Jerdy Schouten (M)

Ik had begrepen dat Jerdy het zelf een beetje afgedwongen heeft bij Bologna, dat hij echt per se deze stap wilde maken en dat Bologna (net zoals PSV wel eens doet) meedenkt met de speler en hem iets gunt.
 
Het blijft bekrompen dat Oranje hem niet eerder vaker heeft uitgenodigd bij de selectie. Hoorde in een voetbalshow dat ie al 4 jaar zo speelt zoals nu bij PSV.

Dan speel je in Italie tegen de Romes en de Milans, maar wordt je pas uitgenodigd als je het tegen PEC en Heracles hebt laten zien 🤓
 
Hij voert 'm aan.

Alle spelers uit de slechtste top 10 komen van Vitesse 😮.

7 PSV spelers in de beste top 10!
 
Patrick van Aanholt op 3 na snelste sprint afgelegd met 33,76 km/h verbaas ik me eigenlijk nog het meest over van alle PSVers in deze lijstjes.
 
Patrick van Aanholt op 3 na snelste sprint afgelegd met 33,76 km/h verbaas ik me eigenlijk nog het meest over van alle PSVers in deze lijstjes.
Hij speelt niet altijd, maar ik verbaas me er eigenlijk niet over. Leuke lijstjes zo, verbaas me over het ontbreken van Giminez in het elftal van de eerste seizoenshelft.
 
Wel bijzonder dat na Schouten de volgende speler op nummer 6 of zo staat. Ik had Bakayoko nog wel hoger verwacht, of Boscagli. Wat heeft Hancko meer laten zien?
Tja, de verschillen zijn klein. Over het algemeen scoort iedereen tussen de 6 en de 7. Die cijfers slaan nergens p op.
Patrick van Aanholt op 3 na snelste sprint afgelegd met 33,76 km/h verbaas ik me eigenlijk nog het meest over van alle PSVers in deze lijstjes.
En dat op zijn leeftijd!
 
Schouten is echt een ongelooflijk goede speler. Eigenlijk vind ik hem in z'n stijl heel erg op Frenkie lijken; hij heeft misschien niet zijn versnelling (hoeft ook niet), maar die precisie in passing, dat draaien, altijd de juiste oplossing... En heel stijlvol, al heeft-ie niet de kop om dat te onderstrepen. Geef hem de looks van Pirlo en hij zat allang bij Juve of Milan.
Ik begrijp wel waarom de absolute Europese top hem niet snel zou halen; tegenwoordig is elke middenvelder in de top een steroidenspeler, alles moet op snelheid. Maar ik hou heel erg van dit soort voetballers, de Pirlo's, Schuster's, Guardado's, Pröpper's van deze wereld.
 
We mogen allang blij zijn dat we een speler als Schouten hebben weten te halen na het vertrek van Sangaré, en dan zouden we hem na een seizoen al weg doen?

Ik heb ook geen flauw benul wie hem zou moeten vervangen. Wat ze ook bieden, het is niet genoeg.
 
We mogen allang blij zijn dat we een speler als Schouten hebben weten te halen na het vertrek van Sangaré, en dan zouden we hem na een seizoen al weg doen?

Ik heb ook geen flauw benul wie hem zou moeten vervangen. Wat ze ook bieden, het is niet genoeg.
Laat ze maar lekker bieden. Psv gaat volgend seizoen ook de CL in. We hoeven qua financiën niemand te verkopen. Wat dat betreft zit Psv eindelijk weer in een luxe positie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan