Marco van Ginkel (M)

klopt.. hij was niet op vakantie in Istanbul
Vandaar dat alle media het al melden en hij al een interview heeft gegeven.. er speelt vast wat. Maar jij hebt wel de gave om alle geruchten als waarheid te plaatsen. Dumfries is vorige week al gecontracteerd toch?
 
Laatst bewerkt:
Dank voor de achtergrond, goed om te lezen dat de motivering de huidige ex-trainer te ontslaan wat meer is dan n opwelling. Cocu is n stabiele coach denk ik, hoop dat hij ook fener goede resultaten brengt, dat gun ik hem zeer. Of hij de passie, fanatisme en strijd die ik van turks voetbal verwacht kan brengen betwijvel ik, maar nonchalant en onderschatting zijn met zijn professionaliteit denk ik niet direct n issue. Als hij met Kuyt zal samenwerken (ook verrassend wat mij betreft) lijkt me dat eigelijk wel mooi. Hopelijk vullen die elkaar goed aan.

Voor PSV tijd om de sprong te maken en te zien hoe het schip onder leiding van van bommel en fam. zich zal houden. Hopelijk is het vertrouwen dat hij er klaar voor is terrecht, en mijn vrees dat t te vroeg komt snel verdwenen door goede resultaten.

Ik heb wel vertrouwen in Cocu. Er moet een begin komen en dat zal 2018 zijn.

Ik hoop maar dat van Bommel ook slaagt. Cocu heeft er een begin gemaakt, nu maar afwachten of van Bommel er succesvol voortborduurt.
 
Vandaar dat alle media het al melden en hij al een neerviel heeft gegeven.. er speelt vast was. Maar jij hebt wel de gave om alle geruchten als waarheid te plaatsen. Dumfries is vorige week al gecontracteerd toch?

Dumfries is inderdaad al rond. Zit hem in wat details voor hij gepresenteerd wordt
 
Da
Dumfries is inderdaad al rond. Zit hem in wat details voor hij gepresenteerd wordt
dat klopt, wordt momenteel weer gemeld in de media. Gaat mij erom dat je niet alle geruchten als feiten kunt plaatsen. Je doet overkomen alsof je een insider bent die meer info heeft dan een willekeurige forummer. Beetje irritant zo nu en dan, maar das mijn mening. ;)
 
Da

dat klopt, wordt momenteel weer gemeld in de media. Gaat mij erom dat je niet alle geruchten als feiten kunt plaatsen. Je doet overkomen alsof je een insider bent die meer info heeft dan een willekeurige forummer. Beetje irritant zo nu en dan, maar das mijn mening. ;)

Ik baseer mijn info nooit op informatie uit de media..
dat neem ik zelfs niet eens mee in mijn posts
 
Ik baseer mijn info nooit op informatie uit de media..
dat neem ik zelfs niet eens mee in mijn posts

Je bent vrij vaag.. waar baseer je het dan op. Heb je contacten met een insider? Je hoeft je bron niet vrij te geven, maar zal misschien wat verklaren waarom je zo stellig bent..
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik baseer mijn info nooit op informatie uit de media..
dat neem ik zelfs niet eens mee in mijn posts

Natte vinger? Glazen bol? Zesde zintuig? Een obscure parkamentrol uit n limburgse mergelgroeve? Ik ben benieuwd.
 
Je bent vrij vaag.. waar baseer je het dan op. Heb je contacten met een insider? Je hoeft je bron niet vrij te geven, maar zal misschien wat verklaren waarom je zo stellig bent..
Dat was altijd het enige leuke van het PSV Netwerk, de vele insiders. En er zaten er zelfs bij die echt insider waren, dus ik zou niet te snel je conclusies trekken. Hoop dat Rubato iets over z'n bronnen kwijt wil, mag best wat vaag, of het aan een van de moderators in vertrouwen meedeelt, die dat dan weer aan ons kan bevestigen.
 
Dat was altijd het enige leuke van het PSV Netwerk, de vele insiders. En er zaten er zelfs bij die echt insider waren, dus ik zou niet te snel je conclusies trekken. Hoop dat Rubato iets over z'n bronnen kwijt wil, mag best wat vaag, of het aan een van de moderators in vertrouwen meedeelt, die dat dan weer aan ons kan bevestigen.

Ik trek geen conclusies. In die 15 jaar dat ik op het forum zit zijn er te vaak berichten geweestvam mensen die claimen meer te weten maar gewoon onzin praten. Heel mooi als je extra info hebt maar benoem dat dan en kom met echte nieuwe info. Nu roept Rubato alleen maar zaken die jij en ik ook kunnen herleiden uit de media, alleen noemt hij ze als feit.
 
Ik trek geen conclusies. In die 15 jaar dat ik op het forum zit zijn er te vaak berichten geweestvam mensen die claimen meer te weten maar gewoon onzin praten. Heel mooi als je extra info hebt maar benoem dat dan en kom met echte nieuwe info. Nu roept Rubato alleen maar zaken die jij en ik ook kunnen herleiden uit de media, alleen noemt hij ze als feit.
Helemaal eens. Maar een paar insiders, of mensen die claimen insider te zijn, maken de transferperiode wel extra leuk. En uiteindelijk is dit forum entertainment.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Vind dat PSV best ver mag gaan in het vastleggen van van Ginkel. Hij is heel erg belangrijk voor PSV en is de aanvoerder van het team. Zou heel veel uitmaken als we hem ook komend jaar in de selectie hebben.
 
Fener heeft nog last van ffp. Ik zie ze niet makkelijk meer dan 7, max 8 miljoen leggen. Alles moet zuinig wezen momenteel. Al zou van Ginkel wel een verademing zijn... :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan