Heracles - PSV | Zaterdag 14 augustus | Eindstand: 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
De onderscheppingen zijn een goede bijdrage, duels winnen ook en doet hij veel.
Passing ook goed, in tegenstelling tot wat sommigen zeggen. In de opbouw kan hij snel handelen mocht het nodig zijn, dat was in het verleden ook niet altijd zo.

En als je PSV bril ff af doet.. maar trol Q en Perez hebben er geen verstand van natuurlijk

 
Dat moeten we maar overlaten aan commentatoren en "analisten" in de media. Daar roepen ze zo vaak dat de PSVer die scoort zoveel ruimte kreeg.
Of dat diens tegenstander verdedigend faalde.
Wel opvallend dat Galatasaray, Midtjylland, en Ajax ook zo slecht speelden tegen PSV. ;)
Dat vonden zelfs Gala en Ajax ook van zichzelf.

Midtjylland-thuis niet, die waren blij niet het hele seizoen tegen PSV te hoeven spelen.
 
Laatst bewerkt:
Toch is dit ontzettend vreemd:
Vreemd is het wel omdat je het niet vaak ziet. Alleen in bekers.
de keeper is niet vergelijkbaar met een veldspeler die je “scherp wil houden”, en zeker niet als je pas een paar wedstrijden onderweg bent. Een keeper heeft veel meer tijd nodig om automatisme en vertrouwen op te bouwen en de communicatie met de verdedigers vorm te geven.
Denk dat het wel meevalt. Op de training praat je met de verdedigers en verder lijkt het me onderling wel duidelijk.
Dit soort dingen doet een trainer in de voorbereiding. Vanaf de dag dat je serieus bezig gaat, moet de 1e keeper al bepaald zijn en die keept altijd, tenzij..
lastige voorbereiding. Drommel moest al keepen toen het serieus werd omdat Mvogo nog niet terug was.
Nu zaai je juist twijfel bij Drommel die net hier is.
Ligt aan de uitleg van Schmidt. Drommel wist dat hier serieuze concurrentie ging krijgen. En laten we eerlijk zijn je keept liever tegen Benfica dan Heracles.
Heracles is geen bekerwedstrijd oid. En ik vind het helemaal niet zo’n goede uitleg als hij nog niet kan zeggen wie zijn eerste keeper is. Mvogo moest eigenlijk weg
Er was angst dat Mvogo weg ging. Psv wilde hem volgensmij gewoon houden.
en PSV heeft 4 miljoen betaald voor Drommel en hij keepte al die tijd.
Mvogo sloot wegens het EK pas laat aan.
Maar nu ineens kan de trainer niet aangeven wie zijn eerste keeper is en hij daarom Mvogo ook ritme laat opdoen?? Vreemd.
Ja ik vind Mvogo en Drommel nauwelijks schelen. Ik denk dat momenteel Drommel nummer 1 is. Maar als die 2 wedstrijden gaat nietsnutten dan kun je beter Mvogo erin gooien.

Gezonde concurrentie strijd. Kan problemen veroorzaken maar kan ook heel goed zijn.
 
Ik vind de uitleg van Roger Schmidt ook in dit geval heel plausibel. En als de man ook nog eens net zo duidelijk zijn keuzes uitlegt aan keeper en spelers hoeft er dus niemand onzeker of gefrustreerd te raken. Hij mag maar 11 spelers opstellen in de basis, is het niet?
Mijn vertrouwen in deze coach is heel groot, als ik zie wat hij voor elkaar heeft gekregen. De sfeer onderling is geweldig, dat zie je en hoor je uit de mond van elke speler, gisteren ook Noni weer.

Het is irritant dat er alsmaar aan muggenzifterij gedaan wordt en aan "stoken", niet alleen in de media. Wat ik alleen al in deze 25 pagina's tegenkwam bij het lezen na afloop - tijdens de wedstrijd kijk ik naar het duel , het is me een raadsel hoeveel er dan gepost wordt - is soms heel treurig.
Schmidt wordt dan afgeschilderd als een soort dorpsidioot.

Hulde aan Roger Schmidt, ook voor zijn beschaafd weerwoord aan vaak idiote vragen/ opmerkingen bij interviews voor en na de wedstrijd.
En een winnende coach heeft toch altijd gelijk? :)
Hoe je je voelt bij het lezen van de negatieve berichten enz, is iets wat alleen je voelt. Dit was overigens mijn allereerste post in dit topic maar dit geheel terzijde. Ook dat je heel veel vertrouwen hebt in Schmidt is ook prima en ik heb zelf ook wel vertrouwen in zijn daadwerkelijke visie al ben ik niet altijd eens met zijn aanpak en manier van communisten in de media. Ik denk dat je de keuzes van de trainer prima kan bekritiseren zonder hem een dorpsidioot of wat dan ook te noemen. Bovendien denk ik dat veel mensen zijn geschrokken van de opstelling en ze bang waren dat het goede werk van de afgelopen weken teniet zou worden gedaan en zij daarom zo reageerden. Een coach die bij de eerste competitiewedstrijd maar liefst 5 wissels toepast inclusief de keeper, roept vragen en reacties over zich af. Daar moeten we niet raar van opkijken of hem geforceerd gaan zitten verdedigen omdat hij “aangevallen” wordt door de media. In elk ander land zouden de journalisten en tv analisten precies hetzelfde hebben gereageerd op deze opstelling als in NL.
En zijn uitleg over wie voor hem de eerste keeper is, lees: geen duidelijk antwoord, zaait wel degelijk twijfels bij Drommels.
 
Vreemd is het wel omdat je het niet vaak ziet. Alleen in bekers.

Denk dat het wel meevalt. Op de training praat je met de verdedigers en verder lijkt het me onderling wel duidelijk.

lastige voorbereiding. Drommel moest al keepen toen het serieus werd omdat Mvogo nog niet terug was.

Ligt aan de uitleg van Schmidt. Drommel wist dat hier serieuze concurrentie ging krijgen. En laten we eerlijk zijn je keept liever tegen Benfica dan Heracles.

Er was angst dat Mvogo weg ging. Psv wilde hem volgensmij gewoon houden.

Mvogo sloot wegens het EK pas laat aan.

Ja ik vind Mvogo en Drommel nauwelijks schelen. Ik denk dat momenteel Drommel nummer 1 is. Maar als die 2 wedstrijden gaat nietsnutten dan kun je beter Mvogo erin gooien.

Gezonde concurrentie strijd. Kan problemen veroorzaken maar kan ook heel goed zijn.
Ik denk (als aanvul hierop) dat Schmidt intern wel duidelijk is. Ik verwacht ook dat Drommel de eerste keeper is maar Mvogo zijn wedstrijden gaat pakken om hem scherp te houden.

Buiten alle redenen hier al gegeven valt er ook wat voor te zeggen om de keeper juist bij deze pot te wisselen. De trainer weet ook dat hij een risico neemt om een b elftal op te stellen. De kans op een tegendoelpunt is dan wel aanwezig. Voor een positie van de keeper, die gevoeliger is voor vertrouwen, wil je dat voorkomen,
 
Vreemd is het wel omdat je het niet vaak ziet. Alleen in bekers.

Denk dat het wel meevalt. Op de training praat je met de verdedigers en verder lijkt het me onderling wel duidelijk.

lastige voorbereiding. Drommel moest al keepen toen het serieus werd omdat Mvogo nog niet terug was.

Ligt aan de uitleg van Schmidt. Drommel wist dat hier serieuze concurrentie ging krijgen. En laten we eerlijk zijn je keept liever tegen Benfica dan Heracles.

Er was angst dat Mvogo weg ging. Psv wilde hem volgensmij gewoon houden.

Mvogo sloot wegens het EK pas laat aan.

Ja ik vind Mvogo en Drommel nauwelijks schelen. Ik denk dat momenteel Drommel nummer 1 is. Maar als die 2 wedstrijden gaat nietsnutten dan kun je beter Mvogo erin gooien.

Gezonde concurrentie strijd. Kan problemen veroorzaken maar kan ook heel goed zijn.
Gaat mij ook om zijn uitleg na de wedstrijd: hij weet nog niet wie de eerste keeper is. Dat vind ik vreemd en ik denk dat al zijn vermeende uitleg tegen Drommel dan in het niet valt. Mvogo liet iig zien minder te zijn dan Drommel. De coach hoeft geen rekening te houden met de gevoelens van de 2e keeper enz waardoor hij in de media niet gaat zeggen wie zijn eerste keeper is. En bovendien is het een zwaktebod van hem als hij al CL wedstrijden en de JC schaal heeft gespeeld met Drommel maar nu ineens niet meer weet of hij zijn nummer 1 is.
 
Die bruma, wel lekker hoor dat PSV gewoon met de b keus ook zo eenvoudig van toch een aardige middenmotor wint. Dat is toch wel eens anders geweest
 
Gaat mij ook om zijn uitleg na de wedstrijd: hij weet nog niet wie de eerste keeper is. Dat vind ik vreemd en ik denk dat al zijn vermeende uitleg tegen Drommel dan in het niet valt. Mvogo liet iig zien minder te zijn dan Drommel. De coach hoeft geen rekening te houden met de gevoelens van de 2e keeper enz waardoor hij in de media niet gaat zeggen wie zijn eerste keeper is. En bovendien is het een zwaktebod van hem als hij al CL wedstrijden en de JC schaal heeft gespeeld met Drommel maar nu ineens niet meer weet of hij zijn nummer 1 is.

Tja, hij heeft zichzelf wat dat betreft een beetje in een lastig parket gewerkt. Mvogo werd op voorspraak van hem gehaald omdat hij zo goed in het systeem zou passen. Unnerstall werd volledig afgeschreven ten faveur van Mvogo. Unnerstall kreeg vervolgens nooit zo'n grote kans om zich weer in de basis te spelen, terwijl Mvogo toch echt periodes zwak of in ieder geval niet bijzonder keepte. Nu is Mvogo gebleven, maar zit hij vooral op de bank. Mvogo was toch naar PSV gekomen voor speeltijd. Wat mij betreft mag Mvogo af en toe wel keepen, in de beker of zo, maar moet Drommel vooralsnog de voorkeur krijgen. Ik vind hem persoonlijk een betere keeper, of in ieder geval een keeper waar ik meer potentie in zie. Daarnaast, als je twee spelers van enigzins gelijkwaardig niveau hebt moet eigen kapitaal altijd eerst komen.
 
Hoe je je voelt bij het lezen van de negatieve berichten enz, is iets wat alleen je voelt. Dit was overigens mijn allereerste post in dit topic maar dit geheel terzijde. Ook dat je heel veel vertrouwen hebt in Schmidt is ook prima en ik heb zelf ook wel vertrouwen in zijn daadwerkelijke visie al ben ik niet altijd eens met zijn aanpak en manier van communisten in de media. Ik denk dat je de keuzes van de trainer prima kan bekritiseren zonder hem een dorpsidioot of wat dan ook te noemen. Bovendien denk ik dat veel mensen zijn geschrokken van de opstelling en ze bang waren dat het goede werk van de afgelopen weken teniet zou worden gedaan en zij daarom zo reageerden. Een coach die bij de eerste competitiewedstrijd maar liefst 5 wissels toepast inclusief de keeper, roept vragen en reacties over zich af. Daar moeten we niet raar van opkijken of hem geforceerd gaan zitten verdedigen omdat hij “aangevallen” wordt door de media. In elk ander land zouden de journalisten en tv analisten precies hetzelfde hebben gereageerd op deze opstelling als in NL.
En zijn uitleg over wie voor hem de eerste keeper is, lees: geen duidelijk antwoord, zaait wel degelijk twijfels bij Drommels.
Wat ik te melden heb over kritiek op Schmidt gebeurde wel naar aanleiding van jouw post maar was toch niet zozeer op jouw opmerkingen gericht.
Met jou ben ik het alleen oneens dat Drommel zou kunnen lijden onder onzekerheid over zijn positie.
We praten immers over profs, die moeten daar mee om kunnen gaan als de verstandhouding goed is.
Bovendien is er nog geen enorm groot verschil in prestaties.

Alle andere kritiek die hier soms en in een aantal media vaak gespuid wordt richting onze coach maakt op mij wel degelijk de indruk dat een aantal lieden
hem beschouwen als maf -zie een aantal posts op de genoemde 25 pagina's -, of zoals ik ooit van een zogenaamde "analist" op tv
hoorde, een "onnozel Duits gymleraartje".

Ik vind Roger Schmidt , zoals gezegd, een beschaafd, integer en uiterst bekwame coach die positievere kritiek verdient dan
waarmee veel betweters- zeker in sommige media - hem bejegenen.
Dit laatste wilde ik hier benadrukken.
 
Wat ik te melden heb over kritiek op Schmidt gebeurde wel naar aanleiding van jouw post maar was toch niet zozeer op jouw opmerkingen gericht.
Met jou ben ik het alleen oneens dat Drommel zou kunnen lijden onder onzekerheid over zijn positie.
We praten immers over profs, die moeten daar mee om kunnen gaan als de verstandhouding goed is.

Alle andere kritiek die hier soms en in een aantal media vaak gespuid wordt richting onze coach maakt op mij wel degelijk de indruk dat een aantal lieden
hem beschouwen als maf -zie een aantal posts op de genoemde 25 pagina's -, of zoals ik ooit van een zogenaamde "analist" op tv
hoorde, een "onnozel Duits gymleraartje".

Ik vind Roger Schmidt , zoals gezegd, een beschaafd, integer en uiterst bekwame coach die positievere kritiek verdient dan
waarmee veel betweters- zeker in sommige media - hem bejegenen.
Dit laatste wilde ik hier benadrukken.
Yups, neem de kop van VI aangaande de wedstrijd: "Schmidt verbaast, is eigenwijs en dus weer zichzelf" daarmee suggereren dat meneer a. eigenwijs is, en de afgelopen wedstrijden zichzelf niet zou zijn geweest. Kwaliteitsblad VI is ver afgegleden in de race om clicks.

 
Er was angst dat Mvogo weg ging. Psv wilde hem volgensmij gewoon houden.
Heb nergens gelezen dat er 'angst' was dat hij weg zou gaan. Zou ook raar zijn, gezien hetgeen hij tot dusver heeft laten zien; namelijk niets bijzonders en een hoop onbetrouwbaar geklungel.
Mvogo sloot wegens het EK pas laat aan.
Mvogo sloot later aan, maar het was een mooi moment geweest om hem voorgoed naar de bank te verwijzen, onder het mom van, never change a winning team.
Gezonde concurrentie strijd. Kan problemen veroorzaken maar kan ook heel goed zijn.
Qua keepers vaker niet dan wel. We hadden het hier ooit eens met Waterreus en nog een andere. Maar om nou te zeggen dat dat de keepers geholpen heeft...

Verder precies wat huez hierboven zegt: bij gelijkwaardige kwaliteit (of gebrek daaraan) moet de keuze tussen een huurkeeper en een eigen speler altijd op de eigen speler vallen.
 
Mocht hij Mvogo en Drommel gelijkwaardig vinden dan moet hij ten alle tijden Drommel opstellen. Je hoeft dan niet op te gaan leiden voor een andere club.
Nog gelijkwaardig. Vraag is wat er over het seizoen gebeurd. Nu zijn ze gelijkwaardig en lijkt Drommel ook eerste keus. Wat logisch is.
Heb nergens gelezen dat er 'angst' was dat hij weg zou gaan. Zou ook raar zijn, gezien hetgeen hij tot dusver heeft laten zien; namelijk niets bijzonders en een hoop onbetrouwbaar geklungel.
Rik Elfrink tweete dat. Angst is wellicht een groot woord. Maar Liepzig kon hem terug halen waardoor de kans was dat we in de chl kwalificatie geen keeper hadden. Dat was echt wel een probleem geweest als we Drommel niet hadden.
Mvogo sloot later aan, maar het was een mooi moment geweest om hem voorgoed naar de bank te verwijzen, onder het mom van, never change a winning team.
Drommel is nog eerste keus. Oogt ook nog niet super en zijn laatste periode was slecht bij Twente. Mvogo had een oke seizoen. Niet bijzonder maar ook niet slecht. Ik snap wel dat Schmidt hem nog achter de hand houd.
Qua keepers vaker niet dan wel. We hadden het hier ooit eens met Waterreus en nog een andere. Maar om nou te zeggen dat dat de keepers geholpen heeft...
Unnerstall achter de hand bij Zoet vond ik wel fijn dat we er niet super op achteruit gingen. Ook bij topclubs zie je concurrentie. Idd vaker niet dan wel. Maar ik vind het niet erg dat we twee gelijkwaardige keepers hebben. Hopelijk maakt Drommel nog goede stappen.
Verder precies wat huez hierboven zegt: bij gelijkwaardige kwaliteit (of gebrek daaraan) moet de keuze tussen een huurkeeper en een eigen speler altijd op de eigen speler vallen.
Dat is toch wat Schmidt doet? Denk tenminste dat Drommel speelt tegen Benfica.
 
PSV doet het goed he. Wonnen zelfs van Ajax..royaal. Weet dat een Manueke ook heel goed is. Kijk meestal naar Malen, vond ik goed.
Maar ja die zit nu bij Dortmund. Qua snelheid prima. Benieuwd hoe ie het daar gaat doen. Probeer ik te volgen.
Moet zelf nog aan namen wennen, wie is goed en of wie slechti. Duitse trainer iig.
Gaat straks iig om Ajax en PSV, voor de titel. :DANCE:
 
Drommel is nog eerste keus. Oogt ook nog niet super en zijn laatste periode was slecht bij Twente. Mvogo had een oke seizoen. Niet bijzonder maar ook niet slecht. Ik snap wel dat Schmidt hem nog achter de hand houd.
Waar maak je uit op dat Drommel eerste keuze is? Is dat ergens expliciet gezegd?
Unnerstall achter de hand bij Zoet vond ik wel fijn dat we er niet super op achteruit gingen. Ook bij topclubs zie je concurrentie. Idd vaker niet dan wel. Maar ik vind het niet erg dat we twee gelijkwaardige keepers hebben. Hopelijk maakt Drommel nog goede stappen.
Bij Zoet ging je er per definitie altijd op vooruit. Ik zie liever een keeper die duidelijk de beste is trouwens, zeker als het gelijkwaardig zijn betekent dat ze allebei even slecht zijn.
Dat is toch wat Schmidt doet? Denk tenminste dat Drommel speelt tegen Benfica.
We zullen zien of ie dat gaat doen. Vooralsnog ga ik er vanuit, maar je weet maar nooit.
 
Waar maak je uit op dat Drommel eerste keuze is? Is dat ergens expliciet gezegd?
Bleef staan in de chl kwalificatie (belangrijkste wedstrijden) en speelde in de Johan Cruyff schaal (ook sterkste opstelling). Daarnaast gaf Schmidt vorig seizoen de keeper ook rust.

Dus tenzij tegen Benfica Mvogo opeens blijft staan. Ga ik er van uit dat Drommel eerste keus is.
Bij Zoet ging je er per definitie altijd op vooruit. Ik zie liever een keeper die duidelijk de beste is trouwens, zeker als het gelijkwaardig zijn betekent dat ze allebei even slecht zijn.
Zeker ik ook. Maar die luxe hebben we (nog) niet.
We zullen zien of ie dat gaat doen. Vooralsnog ga ik er vanuit, maar je weet maar nooit.
True blijft spannend.
 
Wat ik te melden heb over kritiek op Schmidt gebeurde wel naar aanleiding van jouw post maar was toch niet zozeer op jouw opmerkingen gericht.
Met jou ben ik het alleen oneens dat Drommel zou kunnen lijden onder onzekerheid over zijn positie.
We praten immers over profs, die moeten daar mee om kunnen gaan als de verstandhouding goed is.
Bovendien is er nog geen enorm groot verschil in prestaties.

Alle andere kritiek die hier soms en in een aantal media vaak gespuid wordt richting onze coach maakt op mij wel degelijk de indruk dat een aantal lieden
hem beschouwen als maf -zie een aantal posts op de genoemde 25 pagina's -, of zoals ik ooit van een zogenaamde "analist" op tv
hoorde, een "onnozel Duits gymleraartje".

Ik vind Roger Schmidt , zoals gezegd, een beschaafd, integer en uiterst bekwame coach die positievere kritiek verdient dan
waarmee veel betweters- zeker in sommige media - hem bejegenen.
Dit laatste wilde ik hier benadrukken.
Prima dat je dat laatste wilde benadrukken. Ik denk dat Schmidt vorig seizoen heel wat missers maakte in de media en daarnaast ook niet goed presteerde en zijn systeem niet goed kon verantwoorden waardoor hij zelfs door deze combinatie van factoren de media een aanleiding heeft gegeven om altijd sceptisch te zijn over zijn uitleg, opstelling enz. Wij eisen van de spelers dat ze bestand zijn tegen kritiek enz. Dat moeten we ook verwachten van de trainer van PSV. Schmidt heeft vorig jaar erg eigenwijs vastgehouden aan een belachelijk systeem en aan zijn vreemde wissels. En nu wil hij bij navraag niet toegeven dat hij het systeem heeft aangepast. Dan Ben je gewoon een makkelijk voer voor de media. PSV is hoop ik, nog een hele grote club waar je als trainer onder een vergrootglas wordt gelegd. Al je keuzes moet je uitleggen en kunnen verdedigen. Voel je je aangevallen daardoor, dan moet je misschien extra media training gaan volgen want dat hoort er gewoon bij. Ik zou mij pas zorgen gaan maken als ze PSV linke laten liggen en onze trainer en zijn keuzes op dezelfde manier gaan benaderen als de trainer van pakweg Heerenveen oid. Even omdenken…
Wanneer PSV kampioen wordt en goed presteert in Europa, dan zal de eigenwijsheid van Schmidt of wat dan ook, niet telkens in twijfel worden getrokken. Zo werkt het in de top. Eerst wijsheid en dan pas eigenwijs zijn.
 
Sangare: Ik lees vaker dat hij "niet kan voetballen". Ik ben het er gedeeltelijk mee eens. Maar is het ook niet omdat het er allemaal houterig en onhandig uitziet? Ik zie hem echt vaak kort bij zijn tegenstander wegdraaien en uit lastige situaties komen.

Zahavi: Zijn egoïsme vond ik eigenlijk wel meevallen. Hij had de bal moeten geven maar hij stond er niet zo heel veel slechter voor.
jammer dat Sangare al dat heel goede vaak teniet doet door de bal vervolgens lullig slecht in te spelen
 
Ik denk dat Arnold Bruggink het redelijk verwoordde vanavond en ik ga een stuk verder.
Hij zei dat Malen als lui werd beoordeeld door de staf van PSV. En daar zit wat in omdat FdB en zijn staf op de data tenslotte ook hadden gelezen dat Malen geen hele wedstrijd kon spelen. Ergens een gevalletje, waar rook is is vuur.

En als je daar verder over nadenkt. Je zet Malen er niet naast. Dus kom je al snel met een twee spitsen systeem op de proppen als je ook Zahavi hebt, met daarop volgend het systeem wat Schmidt bedacht had: 4-2-2-2. Want met Gakpo/Malen/Zahavi/Madueke zal het niet werken, dus dan maar opkomende backs, dan kan je de luiheid van Malen (en de niet fitheid van Götze) camoufleren met Zahavi en de wingbacks.

Het enige waar hij op spaak liep was de restverdediging als Max en Dumfries naar voren gingen. Dat was gewoon mislukt.
Nu is Malen weg en is alles veel logischer. De backs zijn mede daardoor meer backs geworden.

Misschien had Schmidt vorig seizoen altijd met alleen Malen moeten spelen en nooit met Zahavi.

Kortom: je bent als trainer zo goed en logisch als je materiaal wat je voorhanden hebt. En dat gevraag en gewens van media en publiek om die vastpinnende logische verklaringen van Schmidt te verlangen, nee te eisen: pffff vermoeiend.
Dat zie ik hem vaak denken, denk ik.

Nederlandse voetbal, publiek en trainers zijn met een inhaalslag bezig en dat is afgelopen maanden gestart met Slot, Schmidt en al wat langer met Ten Hag. Die drie trekken de kar. Gelukkig.
Opzouten met types als Advocaat, FdB, Cocu, Gio; allemaal old school.
 
Laatst bewerkt:
Prima dat je dat laatste wilde benadrukken. Ik denk dat Schmidt vorig seizoen heel wat missers maakte in de media en daarnaast ook niet goed presteerde en zijn systeem niet goed kon verantwoorden waardoor hij zelfs door deze combinatie van factoren de media een aanleiding heeft gegeven om altijd sceptisch te zijn over zijn uitleg, opstelling enz. Wij eisen van de spelers dat ze bestand zijn tegen kritiek enz. Dat moeten we ook verwachten van de trainer van PSV. Schmidt heeft vorig jaar erg eigenwijs vastgehouden aan een belachelijk systeem en aan zijn vreemde wissels.
Sorry, maar dan denk ik toch dat wij geheel anders aankijken tegen de media.

Ik kan me geen missers van onze coach voor de geest halen, wel een uiterst negatieve benadering door de pers al vanaf het begin.
Want hij had een andere mening dan die journalisten/analisten en hoe ze zich ook noemen, die vastgeroest zitten in hun denken over de zaligmakende Hollandse school.
Schmidt had andere opvattingen dan zij en kreeg bijna wekelijks van hen bagger over zich heen.
En dan ook nog -terechte - kritiek durven leveren op de arbitrage na de stunt van Nijhuis in de Gelredome. Foei, hoe durft die buitenlander dat.
En dan ook nog de favoriet van de media, Mo, te durven bekritiseren om zijn inefficiency. Eindeloos blijven ze drammen tot vorige week toe.
En hoezo rare wissels? Bepalen die overbetaalde, zichzelf tot analist benoemde papegaaien dat of bepaalt een coach na een hele week werken met zijn selectie, de opstelling?

Mocht je hieruit concluderen dat ik geen hoge pet op heb van veel media klopt dat.
Daar vind ik meer punten die verbeterd kunnen c.q. moeten worden dan bij onze capabele coach.
Dat hij capabel is blijkt nu hij betere spelers tot zijn beschikking heeft.
Alleen voor hem al hoop ik dat we dit jaar kampioen worden.
Oh nee, eerlijk gezegd hoop ik dat voor ons allemaal. :)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan