Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Mee eens, ik zou het eigenlijk jammer vinden als hij gaat.
Eens, hoewel ik eerlijk gezegd het gegeven dat ze na een principe akkoord er na zijn keuring toch vanaf hebben gezien, me erg veel zorgen baart. Kan ook zomaar betekenen dat hij ondanks zijn op papier doorgaans verstreken revalidatieperiode nog erg ver van wedstrijdfitheid af is.. 😬
 
Romero raken we de komende 2 jaar aan de straatstenen niet kwijt. Als een blok aan ons been. Je hebt er niks aan, maar je raakt hem ook niet kwijt en al helemaal niet met winst.
 
Tja Romero heeft zelfs als fitte speler nog alles te bewijzen op dit niveau en een speler die indruk maakte tijdens de voorbereiding hebben we ook vaker gezien.
Hij had nogal een prijskaartje en schijnt veel talent te hebben maar op deze manier is het toch een verhaal wat maar niet van de grond komt.
Het mooiste zou zijn als hij snel of binnen een redelijke tijd fit kan worden en zich laat gelden in de Eredivisie maar die afwijzing van Udinese en zijn geschiedenis bij PSV werken niet echt mee aan dat beeld
 
Laatst bewerkt:
Hij is niet door de medische keuring gekomen. Tijdens de keuring kwamen er problemen met zijn rechter knie naar boven.
Hij blijft dus op onze begroting drukken...
 
Hij is niet door de medische keuring gekomen. Tijdens de keuring kwamen er problemen met zijn rechter knie naar boven.
Hij blijft dus op onze begroting drukken...
Dat is "de" knie, neem ik aan. Maar is zijn revalidatie al klaar dan?
 
Laat hem het dan maar hier proberen. Stel hem op en zie hoe z'n knie het houdt. verkopen/verhuren gaat nu niet meer lukken. niet teruig laten gaan naar Argentinie in ieder geval wat mij betreft
 
Laat hem het dan maar hier proberen. Stel hem op en zie hoe z'n knie het houdt. verkopen/verhuren gaat nu niet meer lukken. niet teruig laten gaan naar Argentinie in ieder geval wat mij betreft

Zeker niet terugsturen met een Argentijnse piloot aan de knuppel.
 
Nou bedankt in ieder geval. Dit dossier kan weer dicht.
Om te voorkomen dat er allerlei namen en gevoelige informatie op straat belanden gooi ik alle onderzoeksresultaten door de schredder. Je kunt je voorstellen dat zo'n gedegen onderzoek een flinke stapel papier oplevert.

Ik begin er meteen aan.
...Zo, klaar. :S:
 
Om te voorkomen dat er allerlei namen en gevoelige informatie op straat belanden gooi ik alle onderzoeksresultaten door de schredder. Je kunt je voorstellen dat zo'n gedegen onderzoek een flinke stapel papier oplevert.

Ik begin er meteen aan.
...Zo, klaar. :S:

Ik voorzie een rijke carrière voor je bij Enron.
 
Terug
Bovenaan Onderaan