Leuke Filmpjes en Foto's

Helemaal mee eens. Die Jensen is een zelfingenomen kwal, die altijd die gasten kiest en gebruikt om vooral zichzelf er beter uit te laten komen.
Of heb jij het over de geïnterviewden?
Ik snap Der Muzikant's boodschap, maar ik kan me ook wel vinden in jouw reactie -in de algemen zin, niet zozeer in reactie op Omar-...Wat is die Jensen een lul.
 
Ik snap Der Muzikant's boodschap, maar ik kan me ook wel vinden in jouw reactie -in de algemen zin, niet zozeer in reactie op Omar-...Wat is die Jensen een lul.

Deel en snap de mening van Der Muzikant ook hoor.
Uiteraard.
Blijf hier op dit forum steeds op de loer voor het tegengeluid. Dat moet nu toch wel duidelijk zijn.
Ben wars van alles wat richting wit/goed en zwart/slecht gaat.
Niets heeft die kleur. Alles is grijs. Het is maar net wat de media jou willen laten zien en dwingen te denken, in dit geval een verwend knaapje dat uit 300miljoen USA-rikanen deze nitwits heeft gekozen.

Dat is voor de hokjesgeestcultuur in NL, en die hier op dit forum ook heerst, lastig.
Wil niet met Wilders te maken hebben, niet met die huilie-huilie Marokkanen, niet met Jensen, niet met USA-wapenlui.
Niet met verzekeringen, belastingen, politieke systemen, banken.

(hier typte ik net wat ik daarvoor doe en vooral laat, maar dat werd iets te privé..)

Verder maak ik me grote zorgen over de wereld in 100 jaar. Hele grote zorgen.
 
Laatst bewerkt:
Deel en snap de mening van Der Muzikant ook hoor.
Uiteraard.
Blijf hier op dit forum steeds op de loer voor het tegengeluid. Dat moet nu toch wel duidelijk zijn.
Ben wars van alles wat richting wit/goed en zwart/slecht gaat.
Niets heeft die kleur. Alles is grijs. Het is maar net wat de media jou willen laten zien en dwingen te denken, in dit geval een verwend knaapje dat uit 300miljoen USA-rikanen deze nitwits heeft gekozen.

Dat is voor de hokjesgeestcultuur in NL, en die hier op dit forum ook heerst, lastig.
Wil niet met Wilders te maken hebben, niet met die huilie-huilie Marokkanen, niet met Jensen, niet met USA-wapenlui.
Niet met verzekeringen, belastingen, politieke systemen, banken.

(hier typte ik net wat ik daarvoor doe en vooral laat, maar dat werd iets te privé..)

Verder maak ik me grote zorgen over de wereld in 100 jaar. Hele grote zorgen.

de wereld over 100jaar pas, vrees dat we m wel eerder naar de klote helpen...
 
Helemaal mee eens. Die Jensen is een zelfingenomen kwal, die altijd die gasten kiest en gebruikt om vooral zichzelf er beter uit te laten komen.
Of heb jij het over de geïnterviewden?

Ik snap Der Muzikant's boodschap, maar ik kan me ook wel vinden in jouw reactie -in de algemen zin, niet zozeer in reactie op Omar-...Wat is die Jensen een lul.

Oh, daar ben ik het absoluut mee eens. De definitie van een kwal, een rechtse bal, dat is het.

Het ging me er alleen om dat deze mensen zo ontzettend simpel zijn. "I'll shoot her!" en "Obama is a muslim. I don't know what this Ramadan is, but I hate it". Hoe triest het ook is, ik vind het prachtig. De ontwikkelde mens in optima forma.
 
Oh, daar ben ik het absoluut mee eens. De definitie van een kwal, een rechtse bal, dat is het.

Het ging me er alleen om dat deze mensen zo ontzettend simpel zijn. "I'll shoot her!" en "Obama is a muslim. I don't know what this Ramadan is, but I hate it". Hoe triest het ook is, ik vind het prachtig. De ontwikkelde mens in optima forma.
Ken je de film Idiocracy? Moest ik destijds wel om lachen. Nu lijkt het versneld waarheid te worden.
 
Oh, daar ben ik het absoluut mee eens. De definitie van een kwal, een rechtse bal, dat is het.

Het ging me er alleen om dat deze mensen zo ontzettend simpel zijn. "I'll shoot her!" en "Obama is a muslim. I don't know what this Ramadan is, but I hate it". Hoe triest het ook is, ik vind het prachtig. De ontwikkelde mens in optima forma.

Ga naar inteelt-christenen, inteelt-boeren, inteelt-moslims, inteelt-vissers en je hoort meestal hetzelfde. Je moet alleen wat woorden verwisselen. Het nadeel van kijkcijfers, alleen de grootste idioten mogen hun mening laten horen.

Kapotschieten moeten ze ze, allemaal!
 
Ik had 'm vanmorgen al elders gepost, maar omdat ik graag zeker wil weten dat ik naar de hel ga, die ik dat hier ook nog maar een keertje. :D

Ace_2a6b9e_744148.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan