En invullen is altijd tricky goed dat je t vraagtIk snapte er al niks van.
Tja, toen ie bij ons zat werd ook werkelijk alles bij elkaar gespeculeerd, zie geen reden om berichten die nu doorsijpelen niet te plaatsen
Tja, geen idee of je John vd Heuvel gelijk moet stellen aan de juicekanalen de story.Klopt, maar toen kwam het no uit de fatsoenlijke media, en niet alleen maar uit de roddelpers. Daar zit voor mij een heel groot verschil in.
Ps, ik hoop nog steeds dat Mo nooit meer een eerste elftal gaat halen, zelfs niet in de kelderklasse.
Of hij traint voor zichzelf en komt geen vijf kilo aan? Maar met Ihattaren weet je het nooit, wedstrijdritme mist hij in ieder gevalWat een verhaal weer joh. En alweer een maand niet getraind en gespeeld, dat is dus opnieuw 5 kilo erbij en een half seizoen optrainen nodig om weer wedstrijdfit te worden. Volgend seizoen is 'ie weer het probleem van Juventus.