Heracles Almelo - PSV | Zondag 21 januari | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Misschien dat er eindelijk eens iemand van de technische staf aan Brenet duidelijk kan maken dat hij de bal zsm afgeeft aan een medespelers die wél kan voetballen ipv zelf steeds te pingelen :FP:
 
Tja doet hij eens iets aanvallends qua opstelling....wat we allemaal al 2 seizoenen roepen..is het een flapdrol...laar die Mauro zich lekker eens bewijzen

Daar gaat het niet om. Pereiro is niet minder aanvallend dan Mauro. Ramselaar is net terug van een hersenschudding en zowel Ramselaar als Mauro krijgen de voorkeur boven Pereiro. Dat is voor hem de doodsteek en zijn motivatie zal hier niet beter van worden (en zo gaat Cocu al 2 seizoenen met Pereiro om). Me dunkt dat het woord flapdrol hier dus prima op zijn plaats is lijkt me :D
 
Die sluwe Cocu wist gewoon dat Verbeek op de tribune zou zitten om PSV te analyseren, dus dacht ik, ik ga hem zand in de ogen strooien met deze opstelling en tactiek :D

JA. Cocu doet net alsof ie niet veel beter is dan Heracles. Doet ie heel goed, moet ik zeggen.
 
Daar gaat het niet om. Pereiro is niet minder aanvallend dan Mauro. Ramselaar is net terug van een hersenschudding en zowel Ramselaar als Mauro krijgen de voorkeur boven Pereiro. Dat is voor hem de doodsteek en zijn motivatie zal hier niet beter van worden (en zo gaat Cocu al 2 seizoenen met Pereiro om). Me dunkt dat het woord flapdrol hier dus prima op zijn plaats is lijkt me :D

Pereiro mag van mij deze winterstop nog weg....prima speler voor Italiaanse competitie waar je lekker sluw en lui kan zijn
 
Snotverdorie wat kreeg die speler verrekte veel ruimte om te schieten, goede redding Zoet
 
Bij PSV hebben ze blijkbaar nog steeds niet door dat ze spelers niet van afstand moeten laten schieten. Tegen PSV vliegt zo’n bal er namelijk om de zoveel tijd gewoon in.
 
Pereiro mag van mij deze winterstop nog weg....prima speler voor Italiaanse competitie waar je lekker sluw en lui kan zijn

Zou ik jammer vinden want het is met afstand de meest sierlijke en technische speler die ze hebben. Maar typisch zo’n speler die niet goed gebruikt wordt. Maar als jij hem weg wil prima, maar dan alleen als ie Luuk de Jong en Brenet meeneemt.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan