Alleen speelde Tamata vaak een 6je en deed geen rare dingen , en zoals je al zegt Brenet wel , of het is een 8 of een 3 (vaak).
Lekker verkopen die Brenet en een fatsoenlijke backup voor rechts halen.

Inderdaad, het is een 8 of een 3 maar van een betrouwbare speler kun je echt niet spreken. Ik ben in elk geval geen fan en denk dat er voor die positie echt wel een betaalbaar alternatief te vinden moet zijn.
 
Inderdaad, het is een 8 of een 3 maar van een betrouwbare speler kun je echt niet spreken. Ik ben in elk geval geen fan en denk dat er voor die positie echt wel een betaalbaar alternatief te vinden moet zijn.

Misschien poging doen om Verhaegh te halen? Zijn club heeft een nieuwe rechtsback gehaald die hem moet vervangen.
 
Verhaegh was ruim 10 jaar geleden al niet goed genoeg voor PSV, en is dat nog steeds niet. Laat ze in Amsterdam maar geld verbrassen aan "ervaring".
 
Brenet is de oorzaak van al het kwaad op de wereld. Ik geloof echt dat hij de oprichter van IS is, het ebola virus heeft verspreid en de waarde van de Euro heeft verneukt.
 
Brenet is de oorzaak van al het kwaad op de wereld. Ik geloof echt dat hij de oprichter van IS is, het ebola virus heeft verspreid en de waarde van de Euro heeft verneukt.

Ik denk dat hij ook destijds achter het Toivonen-gedoe zat. Nare vent die Amsterdammer.
 
En door dit soort berichten blijft de ene prutser de andere prutser het hand boven het hoofd houden, zucht zucht zucht.
Als je hem niet mag afbranden na zijn 200% falen in de afgelopen wedstrijd + alle overige, wanneer dan wel. Ongeacht zijn positie op het veld zie je gewoon dat die man moeite met alles heeft, maar Cocu is net zo als velen hier op het forum helaas, zo'n type die geen 3 goede kansen geeft maar 300 kansen. Bah bah bah, dat het niveau al zo laag gezonken is als zulke spelers die constant falen nog in bescherming genomen worden.


f1473ec97f99d7d4a6740b5253ebb8ed.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan