LASK Linz - PSV | Donderdag 7 november | EIndstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Waarom niet vastzetten vol op de aanval spelen, afjagen dan kom je vanzelf in de wedstrijd, omdat je zo afwachtend laf speelt is het lamlendig en al die lange peren naar voren bah bah.
 
Waarom niet vastzetten vol op de aanval spelen, afjagen dan kom je vanzelf in de wedstrijd, omdat je zo afwachtend laf speelt is het lamlendig en al die lange peren naar voren bah bah.

PSV prikt er straks uit het niets de 2e in, en dan wint er iemand hier geld.
 
PSV bepaalt zelden de wedstrijd. Het is ad hoc reactievoetbal. Waarom we zo spelen, en ik zeg wederom dat ik dit niet op alleen de laatste wedstrijden baseer, zal ik nooit snappen. Ik zie weinig tactiek. Een wedstrijd met een dominant en opbouwend PSV is uitzondering, geen regel. Zelfs als we in de competitie tegen de mindere clubs spelen.
 
Wat een bedroevend niveau van beide kanten....wat een hemelsgroot verschil in niveau als je kijkt naar de wedstrijd Chelsea-Ajax....PSV zou toch helemaal geen moeite moeten hebben met een onbetekenende club als Lask....en kijk ze nu eens stumperen...ook de thuiswedstrijd was nauwelijks om aan te zien....zoveel foute passjes, geen creativiteit, geen lef, ook vanavond is Lask gelijkwaardig aan PSV en dat zou toch echt niet mogen kunnen....dit is zo PSV onwaardig....en nu moeten we niet met excuses komen dat we Bergwijn en Malen missen....ook zonder die 2 zou PSV 2 klassen beter moeten zijn dan Lask....tot slot, we staan nu wel met 1-0 voor, door een benutte penalty, maar PSV mag wel erg blij zijn dat er geen VAR is, want het was geen penalty, omdat de hands al buiten de 16-meter gemaakt wordt. Was het een vrijetrap geweest, dan weet ik zeker dat de stand nog steeds 0-0 was....en ondertussen heeft Lask in bijna 40 minuten al meer kansen gehad, dan PSV.....en dat is dus veelzeggend over het bedroevende niveau van het huidige PSV....wat een schijt-trainer hebben we al het hele seizoen....!

Door deze lap tekst heb je alweer 5 minuten niet van ons sprankelend spel kunnen genieten 😆
 
Geen verrassing dat het veldspel wederom kut is. Het positieve is alleen dat je voorstaat. Maar mijn hemel zeg, wat is dit belachelijk zeg. Maar het is toch voor niemand geen verrassing? Dit krijg je met Sadilek en Rosario en drie aanvallers die niet weten wat ze moeten doen. Dan staat die in de spits, dan weer die, dan weer die. Zit geen idee achter, geen plan. Het is alleen maar hopen op het beste.
 
Als Rosario een fatsoenlijke middenvelder naast hem had, ipv Guti, dan zou hij een stuk beter uit de verf komen. Net ook weer, pass van Guti die net te ver weg is, waardoor Rosario alleen maar kan wegwerken.
Heb je gelijk in.
Rosario durft pas naar voren te spelen, wanneer er in een gebied van 30 meter, geen speler van de tegenstander te zien is...Loopt er een speler (Gutierrez) naar de 16 speelt hij gewoon de bal saai naar achteren...Wat een farce.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan