Leuke Filmpjes en Foto's

Daar gaat de Efteling niet mee wegkomen, wat ik je brom!

Ik verbaas me altijd over die martelpraktijken en hoe wreed mensen kunnen zijn.
Dat is voor mij ook een volkomen ongrijpbaar begrip. Hoe kun je nou genieten van de pijn en / of doodsangst van een levend wezen.
 
Heel mooi.

Ontroering in rechtbank: jongen (18) vergeeft agente die zijn onschuldige broer doodschoot

https://www.ad.nl/buitenland/ontroe...e-zijn-onschuldige-broer-doodschoot~a4aea27a/

Agente Amber Guyger hoorde haar straf huilend aan en gaf toe dat ze schuldig is aan de dood van de man, die accountant was. Ze schoot hem neer omdat ze bang was en dacht dat hij haar in haar appartement zou vermoorden. Racistische motieven zouden geen rol hebben gespeeld.

Ze stapt het verkeerde appartement binnen en schiet de man dood omdat ze dacht dat hij een indringer was. Ik geloof meteen dat racistische motieven geen rol speelden, maar van een gewapende agente die een (in haar ogen) indringer aantreft mag je toch iets meer kalmte verwachten?
 
Ze stapt het verkeerde appartement binnen en schiet de man dood omdat ze dacht dat hij een indringer was. Ik geloof meteen dat racistische motieven geen rol speelden, maar van een gewapende agente die een (in haar ogen) indringer aantreft mag je toch iets meer kalmte verwachten?
Ze mag wat mij betreft ook zeker een aantal jaren gaan zitten, maar vond zijn reactie wel mooi.
 
En daaarna keihard roepen "Rood klootzak, je moeder is een hoooer!"

Dit soort volk dus eigenlijk. Iemands gezin beledigen omdat het niet zo lekker met de club gaat.

"Als je berichten krijgt over je kind (Karsdorp is net vader, red.) en je vrouw, dan komt dat even binnen, en daar heb ik een week mee rondgelopen. Uiteindelijk moet je de knop omzetten en ik denk dat ik dat heb gedaan."

**

"Ik lees de berichten helemaal niet meer. Misschien zijn ze nu positief en volgende week weer negatief, en dat mag ook, maar naar mijn gezin toe gaat het te ver. Als het één persoon was: oké. Maar het was een groep van twintig of dertig mensen, dat is wel een verschil."

https://www.nu.nl/voetbal/6001846/e...ie-zege-na-lastige-week-vol-beledigingen.html

Wat ben je dan toch een ongelooflijke droeftoeter.

Zal het Leuke Filmpjes-topic er verder niet meer mee bevuilen.
 
75614037_1427351604090633_7689729787723513856_o.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan