Karim Rekik

Brands heeft een aantal gesprekken gehad met Man. City. Waarschijnlijk wordt City de nieuwe partner van PSV.
 
Rekik staat bekend als het grootste talent uit de jeugdopleiding van City, en was ook een van de grote talenten van de huidige Feyenoord-talenten die het goed doen in het eerste. Ik zie de komst van die jongen wel zitten.
 
Brands: 'wel contact met City, niet over een samenwerking.' Dat zou dus zeker over Rekik kunnen zijn gegaan. Staat inderdaad te boek als een heel groot talent.
 
Rekik staat bekend als het grootste talent uit de jeugdopleiding van City, en was ook een van de grote talenten van de huidige Feyenoord-talenten die het goed doen in het eerste. Ik zie de komst van die jongen wel zitten.

Ik ook. Hij met van Dijk naar PSV. Zou geweldig zijn.
 
Ik ook. Hij met van Dijk naar PSV. Zou geweldig zijn.
Dat zou zeker geweldig zijn al kom je heel wat ervaring op het hoogste niveau te kort als je twee piepjonge talenten in het hart van je verdediging neerzet.
Ik ben nog enigszins sceptisch. Psv moet nu het een blamage is geweest de supporters geen worstje gaan voorhouden zodat ze rustig blijven. Even afwachten nog wat mij betreft.
 
Rekik staat bekend als het grootste talent uit de jeugdopleiding van City, en was ook een van de grote talenten van de huidige Feyenoord-talenten die het goed doen in het eerste. Ik zie de komst van die jongen wel zitten.

Dat klopt, Rekik was samen met Nathan Ake één van de grootste talenten bij Feyenoord. Zou mooi zijn als Rekik naar PSV kwam.
Wat mij betreft is Ake ook welkom mits Chelsea hem van de hand wil doen (of verhuren). Ake kan ook centraal uit de voeten.
 
Dat zou zeker geweldig zijn al kom je heel wat ervaring op het hoogste niveau te kort als je twee piepjonge talenten in het hart van je verdediging neerzet.
Ik ben nog enigszins sceptisch. Psv moet nu het een blamage is geweest de supporters geen worstje gaan voorhouden zodat ze rustig blijven. Even afwachten nog wat mij betreft.

ik ben ook sceptisch, deze jongen was vanaf half februari verhuurd aan Blackburn rovers tegenwoordig een laagvlieger in championship division (17e van 24!!!) en speelde lang niet alles 5x.
Ik denk hierbij aan van Rajkovic, Bruma en Van Aanholt, aantal jaren terug waren dit talenten dit het zouden gaan maken.
Waarom dit soort jongens huren???, die eigen nog maar net komen kijken en met vallen en opstaan in weg staan van de ontwikkeling van de eigen talenten (Koch en Hendrix). We moeten voor ons zelf opleiden niet voor anderen.

PS. als City hem wil vehuren met optie tot koop dan wordt het interessant, maar alleen verhuur zie ik niet zitten. Ga dan voor een Van Dijk, Gouweleeuw of V/d Hoorn
 
ik ben ook sceptisch, deze jongen was vanaf half februari verhuurd aan Blackburn rovers tegenwoordig een laagvlieger in championship division (17e van 24!!!) en speelde lang niet alles 5x.
Ik denk hierbij aan van Rajkovic, Bruma en Van Aanholt, aantal jaren terug waren dit talenten dit het zouden gaan maken.
Waarom dit soort jongens huren???, die eigen nog maar net komen kijken en met vallen en opstaan in weg staan van de ontwikkeling van de eigen talenten (Koch en Hendrix). We moeten voor ons zelf opleiden niet voor anderen.

PS. als City hem wil vehuren met optie tot koop dan wordt het interessant, maar alleen verhuur zie ik niet zitten. Ga dan voor een Van Dijk, Gouweleeuw of V/d Hoorn

Helemaal mee eens. Ik zie liever v/d Hoorn en van Dijk (basisspelers Eredivsie) de concurrentie aangaan met Koch en Hendrix (jeugd), dan dat Rekik komt die nauwelijks wedstrijden heeft gespeeld. Beide spelers (v/d Hoorn en van Dijk) moeten haalbaar zijn met de verkoop van spelers als Lens, Toivonen en Matavz.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Kan iemand mij vertellen wat zijn goede en zwakke punten zijn? Bedankt
Een van zijn zwakste punten vind ik dat als we bij de McDonalds hebben gegeten hij nooit zijn dienblad met lege verpakkingen weggooit, maar het altijd laat staan zodat het personeel het op kan ruimen.
 
vd Hoorn zie ik graag komen. Ik dacht dat er voor van Dijk interesse was vanuit Engeland?? Toch zou ik het fijn vinden als er minimaal ook een ervaren verdediger bij zou komen. Maar ik vrees dat we die nog wel hebben.
 
Kan iemand mij vertellen wat zijn goede en zwakke punten zijn? Bedankt

Mentale hardheid en fysieke kracht worden het meest genoemd door de 'experts'.

Bruggink zette hem op nummer 4 in zijn top 20 van meest talentvolle spelers. Hoewel hij op die algehele lijst 16e staat
 
Terug
Bovenaan Onderaan