Heurelho da Silva Gomes

Bedenk wel dat Watford zo'n rare eigenaar heeft die trainers er gewoon af en toe uit bonjourt of het nou goed of slecht gaat. Dan zou hij toch ook best de keeper eruit kunnen flikkeren of niet?
Me dunkt dat je er iemand pas uit flikkert als hij niet meer (naar behoren) functioneert. Zolang Gomes het goed doet, hoef je je geen illusies te maken... :)
 
Je bent voor het eerst blij (sinds zijn vertrek) dat Gomes het goed doet bij zijn club :D
Ik ben mild, omdat zijn huidige prestaties ervoor zorgen dat hij zeer waarschijnlijk niet naar PSV komt.
Als hij de rest van het seizoen faalt, lach ik me weer helemaal de krampen...Dat vind ik nog steeds prachtig. :D

Hij moet ook vooral wegblijven. Ik wil hem -zonder excuses- nooit meer in ons tenue zien. Dat verandert niet. ;)
 
Ben benieuwd wat hier de reacties zouden zijn wanneer Zoet een dergelijke blunder zou maken. :unsure:

Gomes speelt een bizar slechte wedstrijd, maar is altijd een van de steunpilaren van Watford. Bijna het meest de 0 gehouden in de Premier League met allerlei topreddingen.

Dat is niet te vergelijken met een grabbelaar als Zoet, die week in week uit de meest onzekere factor is in je team, en zelden vrijuit gaat bij tegengoals (als hij ze dan nog niet zelf heeft veroorzaakt).
 
Gomes speelt een bizar slechte wedstrijd, maar is altijd een van de steunpilaren van Watford. Bijna het meest de 0 gehouden in de Premier League met allerlei topreddingen.

Dat is niet te vergelijken met een grabbelaar als Zoet, die week in week uit de meest onzekere factor is in je team, en zelden vrijuit gaat bij tegengoals (als hij ze dan nog niet zelf heeft veroorzaakt).

Begrijp ik nu goed dat Gomes terug naar PSV komt?
 
De man spreekt zijn gehele carriere met veel warmte over PSV. Ik hoop voor zowel Gomes als voor PSV dat hij nog een paar mooie jaren bij PSV in het doel mag staan.

Ik ook!
In het all-star team, met Berry als rechtsachter, Nilis in de spits en Willy als stofzuiger op het middenveld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan