Jordan Teze (V)

Voor hen ook niet eens tijd om een stap te gaan maken?

We zitten hier op een forum met een buitenklasse aan forummers. Willen we diepgang gaan we naar De Bondscoach , willen we onzin gaan we naar Derksen , willen we nerd achtige post gaan we naar CNG MrKrateos , willen we mooie posts over voetbal en vervlogen tijden gaan we naar Antenor , willen we nieuwste aanwinst van PSV gaan we naar Retro , willen we excel lijstjes gaan we naar Der Jaufe , willen we goede muziek dan gaan we naar Weltmeister , willen we wat weten over papier gaan we naar Ex Libris , willen wat lullen over het studentenleven gaan we naar Luc de Jong , heb je een blessure vraag het Phillip Cocu hij heeft er ervaring mee, wil je leren lopen ga naar korfbaljack , wil je de top halen in cross fit vraag het Bacchus , wil je prachtige voetbalfeiten lezen ga naar Ralf Edström , wil je fietsen en zuipen vraag het Mohr (of was het Humtoezje ?), wil je stemmen voor voetballer van de week daag Mikasa uit, Wil je mooie verhalen over het amsterdamse leven vraag The Joker , wil je praten over zwart goud en gehaktballen vraag het Hoetierick , wil je echt op hoger niveau praten vraag het Relix , wil je meer weten over Finland vraag het JCS , wil je iemand verslaan met een pot wedstrijdschijten vraag De Bouterbaas , wil je een trapleuning vast zetten vraag het Mentos , en de hofnar hier is Penalty met zijn grappen die hoog over gaan a la seedorf.

Dus waarom zou ik denken aan een transfer?

Laatst bewerkt:
We zitten hier op een forum met een buitenklasse aan forumkers. Willen we diepgang gaan we naar De Bondscoach , willen we onzin gaan we naar Derksen , willen we nerd achtige post gaan we naar CNG MrKrateos , willen we mooie posts over voetbal en vervlogen tijden gaan we naar Antenor , willen we nieuwste aanwinst van PSV gaan we naar Retro , willen we excel lijstjes gaan we naar Der Jaufe , willen we goede muziek dan gaan we naar Weltmeister , willen we wat weten over papier gaan we naar Ex Libris , willen wat lullen over het studentenleven gaan we naar Luc de Jong , heb je een blessure vraag het Phillip Cocu hij heeft er ervaring mee, wil je leren lopen ga naar korfbaljack , wil je de top halen in cross fit vraag het Bacchus , wil je prachtige voetbalfeiten lezen ga naar Ralf Edström , wil je fietsen en zuipen vraag het Mohr (of was het Humtoezje ?), wil je stemmen voor voetballer van de week daag Mikasa uit, Wil je mooie verhalen over het amsterdamse leven vraag The Joker , wil je praten over zwart goud en gehaktballen vraag het Hoetierick , wil je echt op hoger niveau praten vraag het Relix , wil je meer weten over Finland vraag het JCS , wil je iemand verslaan met een pot wedstrijdschijten vraag De Bouterbaas , wil je een trapleuning vast zetten vraag het Mentos , en de hofnar hier is Penalty met zijn grappen die hoog over gaan a la seedorf.

De bende van ellende

We zitten hier op een forum met een buitenklasse aan forummers. Willen we diepgang gaan we naar De Bondscoach , willen we onzin gaan we naar Derksen , willen we nerd achtige post gaan we naar CNG MrKrateos , willen we mooie posts over voetbal en vervlogen tijden gaan we naar Antenor , willen we nieuwste aanwinst van PSV gaan we naar Retro , willen we excel lijstjes gaan we naar Der Jaufe , willen we goede muziek dan gaan we naar Weltmeister , willen we wat weten over papier gaan we naar Ex Libris , willen wat lullen over het studentenleven gaan we naar Luc de Jong , heb je een blessure vraag het Phillip Cocu hij heeft er ervaring mee, wil je leren lopen ga naar korfbaljack , wil je de top halen in cross fit vraag het Bacchus , wil je prachtige voetbalfeiten lezen ga naar Ralf Edström , wil je fietsen en zuipen vraag het Mohr (of was het Humtoezje ?), wil je stemmen voor voetballer van de week daag Mikasa uit, Wil je mooie verhalen over het amsterdamse leven vraag The Joker , wil je praten over zwart goud en gehaktballen vraag het Hoetierick , wil je echt op hoger niveau praten vraag het Relix , wil je meer weten over Finland vraag het JCS , wil je iemand verslaan met een pot wedstrijdschijten vraag De Bouterbaas , wil je een trapleuning vast zetten vraag het Mentos , en de hofnar hier is Penalty met zijn grappen die hoog over gaan a la seedorf.

Vergeet niet Teamspirit en zijn avonturen op de zeven zeecontainers. Als ik dit typ ben ik geblesseerd.

En voor het totaal overzicht hebben we een Teamspirit! :)

Zal Jordan Teze nog zo blij zijn bij Monaco?
In de competitie 164 minuten gespeeld in 5 wedstrijden en in de Champions League niet gespeeld in 2 wedstrijden.

Mijn FM signature move. En als het meezit dan hem nog na de 2e PSV stint verkopen naar de zandbak.
Ik koop eigenlijk zelden tot nooit spelers terug. Als je club niet straatarm is of in een hele lage divisie speelt is het eenvoudig zat om talenten op te pikken bij de clubs onder jou in de voetbalpiramide.

Ik koop eigenlijk zelden tot nooit spelers terug. Als je club niet straatarm is of in een hele lage divisie speelt is het eenvoudig zat om talenten op te pikken bij de clubs onder jou in de voetbalpiramide.
Maar je wil ook niet alleen talenten, ook een beetje goeie dynamiek in de kleedkamer. Zeker niet als je tegen de 'home-grown' regels aanloopt. Dan kan het handig zijn om spelers terug te halen, vooral als ze veel goedkoper of transfervrij zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan