Joël Drommel (GK)

Dus hij gaat weg
Dat lijkt mij ook.

En toch, en toch... Bosz gaat voor minimaal 1 verrassing zorgen. Kiezen voor een speler op een positie wat niemand had verwacht, of een speler op een totaal andere positie zetten. Zoiets. Bosz houdt wel van meevoetballende keepers ...
 
Het gerucht dat PSV een nieuwe 2e keeper zoekt zou toch al genoeg moeten zeggen voor zo'n jongen
 
Lekker terugkomen naar SDO Bussum, daar zijn we beide getraind door de zelfde keeperstrainer, ik koos alleen voor de playstation en stopte en jij ging door en bakte er niks van, tijd voor een reünie dus
 
Laatst bewerkt:
Nee nee, dat valt hij tijdens de wedstrijd. ;)

Een terechte beslissing. Waarschijnlijk de eerste wat het hele forum achterstaat?
Voor nu wel. Ik denk dat hij beter is met een stabiele voorhoede voor zich.
Daarnaast vind ik zijn strakke trap naar voren veel beter dan Benitez en heb ik bij een penalty tegen meer vertrouwen in Joël dat hij hem kan keren

Maar als hij gaat so be it.
 
Drommel heeft allemaal plussen die passen bij het hedendaagse voetbal. Snelle spelhervatting, goede pass en lange bal, grote jongen. Het is alleen niet zo’n goede keeper. Onzeker bij hoge ballen in de 5 meter, gaat vanuit de reflex met zijn benen naar de bal en heeft 1 redelijke, maar ook 1 echt mindere hoek. Dan ben je denk ik niet geschikt voor de top van Nederland.
 
Drommel heeft allemaal plussen die passen bij het hedendaagse voetbal. Snelle spelhervatting, goede pass en lange bal, grote jongen. Het is alleen niet zo’n goede keeper. Onzeker bij hoge ballen in de 5 meter, gaat vanuit de reflex met zijn benen naar de bal en heeft 1 redelijke, maar ook 1 echt mindere hoek. Dan ben je denk ik niet geschikt voor de top van Nederland.
Nee, maar je zou hem wel prima nog kunnen verkopen. Zoals gezegd, hij heeft ook duidelijke pluspunten.
 
Drommel heeft allemaal plussen die passen bij het hedendaagse voetbal. Snelle spelhervatting, goede pass en lange bal, grote jongen. Het is alleen niet zo’n goede keeper. Onzeker bij hoge ballen in de 5 meter, gaat vanuit de reflex met zijn benen naar de bal en heeft 1 redelijke, maar ook 1 echt mindere hoek. Dan ben je denk ik niet geschikt voor de top van Nederland.
Dan ben je geen keeper. :rolleyes:
 
Nee nee, dat bedacht hij tijdens de wedstrijd. ;)

Een terechte beslissing. Waarschijnlijk de eerste waar het hele forum achterstaat?
Nou, dat ligt eraan voor hoeveel hij gaat vertrekken. Als we er bijv 1m voor krijgen, of gratis met een paar fopbonussen, heb ik liever dat hij blijft. Liever Drommel dan weer miljoenen uit gaan geven voor de zoveelste 2e keeper.
 
Terug
Bovenaan Onderaan