Keepers

Die heb ik mij eerlijk gezegd even niet voor de geest. Waar staat die in jouw opinie ten opzichte van - laten we zeggen - Drommel, Vaessen, Olij en Unnerstall?
Moeilijk te zeggen, is wat jonger. Ik acht hem wat completer. Maar slechts op basis van wat ik in de play-offs zag hoor. Ze zaten toen sowieso in de flow, dus wellicht is mijn beeld vertekend.

Nu Feyenoord een 19- jarige keeper gehaald heeft en Bijlow niet vertrokken is, blijft Olij tot de winterstop bij Sparta. PSV weet dat Benitez een vertrekwens heeft en eigenlijk deze zomer al wilde vertrekken.. Stewart zou nu gesprekken moeten gaan voeren met Olij en hem alvast in de winterstop moeten vastleggen. Dan kan hij direct in de selectie van PSV of hij maakt het seizoen op huurbasis af bij Sparta.

Nu Feyenoord een 19- jarige keeper gehaald heeft en Bijlow niet vertrokken is, blijft Olij tot de winterstop bij Sparta. PSV weet dat Benitez een vertrekwens heeft en eigenlijk deze zomer al wilde vertrekken.. Stewart zou nu gesprekken moeten gaan voeren met Olij en hem alvast in de winterstop moeten vastleggen. Dan kan hij direct in de selectie van PSV of hij maakt het seizoen op huurbasis af bij Sparta.
Ik ben nog niet geheel overtuigd van Olij. Goede keeper bij Sparta maar we hebben er meer gezien die goed zijn op dat niveau maar dan niet meekunnen in de top van de eredivisie.

Ik zou, ondanks zijn vorm, dan eerder denken aan Noppert.

Ik ben nog niet geheel overtuigd van Olij. Goede keeper bij Sparta maar we hebben er meer gezien die goed zijn op dat niveau maar dan niet meekunnen in de top van de eredivisie.

Beide als tweede keeper bedoel je hoop ik?

Noppert heeft 1 goed seizoen gehad.
Olij is al jaren behoorlijk constant. En constant redelijk tot goed. Waar hij ook speelde.
Vind het echt wel een goede keeper, die zeker niet onder doet voor Benitez.

Beide als tweede keeper bedoel je hoop ik?
Idd voor nu als tweede keeper. Wel met als doel door te groeien.
Noppert heeft 1 goed seizoen gehad.
Olij is al jaren behoorlijk constant. En constant redelijk tot goed. Waar hij ook speelde.
Vind het echt wel een goede keeper, die zeker niet onder doet voor Benitez.
Ik heb hem verder weinig gevolgd en wilde meer aangeven dat een keeper die zich onderscheidt door veel ballen tegen te houden een ander soort keeper kan zijn dan eentje die één bal per wedstrijd moet houden.

Noppert heeft dat gedaan bij oranje. Verder lul ik ook maar uit mijn nek. Hoeven jullie niet te benadrukken natuurlijk. 😁

Idd voor nu als tweede keeper. Wel met als doel door te groeien.

Ik heb hem verder weinig gevolgd en wilde meer aangeven dat een keeper die zich onderscheidt door veel ballen tegen te houden een ander soort keeper kan zijn dan eentje die één bal per wedstrijd moet houden.

Noppert heeft dat gedaan bij oranje. Verder lul ik ook maar uit mijn nek. Hoeven jullie niet te benadrukken natuurlijk. 😁
Doorgroeien door niet te spelen, bijzondere aanpak.

Het meetrainen op hoger niveau kan ook veel doen. En de tweede keeper speelt vaak de bekerwedstrijden
Dat zijn max 4 wedstrijden per jaar volgens mij. Leuk voor een talent, maar Olij is gewend aan wekelijks keepen, die halen en denken dat die gaat groeien door training en een enkele bekerwedstrijd is mi wensdenken

29 jaar, speelt nog steeds voor Sparta. Is net zoiets als Maurice Steijn naar Ajax halen omdat hij het zo goed deed bij Sparta.

Mwah.
Keeper is toch anders dan andere spelers.
Of een trainer.

Er moeten twee keepers komen volgend jaar. Die moeten dan in onderlinge concurrentie uitmaken wie de beste is.
Wmb kan Olij daar een geschikte kandidaat voor zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan