Hij deed eigenlijk niks behalve twijfelen. Hij ging niet voor die bal, maar ook niet voor een situatie waarin Aboukhlal die bal wel aan zou nemen. In beide gevallen (voor de bal gaan of gaan voor een situatie waarbij die bal aangenomen wordt) had ie meer kans gemaakt dan nu.

Obispo en Mwene stonden ook te slapen natuurlijk.
Is het niet zo dat de keeper als ie daar staat gewoon de bal moet hebben?
 
Is het niet zo dat de keeper als ie daar staat gewoon de bal moet hebben?
Ja.

Zoals 'ie nu stond, was 'ie ook kansloos als Aboukhlal 'm wel had aangenomen. Obispo mag dat ook nooit laten gebeuren natuurlijk. En die Karlsson stond volledig vrij omdat Mwene stond te slapen.

Te triest voor woorden eigenlijk. Iemand van AZ peert die bal blind naar voren en paar tellen later ligt de bal, zonder dat iemand m aan heeft geraakt, voor open goal voor de voeten van die Karlsson.
 
Ja.

Zoals 'ie nu stond, was 'ie ook kansloos als Aboukhlal 'm wel had aangenomen. Obispo mag dat ook nooit laten gebeuren natuurlijk. En die Karlsson stond volledig vrij omdat Mwene stond te slapen.

Te triest voor woorden eigenlijk. Iemand van AZ peert die bal blind naar voren en paar tellen later ligt de bal, zonder dat iemand m aan heeft geraakt, voor open goal voor de voeten van die Karlsson.
Dat is ook onderdeel van de enorm domme tactiek van Schmidt. Lekker de tegenstander vastdrukken op de eigen helft, iedereen van PSV naar voren en zeeën van ruimte voor de tegenstander om uit te breken. Dat 'hoog druk zetten' levert én geen mooi voetbal op, én je schiet jezelf er alleen maar mee in de voet omdat elke tegenstander naar hartelust gevaarlijk kan counteren. Toevallig zit er dan vaak nog een voetje van een PSV'er tussen om zo'n counter te blokken, maar je speelt echt met vuur zo.
 
Dat is ook onderdeel van de enorm domme tactiek van Schmidt. Lekker de tegenstander vastdrukken op de eigen helft, iedereen van PSV naar voren en zeeën van ruimte voor de tegenstander om uit te breken. Dat 'hoog druk zetten' levert én geen mooi voetbal op, én je schiet jezelf er alleen maar mee in de voet omdat elke tegenstander naar hartelust gevaarlijk kan counteren. Toevallig zit er dan vaak nog een voetje van een PSV'er tussen om zo'n counter te blokken, maar je speelt echt met vuur zo.
Hebben wij een tactiek?
 
Ja.

Zoals 'ie nu stond, was 'ie ook kansloos als Aboukhlal 'm wel had aangenomen. Obispo mag dat ook nooit laten gebeuren natuurlijk. En die Karlsson stond volledig vrij omdat Mwene stond te slapen.

Te triest voor woorden eigenlijk. Iemand van AZ peert die bal blind naar voren en paar tellen later ligt de bal, zonder dat iemand m aan heeft geraakt, voor open goal voor de voeten van die Karlsson.
Wanneer ge hier als speler niet mag verwachten dat de doelman deze bal pakt ....dan stopt het wat kan je de verdedigers verwijten wanneer de keeper zo flagrant flatert ...
Mag je dan ook verwachten dat bij ieder schot op doel de verdedigers hun keepers op de lijn moeten bijspringen ......het doelpunt is volledig voor rekening van onze falende keeper.
wilde Schmidt hem nog een dienst ( en blijkbaar blijven bewijzen) nu ze toch samen weg zijn ..................????
 
Wanneer ge hier als speler niet mag verwachten dat de doelman deze bal pakt ....dan stopt het wat kan je de verdedigers verwijten wanneer de keeper zo flagrant flatert ...
Mag je dan ook verwachten dat bij ieder schot op doel de verdedigers hun keepers op de lijn moeten bijspringen ......het doelpunt is volledig voor rekening van onze falende keeper.
wilde Schmidt hem nog een dienst ( en blijkbaar blijven bewijzen) nu ze toch samen weg zijn ..................????

Als speler zou ik van deze doelmannen niet al teveel verwachten. Daarnaast, als zo'n Aboukhlal die bal aanneemt, dan staat hij 1 op 1 met de keeper met Karlsson nog vrij langs hem. Mag gewoon niet gebeuren dit.

De logica achter Mvogo nu nog opvissen ontgaat me ook. Drommel kan er ook niks van, maar Mvogo is minimaal even slecht. Denk dat Schmidt z'n punt wilde maken ten opzichte van Sjon, omdat die die Duitse keeper van Bielefeld niet kreeg deze winter.
 
Jammer dat die keeper van Egypte, Gabaski, al 33 jaar is, anders was dat wel een optie geweest om naar Eindhoven te halen...
 
Jammer dat die keeper van Egypte, Gabaski, al 33 jaar is, anders was dat wel een optie geweest om naar Eindhoven te halen...
Keepers gaan lang mee, en met Fons Spooren hoeven we geen rekening te houden. Maar geen idee of hij nu boven zichzelf uitstijgt dit toernooi?
 
Weet ik niet. Heeft zo te zien alleen in Egypte gespeeld. Contract loopt af.
Nou, ik zou die gok wel willen wagen met hem...lijkt me een type Unnerstall ...in ieder geval oogt hij beter dan Mvogo en Drommel...zijn contract loopt af, dus gratis op te halen...
De penalty van Mane haalde hij schitterend tegen en in de penalty serie ging hij van de 5 penalty's van Senegal 4x naar de goede hoek en hield er ook daar 1 tegen. En als ik de presentator mag geloven, blonk hij ook in de voorgaande wedstrijden van Egypte uit in de penalty series. Kortom, het proberen waard...?
 
Laatst bewerkt:
Ja gezien. Dat zie ik Drommel niet doen. De afstand tussen Eindhoven en Arnhem is te groot. :rolleyes: ;)
Zou graag hebben gezien dat Drommel in deze wedstrijd op het veld stond.
Dan was hij niet bij PSV. :cool:
 
Ja gezien. Dat zie ik Drommel niet doen. De afstand tussen Eindhoven en Arnhem is te groot. :rolleyes: ;)
Zou graag hebben gezien dat Drommel in deze wedstrijd op het veld stond.
Dan was hij niet bij PSV. :cool:
Hehe. Ik wil gewoon een keeper met een Leeuwenhart. Niet zo’n twijfelaar als nu.
 
Terug
Bovenaan Onderaan