Ismael Saibari (M)

Verrassend, denk zelf dat niveau middenmoot/sup-top Eredivisie wel zijn plafond is.

Ik denk dat 8 zijn ideale positie is. Hoop dat hij de kans krijgt als Veerman niet speelt. Guti meer een stand in voor Sangaré. Denk dat hij echt hoge ogen kan gooien als 8.

Heb niet echt gevolgd of er forumverkiezingen zijn gehouden voor dit jaar, maar mocht de titel jeugdscout/kenner niet vergeven zijn, bovenstaande postst ter overweging 😜
 

Nou, hopen dat Lang en Lozano weer inzetbaar zijn, anders neemt de creativiteit wel sterk af.
Fijn voor hem, jammer voor ons.
Ik vind het juist goed dat die gaat, speelde deze zomer de Afrika Cup U23 en was daar echt goed.
Veel geleerd en liet zien echt stappen te hebben gemaakt, hopelijk kan die weer zo'n ontwikkeling doormaken.
Mooi omgedacht (Y)
Een enorm nadeel van Afrikaanse spelers, met een beetje pech voor ons (of geluk voor Marokko) mis je hem minimaal de komende 6 wedstrijden, daarna ongetwijfeld een week of twee vakantie, dan weer optrainen en dan kan hij wellicht pas in maart weer meespelen. Enorm onhandig, ik gun het die jongen erg dat ze het goed gaan doen, maar eigenlijk hoop ik gewoon dat Marokko er na de groepsfase uit ligt (Y)
Ik dacht dat de Afrika Cup voortaan in de zomer gespeeld zou worden om dit probleem weg te nemen.
 
Heb niet echt gevolgd of er forumverkiezingen zijn gehouden voor dit jaar, maar mocht de titel jeugdscout/kenner niet vergeven zijn, bovenstaande postst ter overweging 😜

Jij zag de kwaliteiten van 'de Pirlo van PSV' meteen, petje af :lol:

Kan niet wachten tot Uneken en Bougafer ons naar de titel schieten over een paar jaar :sneaky:
 
Maar niet met ons meegetraind, mogelijk meer vermoeid en heeft waarschijnlijk een paar megatrappen gehad.

Natuurlijk hebben we meer opties, maar hij heeft ons echt veel gebracht door het seizoen heen. Vaak als supersub. Tenzij hij weer zo'n ontwikkeling doormaakt als de vorige keer, gewoon lekker zsm terugkomen. Ik vind de Africa Cup een hele leuke cup, maar Marokko boeit mij erg weinig - anders dan dat Saibari er in speelt. Maar die zie ik dus liever in een PSV shirt.
Ik denk dat hij evenveel wedstrijden speelt als PSV zelf, dus denk niet dat ie meer vermoeid is dan de rest. Ach, en meetrainen. Het is niet dat ie van een nieuwe club komt waar hij de PSv-stijl eigen moet maken. Ik hoop ook dat ie zo snel mogelijk terugkomt, maar qua vermoeidheid geloof ik dat het wel mee zal vallen.
 
Heb niet echt gevolgd of er forumverkiezingen zijn gehouden voor dit jaar, maar mocht de titel jeugdscout/kenner niet vergeven zijn, bovenstaande postst ter overweging 😜
Complimenten, erg goed gezien destijds. Ik dacht dat hij aardig stil stond qua ontwikkeling bij jong destijds maar Ruud en Retro zagen dat anders. Een van m’n favoriete spelers op dit moment om naar te kijken.
 
Jij zag de kwaliteiten van 'de Pirlo van PSV' meteen, petje af :lol:

Kan niet wachten tot Uneken en Bougafer ons naar de titel schieten over een paar jaar :sneaky:
Bij Jong speelde Saibari als 10 en onder Ruud destijds als buitenspeler. Dus ja, ik vind het niet verkeerd gezien dat ik toen al in hem een 8 zag die op die positie kan shinen, waarmee ik de bescheidenheidsprijs voor de forumverkiezingen helaas niet in de wacht ga slepen 😜

Heb Uneken nooit een grote toekomst toegedicht, maar kan wel zo'n gevalletje Luuk de Jong worden. Lang en best technisch voor zijn motoriek en ijzersterk met de kop. Bougafer heb ik niet zo scherp meer maar kan mij wel wat aardige acties herinneren van Otten Cup. Ik moet trouwens weer wat samenvattingen gaan kijken van PSV-jeugd. Altijd leuk om de nieuwe generatie sterren proberen te spotten, al blijft dat vaak koffiedik kijken. Destijds waren Paal en Hiwat de blikvangers en is het niet veel geworden
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Bas
Bij Jong speelde Saibari als 10 en onder Ruud destijds als buitenspeler. Dus ja, ik vind het niet verkeerd gezien dat in toen al in hem een 8 zag die op die positie kan shinen, waarmee ik de bescheidenheidsprijs voor de forumverkiezingen helaas niet in de wacht ga slepen 😜

Heb Uneken nooit een grote toekomst toegedicht, maar kan wel zo'n gevalletje Luuk de Jong worden. Lang en best technisch voor zijn motoriek en ijzersterk met de kop. Bougafer heb ik niet zo scherp meer maar kan mij wel wat aardige acties herinneren van Otten Cup. Ik moet trouwens weer wat samenvattingen gaan kijken van PSV-jeugd. Altijd leuk om de nieuwe generatie sterren proberen te spotten, al blijft dat vaak koffiedik kijken. Destijds waren Paal en Hiwat de blikvangers en is het niet veel geworden
En wat dacht je van Dante Rigo. Dat was HET talent....
 
En wat dacht je van Dante Rigo. Dat was HET talent....
Klopt, al was het vooral Aad die de loftrompet over hem afstak. Heb nooit iets speciaals in hem gezien. Vond een Gudmunddson daarentegen wel een enorm talent. Net als Land opgepikt van Heerenveen maar kon zijn grote belofte helaas niet inlossen
 
Klopt, al was het vooral Aad die de loftrompet over hem afstak. Heb nooit iets speciaals in hem gezien. Vond een Gudmunddson daarentegen wel een enorm talent. Net als Land opgepikt van Heerenveen maar kon zijn grote belofte helaas niet inlossen
Heeft toevallig dit seizoen echt een goed seizoen 15 wedstrijden 7 goals in de Serie A bij Genoa en een marktwaarde van 16 miljoen. Toch PSV jeugd.
 
Durf wel te stellen dat onze jeugdopleiding inmiddels het niveau van de Rigo's, Paal, Koch en de van der Wijsjes ver voorbij is. Met Depay, Malen, Bergwijn, Madueke, Gakpo en nu Bakayoko hebben we een mooie en waardevolle reeks aan talentvolle buitenspelers opgeleid.

Achterin is het nog dunnetjes maar Teze lijkt uit te groeien tot een van de betere talenten achterin die is doorgebroken uit eigen jeugd sinds jaren. Tel daar Saibari bij op waarvan we inmiddels wel kunnen stellen dat hij ook doorgebroken is, en Land en Babadi die ook de potentie hebben om nog door te breken. Dan hebben we toch best een aardig rijtje talenten opgeleid in het laatste decennia. Ik vergeet dan nog even voor het gemak de talentvolle spelers zonder topsportmentaliteit die het helaas niet gered hebben (Labyad, Bakkali, Bazoer, Ihattaren). Kan me niet heugen dat de jeugdopleiding van PSV ooit zo succesvol is geweest.
 
Laatst bewerkt:
Nou, ik hoop dat er nu in JPSV wel wat rondloopt. Ik ben niet ontzettend onder de indruk, als ik ze zie spelen. Maar goed, bij Saibari duurde het ook even.
 
Nou, ik hoop dat er nu in JPSV wel wat rondloopt. Ik ben niet helemaal onder de indruk, als ik ze zie spelen. Maar goed, bij Saibari neemt het ook zelfs toe.
1 of 2 talenten die kunnen doorbreken is zeer knap , laat ze maar in een wat mindere ploeg spelen zodat ze ook leren "knokken" op het veld
 
Heeft toevallig dit seizoen echt een goed seizoen 15 wedstrijden 7 goals in de Serie A bij Genoa en een marktwaarde van 16 miljoen. Toch PSV jeugd.
Ben hem helemaal uit het oog verloren. Wist niet eens dat ie profvoetballer was. Had zo'n ragfijne techniek en overzicht.
 
Durf wel te stellen dat onze jeugdopleiding inmiddels het niveau van de Rigo's, Paal, Koch en de van der Wijsjes ver voorbij is. Met Depay, Malen, Bergwijn, Madueke, Gakpo en nu Bakayoko hebben we een mooie en waardevolle reeks aan talentvolle buitenspelers opgeleid.

Achterin is het nog dunnetjes maar Teze lijkt uit te groeien tot een van de betere talenten achterin die is doorgebroken uit eigen jeugd sinds jaren. Tel daar Saibari bij op waarvan we inmiddels wel kunnen stellen dat hij ook doorgebroken is, en Land en Babadi die ook de potentie hebben om nog door te breken. Dan hebben we toch best een aardig rijtje talenten opgeleid in het laatste decennia. Ik vergeet dan nog even voor het gemak de talentvolle spelers zonder topsportmentaliteit die het helaas niet gered hebben (Labyad, Bakkali, Bazoer, Ihattaren). Kan me niet heugen dat de jeugdopleiding van PSV ooit zo succesvol is geweest.
Denk dat deze ontwikkeling is geboren uit noodzaak. Voorheen kon PSV de grootste talenten uit de eredivisie (Cocu, Van Bommel, Robben etc) met gemak kopen. Op een gegeven moment werden zulke talenten onbetaalbaar en is PSV zich meer gaan richten op jeugd. Al krijgen de jeugdscouts van mij meer credits voor de knappe resultaten dan de opleiders/trainers, want een Malen, Bergwijn, Madueke, Bakayoko en Saibari zijn op vrij late leeftijd naar psv gekomen.
 
Nou, ik hoop dat er nu in JPSV wel wat rondloopt. Ik ben niet ontzettend onder de indruk, als ik ze zie spelen. Maar goed, bij Saibari duurde het ook even.
Ben er ook niet zo van onder de indruk. Wat mij betreft mag psv wat agressiever doorselecteren. Er lopen genoeg jeugdinternationals die niet spelen bij de top 4 en dus relatief makkelijk aan te trekken zijn. Schiks of Steur zou misschien kunnen uitgroeien tot degelijke keeper a la Zoet. Bars en Van Duiven krijgen het voordeel van de twijfel. Gonzaga was ooit mijn favoriete speler uit de academy als middenvelder maar als buitenspeler vind ik het niet veel. Vd Blaak, vd Heuvel en Land zouden de grote talenten moeten zijn op papier maar vooralsnog zie ik het nog niet
 
Ben er ook niet zo van onder de indruk. Wat mij betreft mag psv wat agressiever doorselecteren. Er lopen genoeg jeugdinternationals die niet spelen bij de top 4 en dus relatief makkelijk aan te trekken zijn. Schiks of Steur zou misschien kunnen uitgroeien tot degelijke keeper a la Zoet. Bars en Van Duiven krijgen het voordeel van de twijfel. Gonzaga was ooit mijn favoriete speler uit de academy als middenvelder maar als buitenspeler vind ik het niet veel. Vd Blaak, vd Heuvel en Land zouden de grote talenten moeten zijn op papier maar vooralsnog zie ik het nog niet
Ach nee joh, er loopt veel meer talent rond dat het tot PSV 1 kan schoppen en verder:

Land
Babadi
Bars
Abed
Kwaaitaal
VD Blaak
Nassoh

bijv.
 
Ach nee joh, er loopt veel meer talent rond dat het tot PSV 1 kan schoppen en verder:

Land
Babadi
Bars
Abed
Kwaaitaal
VD Blaak
Nassoh

bijv.
Babadi bewust niet genoemd omdat hij officieel in selectie PSV1 zit. Nassoh gaat psv zo goed als zeker verlaten maar is wat mij betreft wel eredivisieniveau. Hij heeft pech dat middenveld psv overvol is. Land, vd Blaak en Bars al genoemd. Abed en Kwaaitaal twijfelgevalletjes
 
Ben er ook niet zo van onder de indruk. Wat mij betreft mag psv wat agressiever doorselecteren. Er lopen genoeg jeugdinternationals die niet spelen bij de top 4 en dus relatief makkelijk aan te trekken zijn. Schiks of Steur zou misschien kunnen uitgroeien tot degelijke keeper a la Zoet. Bars en Van Duiven krijgen het voordeel van de twijfel. Gonzaga was ooit mijn favoriete speler uit de academy als middenvelder maar als buitenspeler vind ik het niet veel. Vd Blaak, vd Heuvel en Land zouden de grote talenten moeten zijn op papier maar vooralsnog zie ik het nog niet
Land komt er wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan