Jamal Gonzaga (M)

Bas

Routinier
PSV legt talent Jamal Gonzaga vast

PSV heeft middenvelder Jamal Gonzaga vastgelegd. De talentvolle 15-jarige zette donderdagmiddag op PSV Campus De Herdgang zijn handtekening onder zijn eerste profcontract, dat loopt tot en met de zomer van 2023.

Technisch begaafd
Omdat Gonzaga zijn handtekening in het bijzijn en met goedkeuring van zijn ouders zette, is het contract conform richtlijnen van de KNVB direct rechtsgeldig. Jamal Gonzaga, jeugdinternational bij Oranje onder 16, staat te boek als een technisch begaafde aanvallend ingestelde middenvelder. Hij traint sinds vorig seizoen mee op PSV Campus De Herdgang, nadat hij de jeugdopleiding van Feyenoord achter zich liet. Gonzaga sloot deze voorbereiding aan bij PSV onder 17.



Gonzaga TM.jpg
 
Dit is nog wel een verhaal, speler stond eerst bekend onder de naam Jamal Ouhris, een van de grootste talenten uit de opleiding van Feyenoord. Vorig seizoen maakte hij de overstap naar onze opleiding, deze transfer werd daarentegen door de KNVB geblokkeerd omdat er geen overeenkomst was tussen Feyenoord en PSV. PSV probeerde Jamal daarom in te schrijven onder een andere naam, vandaar Jamal Gonzaga, om onder de overeenkomst tussen Jamal en Feyenoord uit te komen. Helemaal duidelijk is het niet, maar volgens mij heeft PSV uiteindelijk geld betaald aan Feyenoord om Jamal toch in te kunnen schrijven.

In ieder geval tekende hij vandaag zijn eerste echte PSV-contract. :PSV:
 
Dit is nog wel een verhaal, speler stond eerst bekend onder de naam Jamal Ouhris, een van de grootste talenten uit de opleiding van Feyenoord. Vorig seizoen maakte hij de overstap naar onze opleiding, deze transfer werd daarentegen door de KNVB geblokkeerd omdat er geen overeenkomst was tussen Feyenoord en PSV. PSV probeerde Jamal daarom in te schrijven onder een andere naam, vandaar Jamal Gonzaga, om onder de overeenkomst tussen Jamal en Feyenoord uit te komen. Helemaal duidelijk is het niet, maar volgens mij heeft PSV uiteindelijk geld betaald aan Feyenoord om Jamal toch in te kunnen schrijven.

In ieder geval tekende hij vandaag zijn eerste echte PSV-contract. :PSV:
Rare actie van PSV.

Maar goed, wanneer gaat de focus van PSV eens verlegd worden van de jeugd naar de heren? Ik ben wel klaar met al dat jeugdnieuws.
 
Rare actie van PSV.

Maar goed, wanneer gaat de focus van PSV eens verlegd worden van de jeugd naar de heren? Ik ben wel klaar met al dat jeugdnieuws.

Dit is niet het werk van JDJ maar van Faber, dus het lijkt me niet dat het een het ander uitsluit. Verder zat JDJ vandaag gewoon lekker bij JPSV op de tribune, dus vandaag hoef je in ieder geval niets te verwachten :S:
 
Dit is niet het werk van JDJ maar van Faber, dus het lijkt me niet dat het een het ander uitsluit. Verder zat JDJ vandaag gewoon lekker bij JPSV op de tribune, dus vandaag hoef je in ieder geval niets te verwachten :S:
Het gaat om het idee.
 
Rare actie van PSV.

Maar goed, wanneer gaat de focus van PSV eens verlegd worden van de jeugd naar de heren? Ik ben wel klaar met al dat jeugdnieuws.

Das natuurlijk logisch, de heren is maar 1 elftal, en de jeugd zijn heel veel elftallen, logisch dus dat je veel meer spelers ziet aangetrokken worden in de jeugd dan in het eerste elftal.
 
Das natuurlijk logisch, de heren is maar 1 elftal, en de jeugd zijn heel veel elftallen, logisch dus dat je veel meer spelers ziet aangetrokken worden in de jeugd dan in het eerste elftal.
Tuurlijk is alles begrijpelijk. Maar het is augustus en er is nog niet één nieuwe speler aangekondigd. Zelfs niet een linksback, die sinds het vertrek van Jetro ontbreekt. Laat ik het maar “teleurstellend” noemen.
 
Welkom Jamal.

Vindt het eigenlijk vreemd dat op die leeftijd de spelertjes al betaald worden en transfers tussen clubs maken.
 
Laatst bewerkt:

Vorig seizoen door blessures maar 3 wedstrijden voor O18 gespeeld en dus 1x voor Jong. Werd toen hij van Feyenoord kwam gezien als een groot talent maar is, mede door blessures, wel wat stil komen te staan in zijn ontwikkeling. Hij zal voorlopig wel tweede keuze zijn achter Babadi als linksbuiten voor Jong, en ook op het middenveld zie ik hem niet zo snel in de basis starten met Geerts, Van den Heuvel en Land als concurrenten.
 

Vorig seizoen door blessures maar 3 wedstrijden voor O18 gespeeld en dus 1x voor Jong. Werd toen hij van Feyenoord kwam gezien als een groot talent maar is, mede door blessures, wel wat stil komen te staan in zijn ontwikkeling. Hij zal voorlopig wel tweede keuze zijn achter Babadi als linksbuiten voor Jong, en ook op het middenveld zie ik hem niet zo snel in de basis starten met Geerts, Van den Heuvel en Land als concurrenten.
Holy crap, eerst enkelband afgescheurd, komt ie daar van terug en scheurt ie gelijk z'n knieband af. Dat wordt nogal een opgave om daar 'schadevrij' uit te komen.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Terug
Bovenaan Onderaan