Lars Unnerstall (DM)

Valt me tegen van je. Op basis van kop zou je hem niet moeten halen.:sneaky:
Nooit naar gekeken, maar je hebt gelijk, niet aan beginnen.

Zal PSV toch al met een keeper bezig zijn? Of weet Unnerstal al dat Mvogo volgend jaar blijft staan? Gaat Drommel weg wat hij al weet?
Had hem er graag bijgehouden.
 
Nooit naar gekeken, maar je hebt gelijk, niet aan beginnen.

Zal PSV toch al met een keeper bezig zijn? Of weet Unnerstal al dat Mvogo volgend jaar blijft staan? Gaat Drommel weg wat hij al weet?
Had hem er graag bijgehouden.
Ik ga er vanuit dat Mvogo volgend seizoen blijft staan, omdat ik er vanuit ga dat Schmidt ook nog gewoon een seizoen de kans krijgt. Niettemin raak je nu wel een prima doelman kwijt en wil je niet het seizoen in met een middelmatige huurling en daarachter een paar jonkies. Maar je weet maar nooit met deze leiding...
 
Nooit naar gekeken, maar je hebt gelijk, niet aan beginnen.

Zal PSV toch al met een keeper bezig zijn? Of weet Unnerstal al dat Mvogo volgend jaar blijft staan? Gaat Drommel weg wat hij al weet?
Had hem er graag bijgehouden.
Tja, zijn d'r maar weinig die na een aflopend contract bij de club blijven.
 
Tja, zijn d'r maar weinig die na een aflopend contract bij de club blijven.
Drommel heeft nog een jaar. Dus zal hij van de bank naar de bank gaan. Waarschijnlijk wil Twente gewoon cashen met Drommel.
 
Wat een triest nieuws. Vond het wel wat hebben een keeper die eens een bal stopt.

Begrijp Lars wel, maar nu hebben we dus twee nieuwe keepers nodig waarvan er 1 beter moet zijn dan Mvogo. Bijlow is me wat teveel een zacht ei. Drommel misschien maar ik ben nog niet vergeten dat hij 1,5 jaar geleden amper kon keepen.

En dan nu weer het gevoel dat het lot van deze positie weer in de handen ligt van John de Jong.. .. help.
 
Het opjagen mag wat minder wat mij betreft.
Als ik topics op tijd naar verwijderde topics verhuis is het niet goed, maar als het 10 minuten duurt voor iemand bij historie staat, duurt het te lang.
Je mag er van mij zo lang over doen als je zelf wilt. :D Ik kwam hem toevallig tegen.
Hij is naar FC Twente, Je mag hem ook in de 1e divisie zetten wat mij betreft. Of naar de amateurs. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan