Johan Cruijff Schaal | Ajax - PSV | Zaterdag 7 augustus | Eindstand: 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Koppen moeten ook gewoon kloppen
Ja ze moeten deze kop boven het artikel zetten:

Na meer dan anderhalf jaar zijn er komend seizoen weer uitsupporters welkom bij voetbalwedstrijden in het Nederlandse betaalde voetbal. PSV mag in de strijd om de Johan Cruijff Schaal tegen Ajax zestienhonderd fans meenemen naar Amsterdam.

En als tekst in het artikel:
Mand

:p
 
Ja ze moeten deze kop boven het artikel zetten:

Na meer dan anderhalf jaar zijn er komend seizoen weer uitsupporters welkom bij voetbalwedstrijden in het Nederlandse betaalde voetbal. PSV mag in de strijd om de Johan Cruijff Schaal tegen Ajax zestienhonderd fans meenemen naar Amsterdam.

En als tekst in het artikel:
Mand

:p
Tja. Dan kies je een andere wel kloppende kop.
 
We moeten ook niet zeuren. Door 2e te worden en doordat Ajax alles won mogen we deze wedstrijd spelen. Niemand zegt dat je de beste elf op moet stellen. Natuurlijk is deze wedstrijd niet belangrijk en kan je er geen CL ticket mee winnen dus ook gewoon zo benaderen, en onzin om hem te laten verplaatsen. Een mooie wedstrijd voor Mo, en anderen die nog wat te hebben laten zien.
 
Ja ze moeten deze kop boven het artikel zetten:

Na meer dan anderhalf jaar zijn er komend seizoen weer uitsupporters welkom bij voetbalwedstrijden in het Nederlandse betaalde voetbal. PSV mag in de strijd om de Johan Cruijff Schaal tegen Ajax zestienhonderd fans meenemen naar Amsterdam.

En als tekst in het artikel:
Mand

:p
Niet om het een of ander, maar hoort dit niet een neutrale wedstrijd te zijn?
 
Nou, de uitwedstrijd tegen Feyenoord valt voor mij ook echt in die categorie.
Maar is is klote. Of je verliest hem, niet lekker. Of je wint hem en er ligt meteen een dikke vette jinx op het seizoen.
Volgens mij is die jinx wel weg. Gewoon winnen. Uit tegen Feyenoord is de ergste van het jaar. Uit naar Heerenveen en AZ vaak ook.
 
Volgens mij is die jinx wel weg. Gewoon winnen. Uit tegen Feyenoord is de ergste van het jaar. Uit naar Heerenveen en AZ vaak ook.
Eens. Maakt niet uit hoe slecht die teams zijn of hoe erg de negatieve spiraal is. Tegen PSV spelen ze vaak hun beste wedstrijd van het jaar. (En PSV de slechtste)
Zo vermoeiend…
 
Was voorheen wel, maar toen kwam er geen hond op die wedstrijd af. Toen is besloten dat de kampioen thuis speelt en de ander dus minder supporters mag meenemen.
Oke, maar bij psv-Feyenoord een paar jaar terug stonden wij de gehele west tribune af. Ging niet best maar we deden het wel.
 
Was voorheen wel, maar toen kwam er geen hond op die wedstrijd af. Toen is besloten dat de kampioen thuis speelt en de ander dus minder supporters mag meenemen.
Dit is echt de domste beslissing ooit geweest. Ajax of PSV wordt toch 9 van de 10 keer kampioen, dus komt er alsnog niemand naar de wedstrijd. In de beker heb je nog wel eens een verrassing en als Utrecht ofzo de JC schaal mag organiseren, zal het stadion best wel vol zitten denk ik.

Al verwacht ik eigenlijk wel dat de wedstrijd aan Ajaxkant uitverkocht zal zijn. Het stadion zit tegenwoordig zelfs vol als ze tegen amateurs moeten spelen.
 
Laatst bewerkt:
Dit is echt de domste beslissing ooit geweest. Ajax of PSV wordt toch 9 van de 10 keer kampioen, dus komt er alsnog niemand naar de wedstrijd. In de beker heb je nog wel eens een verrassing en als Utrecht ofzo de JC schaal mag organiseren, zal het stadion best wel vol zitten denk ik.

Al verwacht ik eigenlijk wel dat de wedstrijd aan Ajaxkant uitverkocht zal zijn. Het stadion zit tegenwoordig zelfs vol als ze tegen amateurs moeten spelen.
De komende 10 jaar wint PSV de dubbel dus die verrassingen in de beker zullen er niet komen. Wel kunnen we Ajax een keer de thuiswedstrijd cadeau doen.
 
Dit is echt de domste beslissing ooit geweest. Ajax of PSV wordt toch 9 van de 10 keer kampioen, dus komt er alsnog niemand naar de wedstrijd. In de beker heb je nog wel eens een verrassing en als Utrecht ofzo de JC schaal mag organiseren, zal het stadion best wel vol zitten denk ik.

Al verwacht ik eigenlijk wel dat de wedstrijd aan Ajaxkant uitverkocht zal zijn. Het stadion zit tegenwoordig zelfs vol als ze tegen amateurs moeten spelen.
Geven ze de kaartjes gratis weg dan, daar betaald toch niemand voor😂😉
 
Dit is echt de domste beslissing ooit geweest. Ajax of PSV wordt toch 9 van de 10 keer kampioen, dus komt er alsnog niemand naar de wedstrijd. In de beker heb je nog wel eens een verrassing en als Utrecht ofzo de JC schaal mag organiseren, zal het stadion best wel vol zitten denk ik.

Al verwacht ik eigenlijk wel dat de wedstrijd aan Ajaxkant uitverkocht zal zijn. Het stadion zit tegenwoordig zelfs vol als ze tegen amateurs moeten spelen.
Het zou ook raar zijn na een jaar zonder publiek er geen hond op af komt. Zal wel uitverkocht worden inderdaad.

Ik kan mij persoonlijk altijd wel verheugen op deze wedstrijd. Is gewoon een prijs, hoewel je er niks aan hebt. Gelijk een leuke graadmeter tegen Ajax.
 
Het zou ook raar zijn na een jaar zonder publiek er geen hond op af komt. Zal wel uitverkocht worden inderdaad.

Ik kan mij persoonlijk altijd wel verheugen op deze wedstrijd. Is gewoon een prijs, hoewel je er niks aan hebt. Gelijk een leuke graadmeter tegen Ajax.
Wil Zahavi wel zien in de Arena. Lijkt echt 10 keer beter met publiek. Van de tegenstander of eigen publiek maakt niet veel verschil voor hem.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan