Al vind Unnerstall wel gewoon zijn vorm: dat niveau moet je niet willen hier. Hij laat juist zien dat de problemen van PSV groter zijn dan de keeper. En hij zelf was elke wedstrijd weer schuldig aan sommige goals. Daarom zeg ik ook, dit moeten we niet willen.

Snap ik; het blijft een 29-jarige doelman wiens vorige club VVV was. Dat is inderdaad niet het niveau dat PSV moet nastreven. Ik geef alleen aan dat ik desondanks nog steeds heel blij ben met de keeperswissel. Ook vind ik hem nog steeds beter dan Zoet, maar daar is niet zo heel veel voor nodig, en is natuurlijk niet waar PSV de lat moet leggen.

Je blijft dit punt maar herhalen, maar dat de problemen bij PSV groter zijn dan alleen de keeper weet iedereen; maar dat haalt niet weg dat Zoet ook een van de problemen is. Dat de oplossing niet enorm veel beter is, dat kan, maar haalt het feit dat Zoet een van de problemen is niet weg.
 
Dat is een slecht bericht. Als we iets niet nodig hebben nu is het ultra verdedigende BvM voetbal

Het zou ook weer iemand uit het kleffe circuit van vrienden, bekenden en in dit geval zelfs familie zijn.

Mag toch hopen dat Gerbrands en RvC vinden dat als we de staf al aanvullen, dit met de frisse blik, gedachten- en handelingsvrijheid van een stevige relatieve buitenstaander moet zijn?

Ben er niet helemaal gerust op...
 
Laatst bewerkt:
De dagen van Mark zijn helaas geteld. Gewoon een gevoel dat ie elk moment er uit kan worden gestuurd.
 
Alleen kreeg je toen meestal gelijk. Nu twijfel ik daar toch aan.

Overigens heb ik echt gemengde gevoelens over het al dan niet ontslaan/opstappen van Mark van Bommel. Ja, het gaat werkelijk dramatisch laatste weken (en zelfs maanden), en ja, hij kraamt meestal onzin uit op tv, en ja, hij maakt nog steeds volslagen belachelijke beslissingen.... Maar ik zou werkelijk waar niet weten wie deze spelersgroep wél fatsoenlijk aan het voetballen zou krijgen. Een trainer daarom mid-season ontslaan lijkt mij niet realistisch, want in zogenaamde schokeffecten geloof ik niet. Daarnaast is Mark voor mij ook een te grote clubheld om nu zo mee te breken. Ik vind het lastig. Ja, de situatie rondom PSV doet me vreselijk pijn, maar Mark ontslaan zou het denk ik echt niet beter maken.
 
Grappenmakers hier, 11 shirtjes uitdelen kan elke tosti wel, een tactiek bedenken niet. En laat Bommel nou net hard falen op 1 punt...
( en dan heb ik het niet over shirtjes uitdelen, hij heeft nooit meer of minder dan 11 opgesteld )
 
Grappenmakers hier, 11 shirtjes uitdelen kan elke tosti wel, een tactiek bedenken niet. En laat Bommel nou net hard falen op 1 punt...
( en dan heb ik het niet over shirtjes uitdelen, hij heeft nooit meer of minder dan 11 opgesteld )

Dat idee heb ik soms wel
 
Ondanks deze 'klinkende' overwinning, heb ik nog steeds niet veel vertrouwen in Mark, en ik zie liever een betere coach in de plaats komen. Maar ik zie nog liever dat Mark aan het einde van dit seizoen door de voordeur vertrekt als hij het nu op de rit kan krijgen.
 
Toch vond ik het mooi dat de fans zijn naam begonnen te zingen. Zij laten zien dat ze Mark weinig kwalijk nemen met dit materiaal hoewel hij niet altijd vrij uit gaat.
 
Laatst bewerkt:
Nog liever zie ik dat hij leert van deze periode en er beter uitkomt, samen met PSV.

Hij-hun hebben alles voor psv en dit seizoen al verpest, dat leren en prutsen doet hij maar bij een fc Almere. PSV zit in een damage controle fase nu, en dat werkt niet als je het doet met iemand die het zelf aangericht heeft :sleep:

Kijken wat die gaat roepen in de kuip straks, manke vs de blinde maar ik zie het nog mis gaan.
 
Hij-hun hebben alles voor psv en dit seizoen al verpest, dat leren en prutsen doet hij maar bij een fc Almere. PSV zit in een damage controle fase nu, en dat werkt niet als je het doet met iemand die het zelf aangericht heeft :sleep:

Kijken wat die gaat roepen in de kuip straks, manke vs de blinde maar ik zie het nog mis gaan.

Het seizoen is nu toch al verpest; dat gaat een nieuwe coach na de winterstop ook niet meer herstellen. Er is anderhalf seizoen geïnvesteerd in MvB; dan zou ik zeggen, evalueer na het seizoen en besluit dan of er verder gegaan moet worden met MvB of niet. Er is bewust voor MvB gekozen, en stel nou hij leert wel van zijn fouten maar je stuurt hem nu weg, dan heb je alleen maar geïnvesteerd maar doe je die investering van hand nog voor je er de vruchten van kunt plukken. Ja, dat is een gok, maar ik zie ook zo geen trainer die het dan beter gaat doen hier. Adrie Koster misschien, maar die is bij Ajax toen ook mislukt, dus is het misschien meer een coach die goed kan presteren met niet-topclubs.

Feyenoord uit is altijd lastig voor PSV en zal wel weer een verliespartij worden, hoe slecht zij ook zijn nu. Maar als PSV daar wint, kan het zomaar de ommekeer betekenen.
 
Het seizoen is nu toch al verpest; dat gaat een nieuwe coach na de winterstop ook niet meer herstellen. Er is anderhalf seizoen geïnvesteerd in MvB; dan zou ik zeggen, evalueer na het seizoen en besluit dan of er verder gegaan moet worden met MvB of niet. Er is bewust voor MvB gekozen, en stel nou hij leert wel van zijn fouten maar je stuurt hem nu weg, dan heb je alleen maar geïnvesteerd maar doe je die investering van hand nog voor je er de vruchten van kunt plukken. Ja, dat is een gok, maar ik zie ook zo geen trainer die het dan beter gaat doen hier. Adrie Koster misschien, maar die is bij Ajax toen ook mislukt, dus is het misschien meer een coach die goed kan presteren met niet-topclubs.

Feyenoord uit is altijd lastig voor PSV en zal wel weer een verliespartij worden, hoe slecht zij ook zijn nu. Maar als PSV daar wint, kan het zomaar de ommekeer betekenen.
 
Volgens Jeroen Elshoff keek MvB naar Gerbrands tijdens PSV-Fortuna.

Als dat zo is, vind ik dat tegelijkertijd een beetje kinderachtig alsook heel erg mooi...
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan