Had ik eerder al voorgesteld. Die zou dit seizoen verhuurd moeten worden aan een laagvlieger uit de ED; Misschien een van de clubs die nu promoveren uit de KKD.
Maar dan krijg je weer hetzelfde verhaal, keepen bij een laagvlieger is anders dan een topclub. Meer schoten tegen vs concentratie houden bij de enkele schoten tegen bij een topclub.
 
Maar dan krijg je weer hetzelfde verhaal, keepen bij een laagvlieger is anders dan een topclub. Meer schoten tegen vs concentratie houden bij de enkele schoten tegen bij een topclub.
Gaat ook om wat Eredivise ervaring. Ervaren hoe het is om voor het 1e van een club uit te komen. De druk is dan groter dan bij Jong PSV. Bij Jong leert hij ook niet hoe het is om te keepen bij een topclub.
 
Nick olij van NAC gewoon oppikken en de kans geven. Een keeper waar nog rek in zit met spirit. Ik heb hem zien keepen bij Top Oss en NAC. Deze jongen is niet heel lang maar wel heel goed en zelfverzekerd. Hij is nu ook keeper van het jaar van de kkd geworden.
 
Nick olij van NAC gewoon oppikken en de kans geven. Een keeper waar nog rek in zit met spirit. Ik heb hem zien keepen bij Top Oss en NAC. Deze jongen is niet heel lang maar wel heel goed en zelfverzekerd. Hij is nu ook keeper van het jaar van de kkd geworden.
Drommel was ook zo zelfverzekerd. Vind zichzelf ook wel goed en belangrijk volgens de google afbeeldingen. Deze slaan we over en gaan voor een ervaren keeper.
 
Nick olij van NAC gewoon oppikken en de kans geven. Een keeper waar nog rek in zit met spirit. Ik heb hem zien keepen bij Top Oss en NAC. Deze jongen is niet heel lang maar wel heel goed en zelfverzekerd. Hij is nu ook keeper van het jaar van de kkd geworden.
Heb hem goede reddingen zien maken, maar ik zie als we een keeper halen liever een compilatie van de goals die hij tegen kreeg. Zegt meer dan 10 leuke reddingen in hetzelfde seizoen.
 
Heb hem goede reddingen zien maken, maar ik zie als we een keeper halen liever een compilatie van de goals die hij tegen kreeg. Zegt meer dan 10 leuke reddingen in hetzelfde seizoen.
Precies. Zo hoort een compilatie te zijn. Ook van spitsen die missen en middenvelders met een foute pass. Zo zie je echt hoe een speler is.
 
Nick olij van NAC gewoon oppikken en de kans geven. Een keeper waar nog rek in zit met spirit. Ik heb hem zien keepen bij Top Oss en NAC. Deze jongen is niet heel lang maar wel heel goed en zelfverzekerd. Hij is nu ook keeper van het jaar van de kkd geworden.
Niet heel lang? Laat maar zitten dan.
 
Heb hem goede reddingen zien maken, maar ik zie als we een keeper halen liever een compilatie van de goals die hij tegen kreeg. Zegt meer dan 10 leuke reddingen in hetzelfde seizoen.
Ik heb hem dan ook wedstrijden zien spelen en baseer het daar op. Idd wel compilaties van de stunt acties van een speler kun je ze aardig inschatten. Gelukkig zijn er zulke compilaties niet bij mij op het werk :)
 
Karius is free agent, beter dan drommel denk ik maar geen ritme en ook bij laatste verhuur 2e keus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan