Heracles Almelo - PSV | Zondag 21 januari | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Precies! De strafschop van Heracles vond hij dan wel weer volledig terecht.
Ik heb via via gehoord dat hij inmiddels in zijn Ajax pyjama onder zijn Ajax dekbed ligt te dromen van de godenzonen :finger:

studio Ajax en KNVB ofwel KNAB doen er alles aan om te manipuleren echter tegen de zegen van boven zijn ze kansloos. Tis gewoon lachwekkend en geeft deze zege extra vreugde bij mij.

Brenet kan echt al lang niet meer en een centraal duo wat geen kopduel kan winnen is zorgwekkend.


 
Ach, over die pingel van Heracles kan je discussiëren. Past wat dat betreft in het rijtje van het gros van de eerder tegen gekregen pingels van dit seizoen, veelal 'ja je kan m geven, maar je kan het ook laten'.

Maar die gele kaart... wat een koekwous

Discussiëren ....me reet als dit een strafschop is dan worden er veel niet gegeven.
 
Verdedigend was het echt schandalig vandaag, een nieuwe linksback is echt een noodzaak en ik zou Obispo proberen in plaats van Isimat. En alsjeblieft, laat Pereiro nooit meer een wedstrijd voor PSV spelen, hij leverde echt alles in. Gelukkig hebben we Luuk, een van de weinige spelers met een echte winnaarsmentaliteit.

Ik zie heel veel mensen hier afgeven op Luuk, en hij had die vrije kans tegenover Castro zeker moeten maken maar het is niet alsof die andere kopkansen zo makkelijk waren. Als je boos wil zijn op de aanval dan Lozano, die is echt veel te zelfzuchtig, loopt zich de hele tijd vast en schiet alles naast
 
Laatst bewerkt:
Ik vond PSV in de eerste helft heel aardig en in de tweede helft heel matig. De verdediging vond ik wisselvallig. Vaak goeie dingen, maar elke verdediger toch zijn slippertje.

De scheidsrechter sloeg wel alles. Bij de penalty tegen trekt die Heraclied Arias naar beneden. In de eerste helft krijgt Lozano niets, wordt zijn goal wel heel gemakkelijk afgekeurd en krijgt ook De Jong geen penalty in de slotfase. De Jong was trouwens dramatisch, al is hij cijfermatig weer megabelangrijk met een assist en een goal.
 
Also...


Lastig ja, maar voor 16 mln kun je 'm eigenlijk niet houden. Locadia is wel echt complementair, veel bikkelaars hebben we niet. Nu denk ik overigens ook dat een goede linksback meer doorslaggevend is voor het kampioenschap dan het wel of niet behouden van Locadia, dus ik hoop dat een deel van de 16 mln daar nog wel voor aangewend wordt.

 
Brands geeft nog 9 dagen om een linksback op de kop te tikken...hij zal ons voor de deadline aangenaam verrassen...
 
PSV was heer en meester in de eerste helft. Iedereen was goed, ik vond Mauro leuk spelen op het middenveld en dan als je die Pereiro dan weer ziet invallen, sjonge jonge jonge. Verder had Lozano slim moeten zijn in de eerste helft. Hij moest zich door laten vallen en dan stond Heracles met 10 man en je speel een gewonnen wedstrijd. Uiteindelijk kom je verdiend op voorsprong en in de tweede, moest je doordrukken naar 0-2 en 0-3 want Heracles was nergens en PSV was ook in de tweede helft veel en veel beter, tot aan de penalty. Wat een clown joh die scheidsrechter. Glaszuivere doelpunt van Lozano afkeuren, maar die penalty aan Heracles geeft die dan wel veel te makkelijk. Dan had Lozano er ook 1 moeten hebben en De Jong in de blessuretijd. Maar ff terugkomen tot aan de 1-1. PSV was daarna volledig de grip kwijt, alles ging mis en Heracles stond op het punt om de winnende goal te maken. Propper met een kopkans en Darri of Peterso 1 op 1 op Zoet. Zoet overigens keepte wederom weer een geweldige wedstrijd, pakt wederom punten voor het team. Tjonge wat een redding zeg in de eerste helft.

Al met al mag je weer in je handjes dicht knijpen dat je weer de winnende maakt in blessuretijd. De Jong toch weer belangrijk met assist en goal. Heerlijke overwinning. Maar de volgende week mag je je kansen wel wat beter afmaken.

Op naar Twente, wederom weer een lastige uitpot.
 
De punten van AD.nl. Ik verbaas me er wel over. De Jong een 7,5??? En Hendrix een 5? Schwaab een 7, ik vond hem ook maar matigjes.

5a658a9611a9d-Knipsel.JPG
 
Laatst bewerkt:
De punten van AD.nl. Ik verbaas me er wel over. De Jong een 7,5??? En Hendrix een 5? Schwaab een 7, ik vond hem ook maar matigjes.

5a658a9611a9d-Knipsel.JPG

En Bergwijn een 6? Duidelijk de AD cijfers. Wat een oppervlakkige krant, op alle terreinen.
 
En Bergwijn een 6? Duidelijk de AD cijfers. Wat een oppervlakkige krant, op alle terreinen.

Ik vind het sowieso vreemd dat spelers ongeveer een 6 krijgen. Waarom zo laag? Speelde Jakubiak beter dan Hendrix en Ramselaar? Misschien leggen ze alles langs een Messi-meetlat?
 
Ik vind het sowieso vreemd dat spelers ongeveer een 6 krijgen. Waarom zo laag? Speelde Jakubiak beter dan Hendrix en Ramselaar? Misschien leggen ze alles langs een Messi-meetlat?

Het valt mij in ieder geval op dat de cijfers van PSV en de tegenstander meestal gelijk zijn. En dat terwijl PSV bijna altijd wint, en soms nog met dikke cijfers.
 
De punten van AD.nl. Ik verbaas me er wel over. De Jong een 7,5??? En Hendrix een 5? Schwaab een 7, ik vond hem ook maar matigjes.

[IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"https:\/\/www.imgdumper.nl\/uploads9\/5a658a96128f9\/5a658a9611a9d-Knipsel.JPG"}[/IMG2]

Gladon mag i.p.v een - wel een 10 krijgen. :D ;) En Gudmundsson verdient ook meer dan -.
Gladon lag aan de basis van de beslissing in de wedstrijd. Valt in de 86e minuut in. Valt aan in de 93e minuut en schiet de bal bij 92'35" tegen Brenet aan. 12 seconden later ligt de bal in het netje. Via Ramselaar, Lozano, Gudmundsson en de Jong en bij 92'47" is het 1-2.
:dt:
 
Laatst bewerkt:
Gladon mag i.p.v een - wel een 10 krijgen. :D ;) En Gudmundsson verdient ook meer dan -.
Gladon lag aan de basis van de beslissing in de wedstrijd. Valt in de 86e minuut in. Valt aan in de 93e minuut en schiet de bal bij 92'35" tegen Brenet aan. 12 seconden later ligt de bal in het netje. Via Ramselaar, Lozano, Gudmundsson en de Jong en bij 92'47" is het 1-2.
:dt:

Zo'n bijzondere reddingen heeft Castro niet hoeven te verrichten; sowieso al die grote kopkansen van LdJ werden recht op hem afgekopt. Zoet was juist MotM. Maar ja, wat verwacht je ook van een krant die niet eens meer een spellingcheck doet voor ze artikelen plaatsen?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Zo'n bijzondere reddingen heeft Castro niet hoeven te verrichten; sowieso al die grote kopkansen van LdJ werden recht op hem afgekopt. Zoet was juist MotM. Maar ja, wat verwacht je ook van een krant die niet eens meer een spellingcheck doet voor ze artikelen plaatsen?

En waar altijd een oliebollenbakkert wint die uit de Rijnmond wint....
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan