Johan Cruijff Schaal | Ajax - PSV | Zaterdag 7 augustus | Eindstand: 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wat is eigenlijk een goede goalalert app? Niet te ingewikkeld en alleen voor PSV? Heb het nu moeten doen met Teletekst. Hier en op Twitter keek ik blijkbaar telkens op een verkeerd moment. Had een app, maar die ben ik kwijt.
De psv app heb ik voortaan ingesteld. Die vind ik ook prima werken (en je hebt alleen psv)
 
Ik ben de pot aan het kijken nu. Maar waarom werd er overal gezegd dat Ajax de 1e helft veel beter was? 2 kansen waaronder een grote (redding Drommel) en dat was het wel zo. Wij ook 2 kansen en twee goals.. Of is met zn tienen rond de 16 van de tegenstander ineens dat je beter bent?
Als je de reacties van blind en ten hag ziet, dan begrijp je het. Bij hun is het bij winst altijd door hun kwaliteit, maar bij verlies is het door hun eigen fouten. Ze hebben het zo hoog in de bol daar, dat ze het niet kunnen verkroppen dat ze keihard falen. Ze waren niet fit, rode kaart (toen stonden ze al 2-0 achter maar goed..), ze waren meer aan het rondtikken, ...
 
Laatst bewerkt:
De schaal volgend seizoen maar de Noni Madueke schaal noemen?
 
Als je de reacties van blind en ten hag zieg, dan begrijp je het. Bij hun is het bij winst altijd door hun kwaliteit, maar bij verlies is het door hun eigen fouten. Ze hebben het zo hoog in de bol daar, dat ze het niet kunnen verkroppen dat ze keihard falen. Ze waren niet fit, rode kaart (toen stonden ze al 2-0 achter maar goed..), ze waren meer aan het rondtikken, ...
Een beetje zoals de interviews met Luuk de Jong na een nederlaag van PSV.
 
Als je de reacties van blind en ten hag zieg, dan begrijp je het. Bij hun is het bij winst altijd door hun kwaliteit, maar bij verlies is het door hun eigen fouten. Ze hebben het zo hoog in de bol daar, dat ze het niet kunnen verkroppen dat ze keihard falen. Ze waren niet fit, rode kaart (toen stonden ze al 2-0 achter maar goed..), ze waren meer aan het rondtikken, ...
Na de 0-1 en aan het begin van de 2e helft heeft Ajax 2 sterkere fases gehad. Verder was PSV sterker. De 0-3 en 0-4 waren vermoedelijk nooit gevallen als Ajax fitter was geweest en nog met 11 man had staan ballen.
 
Als je de reacties van blind en ten hag zieg, dan begrijp je het. Bij hun is het bij winst altijd door hun kwaliteit, maar bij verlies is het door hun eigen fouten. Ze hebben het zo hoog in de bol daar, dat ze het niet kunnen verkroppen dat ze keihard falen. Ze waren niet fit, rode kaart (toen stonden ze al 2-0 achter maar goed..), ze waren meer aan het rondtikken, ...
Die rode kaart is ook geen excuus. Dat Tagliafico een debiel op schoenen is dat weten ze toch ook wel. Stel m dat niet op, dan eindig je met 11 man. Zie de overtreding net, wat een complete idioot is dat zeg. Trouwens ook niet de eerste keer dat dat tegen PSV gebeurt. Had ie eerder niet Lozano te pakken waarna ie rood kreeg?
 
Die rode kaart is ook geen excuus. Dat Tagliafico een debiel op schoenen is dat weten ze toch ook wel. Stel m dat niet op, dan eindig je met 11 man. Zie de overtreding net, wat een complete idioot is dat zeg. Trouwens ook niet de eerste keer dat dat tegen PSV gebeurt. Had ie eerder niet Lozano te pakken waarna ie rood kreeg?
Toch houd ik wel van dit soort spelers. 🙈
 
.
Die rode kaart is ook geen excuus. Dat Tagliafico een debiel op schoenen is dat weten ze toch ook wel. Stel m dat niet op, dan eindig je met 11 man. Zie de overtreding net, wat een complete idioot is dat zeg. Trouwens ook niet de eerste keer dat dat tegen PSV gebeurt. Had ie eerder niet Lozano te pakken waarna ie rood kreeg?
Ze hadden bij Ajax nooit verwacht dat ze rood kunnen krijgen van de KNVB. Berghuis maakt zich nu toch een beetje zorgen. Dit was de reden om naar Ajax te gaan en nu blijken ze daar ook rood te kunnen krijgen.
 
Als je de reacties van blind en ten hag zieg, dan begrijp je het. Bij hun is het bij winst altijd door hun kwaliteit, maar bij verlies is het door hun eigen fouten. Ze hebben het zo hoog in de bol daar, dat ze het niet kunnen verkroppen dat ze keihard falen. Ze waren niet fit, rode kaart (toen stonden ze al 2-0 achter maar goed..), ze waren meer aan het rondtikken, ...
Moeten we nu ook allemaal Duits gaan leren? :grin:
 
.

Ze hadden bij Ajax nooit verwacht dat ze rood kunnen krijgen van de KNVB. Berghuis maakt zich nu toch een beetje zorgen. Dit was de reden om naar Ajax te gaan en nu blijken ze daar ook rood te kunnen krijgen.
Dit past toch niet meer in het moderne voetbal zo`n soort speler? Volgens de commentator zou dit wel eens exit Tagliafico kunnen zijn. Laat m lekker spelers kapot schoppen in een andere competitie. Malloot..
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Wat doen we op rechts? Teze de voorkeur geven of toch hopen op een aankoop? Hij viel goed in.
Wat velen vergeten mee te nemen in de beoordeling van Mwene vs Teze is dat Teze tegen 10 man speelde en Mwene tegen een fitte Tadic (met 11).
Teze wordt overschat en doet structureel rare (lees: domme) dingen. Bovendien is zijn pass instabiel. Geeft zelden een goede pass in voorwaartse richting. Altijd te hard, te zacht of achter de man. Te afwachtend voor een back. Verdedigd op afstand.
Waarbij ik niet wil zeggen dat hij niet beter kan worden, maar dan zal er echt een knop om moeten en het naïeve eruit. Laten we zeggen 'iets meer Tagliafico' in zijn donder.
Mwene zag er eerste 10 minuten superslecht uit. Vond dat hij zich daarna herpakte. Maar die zal ook niet snel een 8 scoren. Alhoewel...hij is er net dus mag ook wat tijd krijgen
 
Die rode kaart is ook geen excuus. Dat Tagliafico een debiel op schoenen is dat weten ze toch ook wel. Stel m dat niet op, dan eindig je met 11 man. Zie de overtreding net, wat een complete idioot is dat zeg. Trouwens ook niet de eerste keer dat dat tegen PSV gebeurt. Had ie eerder niet Lozano te pakken waarna ie rood kreeg?
Was de tweede geel toen. Als we het over dezelfde wedstrijd hebben tenminste.
Kampioenswedstrijd 3-0; Ajax 2x rood.
 
Wat velen vergeten mee te nemen in de beoordeling van Mwene vs Teze is dat Teze tegen 10 man speelde en Mwene tegen een fitte Tadic (met 11).
Teze wordt overschat en doet structureel rare (lees: domme) dingen. Bovendien is zijn pass instabiel. Geeft zelden een goede pass in voorwaartse richting. Altijd te hard, te zacht of achter de man. Te afwachtend voor een back. Verdedigd op afstand.
Waarbij ik niet wil zeggen dat hij niet beter kan worden, maar dan zal er echt een knop om moeten en het naïeve eruit. Laten we zeggen 'iets meer Tagliafico' in zijn donder.
Mwene zag er eerste 10 minuten superslecht uit. Vond dat hij zich daarna herpakte. Maar die zal ook niet snel een 8 scoren. Alhoewel...hij is er net dus mag ook wat tijd krijgen
Teze is een betere verdediger.
Elk 1 op 1 duel met Mwene betekent een (gevaarlijke) voorzet.

Daarnaast…en ik ga meteen mijn mond spoelen en handen wassen…zwemt Mwene meer in zijn zone vanwege de afwezigheid van Van Ginkel in dezelfde zone vanwege zijn box-to-box drang en de aanvallende kwaliteiten van Noni. Ik zie Ramalho nog wel Mwene helpen. Maar Teze is verdedigend zelfredzamer. Speel je met Mwene, heb je verdedigend gezien, tegen een sterke tegenstander, minder aan Van Ginkel. Zie de andere kant met de driehoek Sangaré-Max-Boscagli.

Dus met Mwene heb je een Pablo Rosario nodig….

Waar is de zeep?

Overigens heb ik het over een Pablo en niet over Pablo zelf. Die snapte er zelf helemaal niets van.

Ik ga toch koud afdouchen nu.
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan