Joh wat zit men weer te miepen. Waarom zoveel gezeur op Hendrix als voetballer, omdat hij hier even komt meetrainen. Bij uitstek iemand die hard heeft gewerkt voor ons en vanaf jongs af aan een echte PSVer is.
Ik ben geen fan omdat ze hard werken of er al zitten vanaf hun 10de. Kwaliteit wil ik zien anders had ik wel fan van Willem ll kunnen worden.
 
Klopt, dat zie je ook echt terug op teletekst.
Precies. Geen kwaliteit dus kijk ik er niet veel meer naar. Verder was is al fan toen we alles wonnen wat ze maar konden winnen. Helaas voor jou heb jij die tijden niet meegemaakt. Gelukkig maar dat ze presteerden want toen was er nog geen teletekst om op terug te vallen. Althans nog niet op de tv die bij ons in huis stond.
 
Precies. Geen kwaliteit dus kijk ik er niet veel meer naar. Verder was is al fan toen we alles wonnen wat ze maar konden winnen. Helaas voor jou heb jij die tijden niet meegemaakt. Gelukkig maar dat ze presteerden want toen was er nog geen teletekst om op terug te vallen. Althans nog niet op de tv die bij ons in huis stond.
Vruuger, toen de pliesie nog op verkens ree
 
Ik was eigenlijk wel fan van Hendrix. Misschien niet de beste voetballer maar wel een van de weinigen die ik altijd 500% heb zien geven voor PSV. Mogen er veel 'n voorbeeld aan nemen
Zag en zie hem graag. Naast grote werklust en hart voor PSV vind ik hem onderschat.
Net als o.a. Brenet (en Sadilek) die nu beiden bij Twente goed presteren.
Maar ja, wat van ver komt vinden sommigen vaak automatisch beter. Soms zelfs op grond van een kort filmpje op youtube.
Bij eigen jeugd let men meer op hun tekortkomingen.:unsure:
 
Zag en zie hem graag. Naast grote werklust en hart voor PSV vind ik hem onderschat.
Net als o.a. Brenet (en Sadilek) die nu beiden bij Twente goed presteren.
Maar ja, wat van ver komt vinden sommigen vaak automatisch beter. Soms zelfs op grond van een kort filmpje op youtube.
Bij eigen jeugd let men meer op hun tekortkomingen.:unsure:
Waren heerlijke tijden. Dat je ondanks Hendrix in je team gewoon nog kampioen kon worden. Hendrix 😂😂😂 Zelfs Feyenoord wist niet wat ze ermee moesten 😂😂
 
Eigenlijk heeft Hendrix alleen naast Guardado echt naar behoren gespeeld. Daarna werd het toch minder..
 
Traint Jorrit momenteel nog steeds meer met Jong PSV
Goede back-up voor Schouten?
Nu Sangare en Gutierrez beide betrokken zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan