Joey Veerman (M)

Ik ben echt zó benieuwd of Veerman de Europese top haalt... Ik vind het echt een topspeler, Zon speler die het hele elftal beter laat voetballen, met zo'n Pirlo-achtige vanzelfsprekendheid in z'n passing; echt heel fraai. Misschien rendeert hij zelfs nog wel beter met Mauro naast hem dan Schouten, denk ik na AZ. Iemand die het vuile werk opknapt. Maar kan een Europese topploeg zich nog zo'n speler permitteren? Het zijn tegenwoordig op 6 of 8 allemaal van die krachtpatsers, die ook zonder bal zó veel meters maken...
Frenkie de Jong is ook geen krachtpatser. Stylisten zijn intelligente voetballers die zorgen dat ze zo min mogelijk fysieke duels aan hoeven gaan.
 
Frenkie de Jong is ook geen krachtpatser. Stylisten zijn intelligente voetballers die zorgen dat ze zo min mogelijk fysieke duels aan hoeven gaan.
Veerman moet ook lekker naar Spanje vertrekken als zich een mooie ploeg meldt voor hem. PSV zal 30 mln vragen of iets minder en dat kunnen die ploegen wel neerleggen waar Veerman warm van wordt. Die zal wel goed op zn plek komen ergens.
 
Maarreh... Marcel Brands gaf gisteren dus even aan dat Veerman volgend jaar gewoon nog lekker in Eindhoven speelt. Dat zou wel super zijn!
 
Terug
Bovenaan Onderaan