Heracles - PSV | Zaterdag 4 november | Eindstand 0-6

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
QVHz92M.png


Eerdere duels​



Heracles Almelo - PSV 0 - 2
Eredivisie, 14 augustus 2021
Heracles Almelo - PSV 1 - 1
Eredivisie, 27 september 2020
Heracles Almelo - PSV 0 - 2
Eredivisie, 18 augustus 2019
Heracles Almelo - PSV 0 - 4
Eredivisie, 15 december 2018
Heracles Almelo - PSV 1 - 2
Eredivisie, 21 januari 2018
 
Ik zie het ja, januari pas zelfs
December wordt wel een interessante maand, met Feyenoord en AZ, en tussendoor nog even Arsenal.
Maar voorlopig valt het inderdaad nog mee qua tegenstanders van niveau.

Nou zijn de tradionele subtoppers (Utrecht, Vitesse, Heerenveen) ook niet echt subtoppers meer. Na PSV, Feyenoord, AZ, en Twente zit er wel een flink gat qua niveau (en punten).
Dus de nog te volgen wedstrijden tegen Twente, Feyenoord en AZ zullen de echte tests zijn. Als je die ook pakt ben je goed op weg.
 
December wordt wel een interessante maand, met Feyenoord en AZ, en tussendoor nog even Arsenal.
Maar voorlopig valt het inderdaad nog mee qua tegenstanders van niveau.

Nou zijn de tradionele subtoppers (Utrecht, Vitesse, Heerenveen) ook niet echt subtoppers meer. Na PSV, Feyenoord, AZ, en Twente zit er wel een flink gat qua niveau (en punten).
Dus de nog te volgen wedstrijden tegen Twente, Feyenoord en AZ zullen de echte tests zijn. Als je die ook pakt ben je goed op weg.
Over een paar weken hebben we Twente uit, Sevilla uit en Feyenoord uit achter elkaar. Als we dan pieken, zijn we een heel end.
 
Als iedereen fit is, hebben we hopelijk aardig wat op de bank en kunnen we het gros dit houden.

Ik hoop dat er in de winterperiode nog wat aan de laatste linie gedaan wordt...
Ik hoop met je mee.

Toch, 'Als iedereen fit is' en 'iets aan de laatste linie doen' zijn wel twee dingen waar je bij PSV vaak op kunt hopen, maar je kunt er niet echt vanuit gaan.
 
Als iedereen fit is, hebben we hopelijk aardig wat op de bank en kunnen we het gros dit houden.

Ik hoop dat er in de winterperiode nog wat aan de laatste linie gedaan wordt...
Die laatste zin is een al heel lang niet vervulde wens.
We blijven hopen. :hope:
 
Kolere wat hebben jullie een makkelijk programma gehad tot nu toe zeg. Sparta-uit als moeilijkste wedstrijd...
Om dit nog even extra in perspectief te plaatsen hoe oneerlijk de programma's van Ajax en PSV zijn geweest:
PSV heeft alleen maar tegen ploegen gespeeld die onder ze staan, terwijl Ajax alleen maar tegen ploegen heeft gespeeld die boven ze staan!

Kut KNVB.
 
Om dit nog even extra in perspectief te plaatsen hoe oneerlijk de programma's van Ajax en PSV zijn geweest:
PSV heeft alleen maar tegen ploegen gespeeld die onder ze staan, terwijl Ajax alleen maar tegen ploegen heeft gespeeld die boven ze staan!

Kut KNVB.
Het had anders kunnen lopen. Toen Ajax- Volendam nog op de normale datum stond, stond Volendam nog onder Ajax :)

Kut supporters!
 
Als iedereen fit is, hebben we hopelijk aardig wat op de bank en kunnen we het gros fit houden.

Ik hoop dat er in de winterperiode nog wat aan de laatste linie gedaan wordt...
Alleen Ramalho is genoeg hoor..
 
Nog twee potjes tegen Heracles en PEC en dan begint het feest. Dan heeft PSV 12 inspeelploegen gehad, met hopelijk 12-0-0 op het scorebord.

10-0-0, altijd met minimaal 2 goals verschil gewonnen. Knap.
Doe er maar eentje bij: 0-3.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan