Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Allemaal? Lozano, Angelino, Arias. En zijn die spelers die hier niet functioneerden dan ergens anders opgebloeid?

Hoetierick schrijft dat de grote aankopen niet voldoen, waarbij ik terug geef dat we ons kunnen afvragen of dat altijd aan hun ligt. Hij hield het algemeen, ik hou het algemeen. Zo houden we de discussie lekker breed.
 
Hoetierick schrijft dat de grote aankopen niet voldoen, waarbij ik terug geef dat we ons kunnen afvragen of dat altijd aan hun ligt. Hij hield het algemeen, ik hou het algemeen. Zo houden we de discussie lekker breed.
Oh nee, dan.
Dan houd ik het zo breed dat het meestal aan de speler ligt, soms aan de teamsamenstelling en vrijwel nooit aan ”dat de coach die hele goede speler niet wil gebruiken omdat???”
 
Zijn niet veel spelers die weg zijn gegaan door de achterdeur en vervolgens een echt succes zijn geworden. Kan zelf maar 1 speler bedenken die echt een topper is geworden en dat is Huntelaar. Helaas een fout van Hiddink geweest om hem af te serveren destijds.

Tja, die had toen Kezman, die uit alle hoeken en gaten scoorde....
 
Basisspeler van respectievelijk Genoa en Fenerbahçe en Vukovic heeft toch aardig wat wedstrijdjes bij Hellas Verona en Olympiakos gespeeld. Toch vooruitgang voor spelers die we toen meer geschikt voor Heracles dan PSV vonden.

Hellas Verona, de naam lijkt zelfs op Heracles.
Die clubs zijn toch echt geen vooruitgang t.o.v. PSV.
 
Ik ben niet zelf op dit idee gekomen, maar wat nou als we Romero terughalen? Hij is als het klopt niet geblesseerd. Malen die gaan we dit hele seizoen waarschijnlijk missen
Mitroglou is meh, die zie ik liever weer terugkeren naar Galatasaray als dat mogelijk is..
Gakpo op de spitspositie is het ook niet.. Dus dan hebben we na de winterstop alleen een net fit geworden Lammers bij de hand voor de spitspositie.
Of misschien Piroe terughalen?
 
Ik ben niet zelf op dit idee gekomen, maar wat nou als we Romero terughalen? Hij is als het klopt niet geblesseerd. Malen die gaan we dit hele seizoen waarschijnlijk missen
Mitroglou is meh, die zie ik liever weer terugkeren naar Galatasaray als dat mogelijk is..
Gakpo op de spitspositie is het ook niet.. Dus dan hebben we na de winterstop alleen een net fit geworden Lammers bij de hand voor de spitspositie.
Of misschien Piroe terughalen?

:unsure: En dan moet Romero weer wennen aan Nederland en is het seizoen alweer voorbij, voordat hij gewend is. :maniac:
 
Wel de enige logische oplossing momenteel denk ik. Wellicht dat deze jongen ook gewoon wat meer vertrouwen nodig heeft. Nu hebben we in ieder geval geen enkele spits aangezien Malen, Mitro en Lammers geblesseerd zijn
 
Hoe doet onze grote, dure vriend Romero het op de Pampa's ? Tijd om hem weer terug te halen in de winterstop, nadat we eerst Mitrouglu terug gestuurd hebben en Bruma verkocht hebben ?
 
Hoe doet onze grote, dure vriend Romero het op de Pampa's ? Tijd om hem weer terug te halen in de winterstop, nadat we eerst Mitrouglu terug gestuurd hebben en Bruma verkocht hebben ?

Niet zo geweldig voor een spits. De laatste 2 wedstrijden zat hij op de bank en bleef hij op de bank.

Selectie: 16, basiselftal: 10, ingevallen: 4, zonder invalbeurt bij de selectie: 2
2 goals en 3 assists
 
Niet zo geweldig voor een spits. De laatste 2 wedstrijden zat hij op de bank en bleef hij op de bank.

Selectie: 16, basiselftal: 10, ingevallen: 4, zonder invalbeurt bij de selectie: 2
2 goals en 3 assists

Zeg maar zo’n beetje als Sylla Sow van RKC:

Selectie 18, basiselftal: 9, ingevallen: 6, zonder invalbeurt bij de selectie: 3
3 goals en 2 assists.
 
Zeg maar zo’n beetje als Sylla Sow van RKC:

Selectie 18, basiselftal: 9, ingevallen: 6, zonder invalbeurt bij de selectie: 3
3 goals en 2 assists.

Denzel Dumfries heeft ook 3 goals en 2 assists in de competitie en die is rechtsback.
 
Terug
Bovenaan Onderaan