Volgens het AD hoeven we komend seizoen niet meer te rekenen op Rekik.
Hij wil spelen in een grotere competitie.. :unsure:

:unsure: De Jupiler League is een grotere competitie, want daarin spelen 20 teams. :rolleyes: Volgend seizoen dan maar naar Jong PSV. ;)
 
Ik zou het wel echt jammer vinden.. VI meldt ook dat hij naar een grotere competitie wil.. ik had hem hier graag nog paar jaar gehad.
 
Ik zou het wel echt jammer vinden.. VI meldt ook dat hij naar een grotere competitie wil.. ik had hem hier graag nog paar jaar gehad.

Net als bij Bruma, ben ik ook niet onder de indruk van de verdedigende kwaliteiten van Rekik. Dus, jammer vind ik het niet. Wel hoop ik dat Brands zelf inziet dat slechts 2 CV's ( Bruma en Isimat) te weinig is om de CL in te gaan. Dus moet er nog minimaal 1 CV bij....
 
Net als bij Bruma, ben ik ook niet onder de indruk van de verdedigende kwaliteiten van Rekik. Dus, jammer vind ik het niet. Wel hoop ik dat Brands zelf inziet dat slechts 2 CV's ( Bruma en Isimat) te weinig is om de CL in te gaan. Dus moet er nog minimaal 1 CV bij....

Gelukkig weten we dat Brands dat wil.

Ik ben van mening dat Bruma en Rekik steeds beter zijn gaan spelen. We kregen bijna de minste tegengoals van de eredivisie, met Rekik die nog maar 20 is en voor zijn leeftijd toch al behoorlijk wat bagage heeft. Verder leek het me goed omdat als heel de verdediging bij elkaar zou blijven je daar toch voordeel mee hebt.
 
Als wij volgend seizoen Bruma en Isimat hebben als CV, dan zou ik Botteghin wel een goeie optie vinden om de plek van Rekik in te nemen....en heel erg veel zal hij ook niet kosten, want volgens mij heeft hij nog maar een kort contract bij Groningen.
 
Als wij volgend seizoen Bruma en Isimat hebben als CV, dan zou ik Botteghin wel een goeie optie vinden om de plek van Rekik in te nemen....en heel erg veel zal hij ook niet kosten, want volgens mij heeft hij nog maar een kort contract bij Groningen.

Ik denk niet dat we daar veel mee opschieten. Ik denk dat Brands naar de Reyes van Porto zal kijken.
 
Bruma en Rekik zijn degelijk voor de eredivisie, maar in de Champions League kun je daarmee niet voor de dag komen. Dan neemt niemand je serieus en vlieg je er bovendien waarschijnlijk nog snel uit ook. Ik ben dan ook erg blij dat Rekik niet voor PSV gekozen heeft, want dat maakt de weg vrij voor andere en hopelijk betere opties. Laat Brands maar eens op de proppen komen met die ervaren verdediger waar hij het al jaren over heeft. De financiële middelen daarvoor zijn nu beschikbaar.


Over een langer verblijf van Isimat ben ik wel tevreden, al moet ook hij niet gaan doorschieten in zijn clowneske gedrag.
 
Laatst bewerkt:
Bruma en Rekik zijn degelijk voor de eredivisie, maar in de Champions League kun je daarmee niet voor de dag komen. Dan neemt niemand je serieus en vlieg je er bovendien waarschijnlijk nog snel uit ook. Ik ben dan ook erg blij dat Rekik niet voor PSV gekozen heeft, want dat maakt de weg vrij voor andere en hopelijk betere opties. Laat Brands maar eens op de proppen komen met die ervaren verdediger waar hij het al jaren over heeft. De financiële middelen daarvoor zijn nu beschikbaar.


Over een langer verblijf van Isimat ben ik wel tevreden, al moet ook hij niet gaan doorschieten in zijn clowneske gedrag.

Maar de Champions League als standaard kunnen we wel vergeten.. De eredivisie moet de standaard zijn en daar lijkt me dat Rekik een prima speler is met potentie.
 
Als wij volgend seizoen Bruma en Isimat hebben als CV, dan zou ik Botteghin wel een goeie optie vinden om de plek van Rekik in te nemen....en heel erg veel zal hij ook niet kosten, want volgens mij heeft hij nog maar een kort contract bij Groningen.

Heb de laatste jaren zowel Botteghin als Van Dijk meermaals aan het werk gezien in de Euroborg. Van Dijk is de meest onderschatte verdediger van Nederland. Had je prima voor de dag mee kunnen komen in de CL. Botteghin is prima voor de eredivisie. Verder wel vrij traag en veel slordige passes.
 
Ik zou het wel echt jammer vinden.. VI meldt ook dat hij naar een grotere competitie wil.. ik had hem hier graag nog paar jaar gehad.

Ben ik met je eens. Zat nog voldoende rek in.

Ik hoop wel dat Brands per direct gaat kijken voor een andere CV (buiten Isimat). Niet als vorig jaar maar afwachten of Rekik zich nog bedenkt, maar gelijk voor een basiswaardige verdediger gaat. Graag of liever niet.
 
Ben ik met je eens. Zat nog voldoende rek in.

Ik hoop wel dat Brands per direct gaat kijken voor een andere CV (buiten Isimat). Niet als vorig jaar maar afwachten of Rekik zich nog bedenkt, maar gelijk voor een basiswaardige verdediger gaat. Graag of liever niet.

Eens. Reyes van Porto mag nu wel werk van gemaakt worden.
 
Eens. Reyes van Porto mag nu wel werk van gemaakt worden.

Dan hopen dat Reyes er wat van kan....
Een verdediger die al wat heeft bewezen, die Bruma kan aansturen, Isimat wat leren en tegen Willems kan brullen dat ie op moet schieten. Zo iemand.
 
Maar of Ivan Nielsen daar nog zin in heeft...

Wat doet Valckx tegenwoordig, behalve 25 pils op een avond?

Maar kom, dat is toch niet teveel gevraagd? Beetje ervaring? PSV gaat straks de CL in, waarin een overwinning gelijk kassa is. Verdedigen een titel. Moet je dan weer met onervaren grut gaan spelen?
 
Wat doet Valckx tegenwoordig, behalve 25 pils op een avond?

Maar kom, dat is toch niet teveel gevraagd? Beetje ervaring? PSV gaat straks de CL in, waarin een overwinning gelijk kassa is. Verdedigen een titel. Moet je dan weer met onervaren grut gaan spelen?

Couldn't agree more..
Maak van mij de nieuwe hoofdscout en alles komt goed! Echt!
 
Volgens het AD hoeven we komend seizoen niet meer te rekenen op Rekik.
Hij wil spelen in een grotere competitie.. :unsure:

Vorig jaar wilde hij ook gaan voor zijn kansen bij City:bye:
En nu een grotere competitie en je bent pas 20.... Ach zelfverzekerdheid is hem iig niet vreemd, om het maar positief te formuleren.
 
Vorig jaar wilde hij ook gaan voor zijn kansen bij City:bye:
En nu een grotere competitie en je bent pas 20.... Ach zelfverzekerdheid is hem iig niet vreemd, om het maar positief te formuleren.

Eerst maar eens zien welke club hij kiest hè? Een middenmoter in Frankrijk of Engeland zou ik best begrijpen. Zelfde niveau als PSV maar wel een betere competitie. Bij PSV had hij echter CL kunnen spelen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan