Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Als ik de beelden zo zie lijkt het meer een ernstig geflatteerde uitslag eigenlijk. De eerste minuten van de samenvatting is het voornamelijk Vitesse dat als een mes door de boter door de verdediging van PSV heen gaat maar faalt in de afronding. Zoet met een knappe redding, en ook nog een keer een schot op de lat voor Vitesse. De bal wel lekker tegen de touwen gerost, die goal van Romero. Daar leek een hoop frustratie in te zitten, wat een goed teken is.

Ik neem ook aan dat het video-editing team van Vitesse een pro-Arnhem plak- en knipwerk aanpak heeft toegepast?
 
Dus we kunnen in de komende 2 wedstrijden toch nog een kans krijgen om Romero in actie te zien in de eredivisie..een invalbeurt van een kwartier of meer moet toch niet te veel gevraagd zijn voor Mark...??
 
Dus we kunnen in de komende 2 wedstrijden toch nog een kans krijgen om Romero in actie te zien in de eredivisie..een invalbeurt van een kwartier of meer moet toch niet te veel gevraagd zijn voor Mark...??

Nou, jij weet het antwoord denk ik toch wel op deze vraag? :cautious:
 
Dus we kunnen in de komende 2 wedstrijden toch nog een kans krijgen om Romero in actie te zien in de eredivisie..een invalbeurt van een kwartier of meer moet toch niet te veel gevraagd zijn voor Mark...??
Wat een vraag. Natuurlijk krijgt hij geen speeltijd van VB.
 
Wat een vraag. Natuurlijk krijgt hij geen speeltijd van VB.
Zal toch echt aan het wedstrijdverloop liggen, en zo hoort het natuurlijk ook. Als we na 75 minuten met 4-0 voorstaan, zou het best kunnen dat we een 15 minuutjes van Romero mogen genieten, als we met 2-0 achterstaan zou het best kunnen dat Romero erin komt als breekijzer/verrassing. Als we, wat het waarschijnlijkst is na 75 minuten een kleine voorsprong of achterstand hebben, of gelijk staan, krijgen geen experimenten, maar gewoon de standaard wissels (of geen). En daar ben ik het 100% mee eens.
 
Zal toch echt aan het wedstrijdverloop liggen, en zo hoort het natuurlijk ook. Als we na 75 minuten met 4-0 voorstaan, zou het best kunnen dat we een 15 minuutjes van Romero mogen genieten, als we met 2-0 achterstaan zou het best kunnen dat Romero erin komt als breekijzer/verrassing. Als we, wat het waarschijnlijkst is na 75 minuten een kleine voorsprong of achterstand hebben, of gelijk staan, krijgen geen experimenten, maar gewoon de standaard wissels (of geen). En daar ben ik het 100% mee eens.
Als jij of ik trainer was dan wel natuurlijk.
 
Je kan MvB van alles beschuldigen, maar niet dat hij jonge spelers geen kans geeft.

En als ik trainer was geweest, waren we nu al kampioen.:sneaky:
Dat klopt, waarvoor hulde...Rosario zou bij mij op de bank zitten danwel de tribune, Rigo idem dito, Ramselaar en Sadilek ook.
Wel mooi dat Ihattaren en Gakpo kansen krijgen van hem, ervanuitgaand dat Malen al een gearriveerde speler is. Daarentegen haalt hij Pereiro van het veld voor Ihattaren die nog net niet 3 maanden 18 jaar is. Waardeloze zet van de coach en beledigend voor een klasbak als onze Uruguyaaan. Je moet Ihattaren rustig brengen denk ik dan. Nu krijg je een speler die zich wil laten zien, en die eigenlijk out of the blue in cruciale wedstrijden gebracht wordt.
Hopelijk krijgen we nog wat van Romero te zien. Afijn, tegen Vitesse zag het het er iig prima uit.
 
Dat betwijfel ik ten zeerste. Volgens mij ben je behoorlijk eigenwijs en niet gauw geneigd advies van anderen aan te nemen :D.

Wtf, jij bent MvB;)
Alsjeblieft zeg ! Je kunt nog geen eens de quiz oplossen, dus de vraag is gerechtvaardigd, of jij überhaupt mijn assistent zou kunnen zijn...;P
 
Zal toch echt aan het wedstrijdverloop liggen, en zo hoort het natuurlijk ook. Als we na 75 minuten met 4-0 voorstaan, zou het best kunnen dat we een 15 minuutjes van Romero mogen genieten, als we met 2-0 achterstaan zou het best kunnen dat Romero erin komt als breekijzer/verrassing. Als we, wat het waarschijnlijkst is na 75 minuten een kleine voorsprong of achterstand hebben, of gelijk staan, krijgen geen experimenten, maar gewoon de standaard wissels (of geen). En daar ben ik het 100% mee eens.

Ik niet. Ik zie graag een coach die dan, in plaats van lijdzaam toe te kijken, een tactische omzetting maakt door goed in te schatten wat de wedstrijd nodig heeft. Geen of weinig wissels gebruiken ben ik nooit voorstander van eigenlijk. Dat is ook een van de redenen waarom dit elftal de gehele tweede seizoenshelft al op zijn tandvlees loopt. Qua backs kon je natuurlijk niet anders, maar bijvoorbeeld een Rosario had allang en breed een periode rust moeten krijgen; op zo'n belangrijke plek moet je een frisse speler hebben staan. Zo zijn er vast nog wel wat voorbeelden te vinden.
 
Ik niet. Ik zie graag een coach die dan, in plaats van lijdzaam toe te kijken, een tactische omzetting maakt door goed in te schatten wat de wedstrijd nodig heeft. Geen of weinig wissels gebruiken ben ik nooit voorstander van eigenlijk. Dat is ook een van de redenen waarom dit elftal de gehele tweede seizoenshelft al op zijn tandvlees loopt. Qua backs kon je natuurlijk niet anders, maar bijvoorbeeld een Rosario had allang en breed een periode rust moeten krijgen; op zo'n belangrijke plek moet je een frisse speler hebben staan. Zo zijn er vast nog wel wat voorbeelden te vinden.
Ik zeg niet geen wissels, natuurlijk moet je als je achter staat of gelijk dan wat doen. Maar in dat geval zou ik er niet een speler inbrengen die al meer dan een jaar geblesseerd is geweest, dat risico is veel te groot, ondanks dat hij 2 keer scoorde tegen vitesse B.
 
Terug
Bovenaan Onderaan