Isaac Babadi (A)

Zat gister weer een aantal keer goed mis zowel in aannames, acties als schoten, vermoed dat PSV nog een claim van een gebroken raam uit Veldhoven gaat krijgen.

Haha! Dat wordt een forse rekening, want bij PSV is het eigen-risico enorm hoog na een paar seizoenen Manolev.

Haha! Dat wordt een forse rekening, want bij PSV is het eigen-risico enorm hoog na een paar seizoenen Manolev.
Nee de verzekering dekt alles. PSV heeft een heel uitgebreide glasverzekering in de hele regio Eindhoven na Erik Pieters.

694

Laatst bewerkt:
Verhuren half jaar lijkt me een goed idee!
Dat vindt Babadi zelf ook.

"Dit is nu mijn derde seizoen bij Jong PSV. Een vertrek op huurbasis kan me goeddoen", vervolgde Babadi, die zegt dat hij daar nog niet met de clubleiding over heeft gesproken. "Ik moet daar nog met de trainer en anderen over zitten."

Als dat net zo lang duurt als de contractonderhandelingen dan is het seizoen al voorbij. :geek:

"Dit is nu mijn derde seizoen bij Jong PSV. Een vertrek op huurbasis kan me goeddoen", vervolgde Babadi, die zegt dat hij daar nog niet met de clubleiding over heeft gesproken. "Ik moet daar nog met de trainer en anderen over zitten."

Als dat net zo lang duurt als de contractonderhandelingen dan is het seizoen al voorbij. :geek:
Babadi en misschien ook Land lekker verhuren een half jaar.

Misschien is het handig om wel eerst met de clubleiding dit te bespreken voordat je zoiets roept in de media, Babadi :unsure:

Heeft ie misschien al gedaan. Staat nu al twee jaar stil in zijn ontwikkeling nadat hij toch veelbelovend begon onder Bosz. Erg jammer zo.

Er staat een quote in t artikel waarin hij zelf zegt dat nog niet te hebben gedaan.

Ben t er overigens wel mee eens dat hij beter bij een andere club in de eredivisie minuten kan gaan maken.

Er staat een quote in t artikel waarin hij zelf zegt dat nog niet te hebben gedaan.

Ben t er overigens wel mee eens dat hij beter bij een andere club in de eredivisie minuten kan gaan maken.
Ik vind eigenlijk dat ie voor PSV minuten moet gaan maken. Laat Til maar lekker banken.

Ik vind eigenlijk dat ie voor PSV minuten moet gaan maken. Laat Til maar lekker banken.

In zn invalbeurten laat ie veel teveel steken vallen waardoor het team in problemen komt.
Heeft meer minuten niet verdiend.

Til is technisch zwak, maar laat zeer weinig steken vallen in druk zetten en omschakeling.

In zn invalbeurten laat ie veel teveel steken vallen waardoor het team in problemen komt.
Heeft meer minuten niet verdiend.

Til is technisch zwak, maar laat zeer weinig steken vallen in druk zetten en omschakeling.
Als je nooit een echte kans krijgt, maar het moet laten zien in sporadische 5 minuutjes in een echte wedstrijd terwijl je alleen samen traint kan ik mne voorstellen dat het lastig is. Ook dat je niet een nieuwe kans krijgt na een keer wat minder spelen doet wat met je vertrouwen. Je voelt als speler dat je eigenlijk geen enkele fout mag maken of je staat er weer naast, terwijl anderen basis blijven en door mogen blijven prutsen.

Als je nooit een echte kans krijgt, maar het moet laten zien in sporadische 5 minuutjes in een echte wedstrijd terwijl je alleen samen traint kan ik mne voorstellen dat het lastig is. Ook dat je niet een nieuwe kans krijgt na een keer wat minder spelen doet wat met je vertrouwen. Je voelt als speler dat je eigenlijk geen enkele fout mag maken of je staat er weer naast, terwijl anderen basis blijven en door mogen blijven prutsen.
Vooral dit seizoen zijn er veel wedstrijden geweest waarin geprutst werd. Dan zou je toch verwachten dat Babadi bijvoorbeeld toch wat meer minuten mag maken al is het maar als wissel.

Ook op trainingen laat hij het niet genoeg zien blijkbaar. Bij Jong evenmin.

Bosz is er niet heel bang voor om jonge spelers op te stellen, zie Flamingo en Dams dit seizoen.
Maar ze moeten dan wel in de teamdiscipline spelen. Anders valt het hele elftal uit elkaar met deze speelwijze.
Babadi doet dat gewoon niet goed genoeg nu.
Jammer maar helaas

Snap je punt maar bij JPSV zie ik m ook uitblinken in slechte beslissingen en moves.

Terug
Bovenaan Onderaan