Goh, die tijden waarin het nog wel eens onze kant op viel.Die wedstrijd in de Gelderdome, ik weet het nog goed, Vitesse was veel beter, maar uiteindelijk was daar Hendrix, na een geweldig uitgespeelde aanval:
Hij blijft voor mij een echte PSVer.
haha Zo kan je het ook zienDan is het volgens Jorrit toch andersom: Feyenoord is verworden tot een 2e PSV?
inderdaad. Prima speler voor een club die om de derde plaats speelt.Da's ook wat ik dacht.
Toch sluit ik niet uit dat hij daar op z'n plek is en opleeft.
Met alle respect.... ik zie hier reacties over het niveau van feyenoord. Volgens mij zijn wij of gelijkwaardig of minder, afgezien van de stand....
Maar goed, je kijkt naar concurrenten vaak met een minder kritische bril op dan naar je eigen team.
PestkopIk vint van niet
We kunnen toch ook stellen dat feijenoord een mooie club voor m is. Ik geloof niet dat we bang hoeven te zijn dat ze daar een enorme kwaliteitsimpuls hebben..Met alle respect.... ik zie hier reacties over het niveau van feyenoord. Volgens mij zijn wij of gelijkwaardig of minder, afgezien van de stand....
Maar goed, je kijkt naar concurrenten vaak met een minder kritische bril op dan naar je eigen team.
Jorrit is en blijft een PSV-er. Dat weet hij zelf ook. Hij heeft gelijk dat ie nu lekker bij Feyenoord gaat ballen. Prima club voor 'm. Ik gun hem het beste, behalve tegen PSV.We kunnen toch ook stellen dat feijenoord een mooie club voor m is. Ik geloof niet dat we bang hoeven te zijn dat ze daar een enorme kwaliteitsimpuls hebben..
Ik vind een Mauro een vergelijkbare kracht en die brengt m.i. meer.
Kan hij in ieder geval gewoon weer PSV fan zijnHendrix naar Fortuna Düsseldorf
Mooi dat hij weer aan spelen toekomt. Toch zonde hoe het is verlopen, net niet ertussen gekomen e/o vertrouwen gekregen in Rusland, en vanaf het begin was ook duidelijk dat Slot het totaal niet in hem zag zitten. Terwijl hij gezien wat hij heeft bijgedragen bij PSV in principe toch echt beter moet kunnen dan 2e Bundesliga. Wellicht promoveert 'ie, of pikt een andere Bundesliga-club hem bijvoorbeeld op na wat meer speeltijd.
Kan me ook wel voorstellen dat je na jaren eredivisie bij PSV ook gewoon die buitenlandse competities wil, versus een subtopper in NL.Toch wel veel financieel gedreven keuzes van hem. Niet erg, maar wel een keuze om dan minder te spelen. Zou prima bij een team kunnen draaien in NL die voor plek 5-8 spelen.
Maar nu Dusseldorf, dat is toch ook wel een mooie en grote club en herenigd met Jordy de Wijs. Dicht bij huis, alleen wel een beetje uit het zicht in de 2.Liga
Met van Gaal weet je het maar nooit.Toch wel veel financieel gedreven keuzes van hem. Niet erg, maar wel een keuze om dan minder te spelen. Zou prima bij een team kunnen draaien in NL die voor plek 5-8 spelen.
Maar nu Dusseldorf, dat is toch ook wel een mooie en grote club en herenigd met Jordy de Wijs. Dicht bij huis, alleen wel een beetje uit het zicht in de 2.Liga
Toch wel veel financieel gedreven keuzes van hem. Niet erg, maar wel een keuze om dan minder te spelen. Zou prima bij een team kunnen draaien in NL die voor plek 5-8 spelen.
Ongelooflijk dat we met hem kampioen zijn geworden. Past in het rijtje Kromkamp, Zonneveld, Nijland, Behich, van Ankeren, Scheepers, Koot, Klomp, Lodewijks, enz.Hendrix naar Fortuna Düsseldorf
Mooi dat hij weer aan spelen toekomt. Toch zonde hoe het is verlopen, net niet ertussen gekomen e/o vertrouwen gekregen in Rusland, en vanaf het begin was ook duidelijk dat Slot het totaal niet in hem zag zitten. Terwijl hij gezien wat hij heeft bijgedragen bij PSV in principe toch echt beter moet kunnen dan 2e Bundesliga. Wellicht promoveert 'ie, of pikt een andere Bundesliga-club hem bijvoorbeeld op na wat meer speeltijd.
Met Linskens werden we ook kampioen, en wonnen we de zelfs de EC-1Ongelooflijk dat we met hem kampioen zijn geworden. Past in het rijtje Kromkamp, Zonneveld, Nijland, Behich, van Ankeren, Scheepers, Koot, Klomp, Lodewijks, enz.
Net zo bijzonder ja.Met Linskens werden we ook kampioen, en wonnen we de zelfs de EC-1![]()